Išėjus is įmonės grįžau namo ir susiruošiau vakarėliui. Nenorėjau pasirodyti labai rimtai todel štai kaip apsirengiau :

Viska susitvarkes į sėdau i mašiną ir išvažiavau i to mulkio namus kur susitiksiu su savo princese.
>wow time skip<
Atvaziavau i to liurbio namus ir visur dairiausi savo mazosios princesės. Taip, žinau kad daug kas pasakys jog ji man per jauna, bet kam rūpi.... Meilė amžiaus neklausia.... Taigi, griztant prie story as atvaziavau i jo namus kur grojo garsi muzika ir zmoniu rinkosi minios.... Ko noreti sis išpalikęs tėvų lepunelis yra gan turtingas ir populiaraus, bet jis nėra tinkamas vaikinas mano mazytei Tomai..... Na ka padarysi juk proto neidesi tam kas nenori jo priimti, o juk sakiau jai daug kartu, susitikinek su Tae...jis puikus vaikinas ir tikrai zino kaip apginti merginą..... Nėra ne vieno darbo kurio jis nebutu atlikęs kai paprasau jo, o ipac jai tai susiję su Toma,jis geras vaikinas, nera plaibojus kaip tas jos,, grazuoliukas".
>Mi Sung pov<
Stai mes su Lisa ir keliais vaikinais(BamBam, Jackson ir Daniel) atvaziavom i Luco namus kur vyko vakarėlis.... Toma aisku kaip visada nevažiavo, nes viska buvo pasiruosus savo grazuoliuko vaikino namuose.... Tj praktiskai ji ten gyvena nes puse joa daiktų yra pas jį.Lucas nėra blogas vaikinas ar playbojus,gal toks tik atrodi, bet mes žinome kodėl jis taip daro ir nors kiti netiki bet mes juo tikim ir viska zinom. As esu labai artima su Lucu,kaip brolis ir sesuo, nes mano tikrasis brolis turi stambia įmonę kinijoje tačiau seniai ji mačiau gyvai, mes tik susiskambinam. Jis siuncia man pinigus, dovanas, žinutes ir ivairius kitus dalykus taciau nesako dvieju dalyku, tai yra kuom jis tiksliai dirba, nes visi kurie išgirsta mano pirmahi varda manes prisisaugo ir kaip zuvo musu tevai kadangi as nepamenu to. Taigi mes atvaziavom i vakarėlį kur sutikom kitus savo draugus ir GD???!! O ka jis cia veikia??? Juk i si vakareli buvo pakviesti tik musu universiteto studentai... Okey, tiek tos kam rūpi,svarbu kad jis cia ir jai šį kartą kazkas prie manęs lys tai tikrai zinau, kad apgins. Na o stai ir jis artėja. Tikiuosi atrodau gerai, pala Mi kdl tu nervinies?? Ar jis tavo vaikinas ar kas kas jaudintumeis?? Jus tiesiog draugai tsl shut up ir vaidink normaliai kaip ir anksčiau.
GD-wow, kaip mano princesė pasikeitė vos per kelias valandas🤤😍XD. (ka as dirbu su jo gyvenimu DDdD).-priejas prie manęs apkabino mane per liemenį ir pabuciavo i žandą.
Visi tik žiūrėjo i mus tokiu žvilgsniu lyg GD būtų baisus zmogus.
MS-nu ačiū, ačiū, o tu ziuriu irgi pasikeitei... Nebe su smokingu kaip anksciau😂😂(girl just shut up... What are u doing do u know who is he?? Ohh god stob it). - apsikabinau ji atgal ir nekreipus zmoniu žvilgsniu ismeigtu i mus taip pat pakstelejau jam i žandą.
Staiga mano telefonas suskambėjo ir ant jo atsirado ekranas su vaizdu :Aš atsiprašiau draugų ir nuejau i namaatsiliepti i skambutį.
>telefonu>Taeyang[T]
MS-oppa! - greitai atsiliepiau ir suktelejau kadangi labai pasiilgau. (paskutinį karta jie kalbejo pries puse metu ir tai labai daug pasako kaip labai jis ja rūpinasi....).
T-sveika saulute, kaip laikaisi, ar girdžiu muziką, nesakyk kad seneliai vel išleido tave i vakarėlį, su kuom esi cia, kas rengia vakareli??? Viska kloji staigiai!!!!! - gan griežtu balsu tarė brolis kai isgirdo muziką.
