Nepazystamasis padėjo ragelį ir as likau stovėti dar minutę kad galėčiau suprast ko jis nori is jos, kas jis toks... NE. as tikrai nepasiduosiu jo santazui ir nepaliksiu jos jokiu būdu. Viską apgalvojes atsisukau į Mi Sung ir nusisypsojau jai. Ji man nusisypsojo atgal ir as grįžau i mašiną.
MS-ar viskas gerai? - manęs paklausė Mi Sung lyg mumatydama jog kazkas dedas.
GD-nesijaudink, viskas puiku... Na o dabar lekiam. - nusisypsojau šypsena kuri nebuvo tikra taciau norejau apie nieka negalvoti ir tiesiog mėgautis sia minute su savo mergaite.
>Mi Sung pov<
As maciau jo akyse jog kazkas dedasi ir jis kazka slepia.... Bet ka?? As zinau kad jis man nesakys tiesos. Staiga mes išvažiavom ir as visai nesitikejau bet mes atvaziavom i mano megstamiausia parka, amusement park.Mes cia praleidome beveik visą dieną. Vakare apie 17h. Jis mane parvežė namo ir mes atsisveikinom, kadangi kai pasiūliau užeiti jis atsisakė kadangi lyg ir turėjo reikalų?bent jau taip sakė na, bet mano reikalas jam pasiūlyti o jam atsisakyti arba priimti kvietimą. Įžengus pro duris aš jas užrakinau, nusiaviau batus ir įėjus i savo kambari pradėjau ruošti pamokas. Pabaigiau ruoštis pamokas ir kai pasitikrinau kiek valandų(18h).atsiminus jog siandien su draugėm varysim į vakarėlį nubėgau ruoštis jam. Stai mano apranga :
Viskas išskyrus plaukai ir batai
Batai
Plaukai.
Ir siekt tiek auskaru..
Tj va vakareliui pasiruošta.
Staiga mano telefonas suskambėjo.
>telefonu<
L :hey gurll
MS:hey, jus jau vietoj?
L:taip ir geriau paskubėk nes nekantraujam tave pamatyt.
MS:okiuka tada as jau begu.
Pabaigus pokalbi su Lisa as nubėgau i apačią, uzrakinau duris ir isbegau pas merginas... Ir kaip matau pas dar kelis vaikinus...
L:wow mergyt tu atrodai stulbinančiai...visu zvilgsniai bus tik i tave DDD pranokai pati save lol.
MS:hahahah labai ačiū beje sveiki berniukai(ilipus i masina pasisveikinau). Tj ka lekiam! (ir su garsia muzika išlėkėm i vakarėlį) *tikiuosi seneliai nesupyks uz toki įvaizdį ir muzika, amen*.
>GD pov(ir siek tiek pavazinesiu po laikus tj jai ka as pranesiu jai kas bus ivyke seniau ir su veikėjais, tačiau ko nepaaiskinau vadinas buvo aprasyme parasyta tj juooo.....).<
Parveziau Mi Sung namo nes ši vakara ji su draugėm eina i vakarėlį kuris vyks Tomos vaikino (yes, jus perskaitete zodi vaikino.... Va cia tj jau tikrai pradedu nusivaziuoti... Tiksliau su sia dalim but i like it)Lucas namuose. Kadangi ir as buvau ten pakviestas tai ir eisiu, ne todel, kad pakviete ir todel kad as nemegstu to vaikino, bet todel, nes ten eis Mi Sung, o as jos labai pasiilgau. (kk suorantu kad jus nesuprantat kokius rysius GD ir Toma turi tj tuoj paaiškinsiu. Žodžiu GD yra viresnysis Tomos brolis ir yee i know kad nesakiau nk bet kodel neprikurus ivikiu kuriu veliau gailesiuos😂 beje db rasau su tokiu dideliu ikvepimu ir laisve tj patikekit bus dar gerų vietų ddd)taigi kaip ir sakiau as atsisakiau Mi Sung pasiulymo užeiti pas ja nors ir labai norejau tačiau negalėjau(😭😭). Krc nuvaziau i savo įmonę (kadangi as esu mafios vadas😊😊😂 ir vienas is geriausiu nes kaip sakiau sitoje istorijoje bus dachuje pasaku) nes labai knietėjo išsiaiškinti kas tas nepažįstamasis kuris man skambino, o kadangi visas mano būrys su savo techinka yra įmonėje tj ka darysi,tenka vaziuoti. Atvaziavau į įmonę ir įlipęs i liftą nuėjau i savo kabinetą. Iejas i savo kabinetą as isipatoginau savo vietoje ir paskambinau sekretorei kad ji pakviestų man reikiamus vaikinus. Po 5min kazkas pasibeldė i duris ir su mano leidimu įėjo pro duris.
?? - kvietėte pone?-tvirtai stovedamas paklause manes.
GD-taip Tae. As noriu, kad tu Jimin ir Junkook suprastumete informacijos apie zmogu kuris skambino atai is sio (rodo) numerio.-rimtu ir gan piktoku balsu tariau aš.
Tae-gerai poni, bet ar butu galima paklausti kam jums reikia šio žmogaus duomenu? - susirūpinęs paklausė manęs.
GD-kazkas man grasina, nori, kad palikciau viena man labai svarbią mergina, taciau as to tikrai neleisiu.-susinervinęs dauziau kumsciu i stalą.
Tae-gerai pone, mes pasistengsime kuo greičiau viską išsiaiškinti.-prisedo prie savo rasamojo stalo ir išsitraukęs savo nešiojamąjį kompiuterį bei įsijungęs stalinį kompiuterį pradėjo ieskoti informacijos, bei bandė susisiekti su vaikinais.
Kai Tae susisieke su vaikinais as pasiiemes savo masinos raktelius ir išskubejau susiruosti taciau pries iseinant vaikinams tariau:
GD-turite 6valandas issiaiskinti viska apie juos.-ir trenkdamas duris isejau is įmonės.Tj jooo.... Zinau parasiau tokia nesąmonę cia galas gal toks durnas nes susiskambinau su dzesika13 ir gan sunkiai susikaupiau, bet.... Turiu geru žinių.... Kadangi mano įkvėpimas siandien toks tobulas tai gali but kad nakti pradesiu kurti vel story ir gal net ikelsiu jaigu neuzmigsiu DDDD tj joooo.... Beje nznau kaip jums bet man bent jau berasant sia story galvoje buvo tik viena mintis,, nu naaa cia tai ir kosmosas"😂😂😂😂
YOU ARE READING
mafios reikalai(retai Keliama) {BAIGTA}
RomanceNekalta 19-metė mergina sutinka vaikiną kuris atrodo mielas, geras ir ramus tačiau ar tai tikrasis jo veidas? O gal po šia gražia šypsena slypi kazkas daugiau negu mielumas? Mi Sung net neitaria i kokia painiava ji yra itraukta, bet ar tai nesugriau...