28. dio

482 25 104
                                    


,,Idemo negdje večeras?"
,,Paulito, znaš da nemam živaca ni za šta".
,,Ma daj. Idemo u malu šetnju."
,,Mrsko mi je".
,,Please!", napravio je puppy face,na koji uvijek popustim.

,,Uh, u redu".
Pljesnuo je rukama kao dijete i nasmijao se.
,,Ali nećemo dugo!"
,,Dogovoreno gospođo Dybala".
Pogledala sam ga podigavši obrve.
,,Gospođo Dybala?" , upitah kroz smijeh.
,,Aha. Bićeš ti uskoro gospođa Dybala"-reče i poljubi me u potiljak.

Kylian P.O.V.
,,Šta da joj kupim?"
,,Pa ti reče da si joj kupio deset poklona".
,,Pa jesam, ali hoću još nešto. Neku sitnicu".
,,A budale. Kupi joj nešto što voli. Nešto zanimljivo. Nešto čemu će se posebno obradovati".
Počeo sam da se smijem.
,,Neymar, ti si genije"-potapšah ga po ramenu i brzoh se uputih po poklon, ostavivši Neymara zbunjenog.
,,Nema na čemu", reče Neymar.

Viktorija P.O.V.
,,Požuri se malo", viče Paulo već spreman stojeći na vratima.
,,Idem, idem", rekoh navlačeći cipele.

Izašli smo i zatvorili vrata.
Nisam imala nikakvu želju za šetnju ali sam krenula zbog Paula.

Kylian P.O.V.
,,Srećan rođendan", rekao sam prekrivajući Atini oči rukama držeći kesu sa poklonom u ruci.
Uhvatila me je za ruke te ih sklonila te se okrenula ka meni i široko se nasmijala.
,,Hvala još jednom", reče te me zagrli.
,,Izvolite",rekoh te joj pružih kesu sa poklonom.
,,Ozbiljno", reče te je uze, ,,rekla sam ti da ne donosiš poklone".
,,Ovaj je poseban", rekoh sa osmijehom.

Otvorila je kesu te se glasno nasmijala.
,,Ti nisi normalan".
Gledala je bocu čokoladnog mlijeka sa likom nje kao jednoroga i glasno se smijala.
,,Svaka čast, dobro me poznaješ".
,,Ah, takav sam".
,,Hvala još je jednom Kyliane", reče te me ponovo zagrli.
,,Nema na čemu. Ali, ti si stvarno mislila da je ovo jedini poklon?"
,,Ček, ima JOŠ?", reče iznenađeno.

,,Ma na ovo sam slušajno naišao, pa rekoh možda ti se i dopadne, mislim,nije nešto, ali eto", govorio sam nevino se klateći.
Atina uze kovertu koju sam joj pružio i otvorivši je ostade bez teksta.
,,K...Kyliane..."

Osmijeh joj se pojavio na licu, kao i meni.
,,Ti se šališ?" ,upita me pustivši suzu.
,,Ako tu se ne sviđa, baci slobodno".
Atina se nasmija i jaki me zagrli, držeći još uvijek u rukama V.I.P. karte za koncert Bruna Marsa.

,,Kyliane, hvala ti do neba. Znala sam da znaš da obožavam Bruna, ali ovo, ovo je zaista previše. Ne znam kako da ti se zahvalim.
,,Hm...znam ja", rekoh i pokazah joj prstom na svoj obraz, te me ona kroz smijeh poljubi.
,,Kupio sam ti dvije karte, povedi koga god želiš. Povedi nekoga sa kim se osjećaš lijepo. Zaslužila si da uživaš".
,,Ako je tako, onda već znam nekog posebnog", reče te mi pruži kartu.
Pogledah u kartu pozitivno iznenađeno, a zatim i u Atinu.
,,Da li si sigurna?"
,,I više od toga", reče sa širokim, prelijepim osmjehom.

Viktorija P.O.V.
,,Vidi, neka žurka je tamo".
,,Pa?"
,,Pa hajde da vidimo kakva je".
,,Otkud znamo čija je ".
,,Ma samo ćemo proći da vidimo".
,,Ma nećemo da smetamo nikome".
,,Ma nema veze. Mislim, kako hoćeš".
,,U redu. Proći ćemo Paulo Dybala, ako Vi to želite".
On se samo nasmija onim svojim dječačkim iliti ,,bambino" osmijehom, kako ga ja zovem.

Uputili smo se ka mjestu odakle su dopirali svjetlo i muzika.
Pretpostavljam da je neka kućna, odnosno privatna žurka.

Bilo je dosta ljudi, kako napolju tako i unutra. Mi smo samo zastali ispred velike vile i nakratko pogledali.
Nisam vidjela nikoga poznatog.

Ipak, pogled mi je zastao na dvoje tinejdžera.
Kylian?
Pleše sa jednom dugokosom, mršavom i lijepom brinetom. I ona mi je poznata.
Srce mi je jače zalupalo kada sam ugledala Kyliana. Bila sam srećna što ga vidim srećnog. Ali sam tužna zato što je on moj najbolji prijatelj koji više sa mnom nije ni u kontaktu i vjerovatno je već zaboravio za mene.

Taman kada smo htjeli da krenemo, Kylian je pogledao u mene, a zatim i ona djevojka.
Njegov osmijeh ubrzo je zamijenio tužan izraz lica te je tužno spustio glavu.
Djevojka ga je zabrinuto pogledala.
Željela sam da mu priđem, ali sam samo stajala.
On je gledao u mene, a djevojka u njega.
Ona je tužno pogledala u njega pa u mene pa ponovo u njega te se okrenula i otišla.
Kylian je još nekoliko trenutaka stajao i gledao u mene te se, kao da se probudio iz snova okrenuo u pravcu u kome je otišla djevojka.

,,Atina!", vikao je.

EVO ME!
NAKON 10 DANA!
Uglavnom, ovaj dio je trebalo da izađe negdje oko Giorgiionog (Atininog) rođendana koji je valjda bio 7. septembra (fotografija je sa pravog rođendana), ali sve topić.
Uglavnom, da vas obavijestim da nakon završetka ove priče, što je uskoro, gasim profil. Nisam svakako nešto ni aktivna. Tako da, uskoro, bye bye LibreAzul.
Aki želite da pročitam neku priču ili želite nešto da mi kažete, slobodno.😊

I želim da se zahvalim danicamackenzie loyalpisces PDisbae blackwriter14 torcida_girl1950 i ostalima što ste bile najbolje prijateljice koje nisam upoznala😊













SPRDAM SE!
ZNAM JA DA VI NE MOŽETE BEZ MENE IAKO NAPIŠEM DIO JEDNOM U 100 GODINA.
KISSIĆ😚
Inače, KO JE MENI NEKI DAN DAO GOOOL!!!!??!!!
PONOSNA SAM.

KišaOnde histórias criam vida. Descubra agora