6. Bölüm- Yanıtlar

146 13 9
                                    

Evet değerli okuyucularımız, bu bölümde başka bir çocuk var. Her bölümde başka biri oldu biliyoruz ama ana konuya ulaşmamıza yardımcı olacak karakterler bunlar. O yüzden Kayra kaşar değil sjhgjs Okumaya devam edin, birkaç bölümde düğümler çözülecek. Multimedia Cem. Oy vermeyi unutmayın. -Betül

Dün saat 04.25'e kadar bölümün son birkaç sayfasını  yazdım. Gerçekten gözlerim kapalı yazdım sanırım. Ve bugün de düzenlemelerle uğraştım, şuan hala uykum var jkxjskf Bu bölüm bol romantikli oldu. İyi okumalar -Ezgi

Siz onlarsınız mı? Gerçekten mi?

Şaşkınlıktan kurduğum cümle daha ne kadar mantıklı olabilirdi acaba?

Onlar da dediğimi anlamamış olacak ki kim olduklarını anlamama değil de kurduğum cümle yüzünden tuhaf tuhaf baktılar.

Bu bakışlar tabi ki bir açıklama istiyordu.

“Siz şu dergideki grupsunuz değil mi?”

Tabi ki o gruptular. Ama anlamazlıktan geldiler ya da gerçekten hala anlamamışlardı.

Talha sanki ona savaş ilan etmişim gibi bir ses tonuyla “Neyden bahsediyorsun sen?” diye beni tersledi. Beni doğrulamalarını istermişçesine diğerlerine baktım. Walt sanki bir şey diyecekmiş de birisi alttan bıçak tuttuğu için susuyormuş gibiydi.  

İçlerinden en çok Walt’dan bir cevap alabilirmişim gibi duruyordu. Ben de şansımı denemeye karar verdim.

Sağıma doğru sandalyeyle beraber dönüp sorguya başladım.

“Şu müzik grubu musunuz? Ah, tabi ki o grupsunuz. Neden buradasınız? Eva neden orada? Eva neyi idare ediyor? Bence açıklamanız gereken şeyler var.”

Sözlerimi bitirdiğimde Walt bana değil de ‘alın şunu başımdan’ dercesine Ulus ve Talha’ya bakıyordu. Ben de tam rotamı onlara çevirmiş sorularımı tekrarlayacaktım ki Talha direkt söze başladı. Ama açıklamak istercesine değil, aksine sert ve kızgındı.

“Bir daha sakın bu konu hakkında konuşma, sakın kimseye bahsetme ve bizden uzak dur. Yoksa olacaklardan sorumlu değilim.”

Tamda beklediğim gibi nasıl güzel inkar ediyor ama (!)

Biran onu terslesem mi yoksa yerime iyice pıssam mı karar veremedim. Ama ben Kayra’yım, tabi ki ilk seçeneği tercih edeceğim.

“Bir daha sakın herhangi bir konu hakkında benimle böyle konuşma, sakın kimseye davrandığın gibi bana davranma ve bir daha bana yaklaşma. Ayrıca bir daha bana böyle davranırsan olacaklardan ben sorumluyum,” dedim Talha’ya doğru eğilip tıslayarak.

Sertçe masadan kalkıp bir hışımla ilerlemeye başlayınca durup ekledim.

“İki günlük çocuğun da beni böyle azarlaması gerçekten takdire şayan.”

Zaten ben kalkıp ilerlemeye başladığımda zil çalmıştı.

Tüh ya kahvem orada kaldı.

Kantin çıkışına kadar başım önüme eğik yürüdüm. Kapının önüne geldiğimde gördüğüm birkaç çift bacakla ‘sözde benim için tehlike olanların’ varlığını hatırladım. Kapı çok büyük sayılmadığı için mutlaka onlara değmem gerekecekti.

Kısık sesle “Ben herkese sürtünerek bir yerden çıkmak zorunda mıyım, Allahım beni bununla mı sınıyorsun?” diye mırıldandım. Yıkılmaz havası vermek için kafamı kaldırdım ve yanlarından geçtim. Tabi ki hepsine sürtünerek…

Bulanık (Askıya Alındı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin