Karşıdaki ses;
"Alo Bensu." dedi.
Ah bir saniye sanırım ben bu sesi tanıyorum. Tabi ya bu ilkokulda bana aşık olan Emre'ydi.
"Emre sen misin?"
"Eveett Bensu demek unutmadın."
"Evet aslında numaran yok bende ama sesin tanıdık geldi. "
Biz Emre'yle koyu bir sohbete dalmış konuşurken gözüm bir ara Arda'ya takıldı ve bana dik dik bakıyordu.Nedenini anlayamadım.
"Öyle işte Emre buralardaysan buluşalım."
"Buralardayım ne demek hattaaa sizin okuldayım." dedi.
"Ne ? Bizim okul mu ? Yaşasın sınıfını öğrendin mi peki ?
"Evet D sınıfındayım."
"Emre aynı sınıftayızzzzz." diye heyecanla yerimden sıçradım.
Arda hala bana dik dik bakıyordu.
"Desene hergün beraberiz artıkk."
"Aynen öyle Emre. " dedim.
Biraz daha konuştuktan sonra telefonu kapattım. Arda bana bakıyordu.
"Noldu Arda birşey mi var bende ?"
"Yok. Kimmiş arayan?"
"İlkokul arkadaşım Emre. "
"Daha önce hiç bahsetemiştin."
"İlokuldan hiç bahsetmemiştim zaten Arda çünkü birşey sormadın."
"Off tamam Bensu seninle kavga etmek istemiyorum bir gerizekalının yüzünden."
"Arda Emre hakkında düzgün konuş lütfen. O da benim arkadaşım."
"Aferin bir de koru o çocuğu Bensu."
"Arda sen ne dediğinin farkında değilsin sanırım."
"Farkındayım Bensu."
"Bak Arda durduk yere olay çıkarıyorsun. Yapma."
"Tamam Bensu bencede kapatalım konuyu. "
"Bencede." dedim ve baya bir sessiz kaldık.
Anlamıyorumki neden öyle dedi. Kavga çıkardı. Emre'yi mi kıskandı ? Ama neden kıskansın ki arkadaşız biz ne de olsa. Acaba beni mi seviyor ? Olamaz öyle birşey ya yok yok olamaz. Kardeşiz biz. Kardeşiz ama ben aşığım ona.
Ben böyle düşüncelere dalmıştım. Meğer Arda yemek hazırlamış fakat ben hiçbir şeyin farkında değildim.
"Bensu yemek hazır gel istersen."
"Tamam Arda."
Gittim ve yemeğe oturdum. Böyle güzel yemek yapabildiğini bilmiyordum. Harika olmuş. Yemeğimi bitirdikten sonra ortalığı topladım ve kitap okumaya koyuldum.
"Hala bitiremedin mi Grinin Elli Tonu'nu Bensu?"
"Hayır." dedim soğukkanlılıkla.
"Ben de okumuştum o kitabı güzeldir."
"Evet."
Akşama kadar kitap okudum. Arda'ya karşı çok soğuktum. Çünkü Emre'ye laf etti. İlkokul arkadaşıma. Neyse öyle böyle derken annemler de geldi. Arda evine gitti.
Anneme Emre'yi anlattım. O da tanıdı hemen zaten Emre'yi.
Uyku saatim geldi ve yattım. Çünkü yarın okula gidecektim. Emre'yi görecektim. Baya olmuştu görüşmeyeli. Özlemiştim cidden. Böyle düşüne düşüne uykuya daldım ve sabah alarmımın ötmesiyle yataktan heyecanla fırladım.
Okul üniformamı giydim, saçlarımı yaptım. Ardından kahvaltımızı yaptık ve ben okula gittim. Gözlerim resmen okulun bahçesinde Emre'yi arıyordu ki bir anda arkadan gelen bir çift el gözlerimi kapadı.
"Bil bakalım ben kimim?" diye klişe bir laf söyledi.
"Tamam Emre istersen artık bu şakadan vazgeç."
Cidden sürekli bu şakayı Emre bana yapıyordu.
" Evet Bensu tanıdın benim Emre. "
Arkamı döndüm ve olamaz bunun bu kadar yakışıklı olabileceğini tahmin etmemiştim. İlkokulda gözlüklü inek biriydi. Zaten inek olmasa bu okulda ne işi vardı ki ?
Boyu benimkinden baya uzun, aşırı sarışın ve çilli çok tatlı birşey olmuş bu. Okul üniforması da çok yakışmıştı.
"E-emre sen çok değişmişsin."
"Evet Bensu sen benden hoşlanmayınca biraz değişmeye karar verdim."
"Hala sevmiyorsun değil mi Emre. O ilkokuldaydı ve şuan lisedeyiz."
"Bensu bak ben senden hiç ama hiç vazgeçmedim."
"Emre sen ciddi misin?"
"Evet Bensu ciddiyim. Hatta şuan da deliler gibi aşığım sana."
"Emre bak anlamıyorsun. Ben senden arkadaş anlamında hoşlanıyorum diğer anlamda değil."
"Belki birgün benim senden hoşlandığım anlamda sen de benden hoşlanırsın."
"Belki." dedim ve sıraya doğru yürümeye başladık.
Arda sırada beni bekliyordu ve dik dik bakıyordu.
"Arda bak bu Emre. Hani telefonda konuştuğum arkadaşım vardı ya o işte. Emre bu da Arda en yakın arkadaşlarımdan."
İkisi de el sıkıştıktan sonra sinirli bir bakışma yaşadılar ve müdürün sesiyle bakışmaları kesildi.
Sınıfa girdik. Arda herzamanki yerimize oturmuş bana bakıyordu. Emre de herzaman boş olan bir sıraya oturmuş bana bakıyordu. Şuan tam ikisinin arasında kaldım. Ne yapacaktım ?
Canım okuyucularım bayadır yazamadım k.b bayram nedeniyle. Hikayeyi heyecanlı bir yerde bırakmayı çok seviyorum.
Sizce Bensu ne yapmalı ? Mesaj yoluyla yada yorum yoluyla bana iletebilirsiniz. Votealarınızıda unutmayın. Gerçi okuyucularımın olması yetiyor ama oy da olsa fena olmaz hani. Mesajlarınızı bekliyorum ^ ^
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KANKA AŞKI
Teen FictionKankasına aşık olan bir kız. Acaba ona söyleme cesareti bulacak mı yoksa ömrünün sonuna kadar içindeki bu platonik aşkla mı yaşayacak? Türk filmi klişelerinin hepsini bulabilirsiniz...