MS-taip broli, as tavęs taip pat pasiilgau. Na o dabar laikausi gerai o tu?tiksliau senelis ir taip. na tikrai taip, as tau nemeluosiu ir tu ja girdi. Esu cia su Lisa, Toma, Lucu, BamBam ir Daniel ir Tomos broliu GD... Iskaitant dar visa likusi universitetą. Rengia Lucas. Na stai viska ir paklojau. - ramiausiu balsu tariau jam.
T-jaigu Lucas tai gerai, bet žiūrėk man neprisigerk ir nebendrauk su vaikinais ipac su GD....Ahhh sunku man ant tavęs, tokios gražuolės pykti. Na bet gerai einu prie reikalo ir noriu pasakyti jog kita savaite busiu Korejoj-Seoule todel būtinai turėsim susitikt ir kadangi tai vasara, noriu, kad su manimi vaziuotum atgal i Kiniją ir galbut ten gyventum. Aisku galetun testi savo moksl... - neleidus jam pabaigti greitai ji nutraukiau.
MS-as esu laiminga, kad tu grįžti ir pagaliau vel po 10m. Galesiu tave pamatyti, bet as nenoriu gyventi Kinijoj, as negaliu ir tu gerai tai zinai. As esu viskas kas liko seneliamw be tavęs ir nenoriu, kad jie mane prarastu, o as juos.
Staiga kazkas mane apkabino is nugaros ir pakstelejo i žandą kas leido man suprasti kas toks mane apkabino.
MS-heyy.... Ar nematai, kad kalbu telefonu?? - pasijuokdama tariau as.
T-hey Mi su kuo ten kalbi??-susirūpinęs paklausė manęs brolis.
MS- mano draugas GD pasigedo manęs ir atėjo ieskoti manęs. - ramiausiai tariau.
T-DABAR TAIP PANELYTE. NUSTOJI SU JUO BENDRAUTI KATRAIP TIKRAI VAŽIUOSI SU MANIM I KINIJĄ VISAM LAIKUI AR SUPRATAI???!!!!! - reke per visa rageli.
MS-bet kod.... - nespėjau pabaikt kai brolis padėjo ragelį.
>Taeyang pov<
Išgirdęs to sunsnukio varda as labai supykau. Ar jis nesuprato mano zinutes?? Ar jis tikrai yra idiotas?? As jam pasakiau kad jis TURI 24VALANDAS O JIS NE NEZADA JOA PALIKTI RAMYBEJE!!!!!!
Staiga as išgirdau kaip kazkas pasibeldė i duris........
T- užeik, ar gavai ko prasiau??
?? - taip pone stai visa informacija....Dddd gal kas gali man paaiskinti kas katik iviko nes nieko nesupratau😂😂😂😂😂😂😂😂tokia pieva nors ko noret juk as rašiau 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂Krc kaip supratot anie yra priešai ir sorry jaigu berasydama imesiu skliaustelius kuriuose pateiksiu savo nuomone, nes kai skaiciau pirma karta savo story(turiu omeny pirma dali) as nustebau, kokia nesamone as parasiau tada😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂Dieve apsaugok nuo mano nesamoniu😂😂kartais galvoju jog galetu išeiti ir serialas su sia istorija😂😂na bet nk sueis ir omg as negaliu patiket jog sia dali parasiau ziauriai greitai..... Kas galejo patiketi jig ja parašysiu per plius minus puse valandos ir joje parasysiu apie tukstanti zodziu?? Wow... Didziuojuosi savimi DDDDD nu pasaka tiesiog. Ir kk zodziu man uzlagini biski wattpadas tj gali buti klaidu nu bet pom.... Nebūčiau as jai nerasyciau su klaidom😂😂beje nubegam paskaity CrazyBomzas ir dzesika13 story❤️💖💖uz reklama dekot nebūtina ddd
YOU ARE READING
mafios reikalai(retai Keliama) {BAIGTA}
RomanceNekalta 19-metė mergina sutinka vaikiną kuris atrodo mielas, geras ir ramus tačiau ar tai tikrasis jo veidas? O gal po šia gražia šypsena slypi kazkas daugiau negu mielumas? Mi Sung net neitaria i kokia painiava ji yra itraukta, bet ar tai nesugriau...