KÜÇÜK HABERLER

137 11 0
                                    

HEYECANLANIP BÖLÜM SANMAYIN. GERÇİ YB İÇİN BEKLEYEN VAR MI EMİN BİLE DEĞİLİM

Selam bitchess, ben Ezgi. Betül şu an bayram ziyaretinde ve bir iki gün yok. Bölümü yazdım ve Bett'in gelmesini bekliyorum, değiştireceği kısımları değiştirir artık fdjsdjg Bölüm word de 14 sayfa ve wattpad de 7 sayfa olacağı anlamına geliyor. Diğer bölümlerden daha ekşınlı olduğunu düşünüyorum O:)))))

Neyse konumuz bu değil. Değerli iki veya üç kişiden oluşan okuyucularım. 1000 okunma olduğu zaman özel bir bölüm yayımlamayı düşünüyorum. Her karakterin dış görünüşünü ve kişisel özelliklerini anlatacağımız bir bölüm. Bett'in daha haberi yok ama onaylayacağına eminim.

Ayrıca hikayemizin genel kurgusuna göre pek ilerlediğimiz söylenemez. Bunu olumsuz düşünmeyin. Hikayenin en az 60 bölüm olacağını tahmin etmek zor değil.

Belki cast isteyebilirsiniz. Karakterlerimizin hepsi hazır. Hatta daha hikayede adı bile geçmemiş karakterler bile var sdjjsdgjg Ve sorun da bu, önemli karakterlerin hepsi hikayede geçmiş olduğu zaman cast ekleyeceğim. Vini Uahera veya Cameron Dallas yok şimdiden söyleyeyim :d:DdD:.

Bir de sayılı okuyucumla sohbet etmek isterim. Bu bölümün altına yorum yapabilirsiniz veya mesaj panosuna yazabilirsiniz. İstediğinizi söyleyin, kendinizi filan anlatın veya hikayeyle ilgili düşüncelerinizi söyleyin, hatta sövseniz bile kabulümdür.

Tamam gidiyorum ben, hepinizi kocaman öpüyorum. İyi bayramlarr. Çok şeker yiyip kilo almayın, alırsanız da depresyona girmeyin. Mesela ben nerdeyse şekerleri bitirdim ama göbeğimi hiç takmıyorum zohajfjsjjg. 

Bulanık (Askıya Alındı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin