?? - pone mus puola, turite kuo greičiau is cia dingti... - ilekes pro duris vienas is mano padejeju susauke.
-velnias...jus bekit ant stogo,o as greit atbegsiu.ten jus pasitiks mano vyrai.dabar jus palides Tae ir nesijaudink man viskas bus gerai.-pabuciavau Mi Sung i kakta ir nubeges prie savo rasamojo stalo is stalciaus istraukiau pistoleta ir isbegau pro duris.
>Mi Sung pov<
iejes Tae susauke ir tai ka jis pasake mane sokiravo.aisku as tikejau ,kad viskas bus gerai nes as pasitikiu GD.jis man dar nekarto nemelavo .taigi mus palidejo Tae iki stogo ant kurio buvo nusileides malunsparnis.mes nubegome iki jo ir isede i vidu uzsisegeme dirzus.as labai jaudinausi ir tai buvo galima matyti labai ryskiai.
>Taeyong pov<
mano sesuo jaudinosi ir as tai maciau.
,,jaigu jei kazkas atsitiks as pazadu ,kad tave nudesiu"pasakiau sau mintyse ir pagriebiau savo sesutei uz rankos.
-nesijaudink,viskas bus gerai.pamatysi.-bandziau ja padrasinti , nes tikejau ,kad taip ir bus.
>GD pov<
as zinojau,kad einu i vieta is kurios greiciausiai ir nebegrisiu ,bet viskas ko dabar troskau buvo Mi Sung ir musu vaiko saugumas.Jaigu jei kazkas nutiks as pazadu ,kad izudysiu visus kurie ja paliete ir neivieno nepagailesiu.
nubegau i pirma auksta kur vyko susisaudimas ir pasislepes pradejau saudyti......
>time skip nes neiseina apibudint visko ddd<
kai mates ,kad situacija yra valdoma as palikau savo vyrus ir nubegau pas Mi Sung.Ji mane pamacius ispraude sypsena ir greitai nusisluoste asaras.zinojau ,kad ji del manes jaudinsis.
kai pribegau prie sraigtasparnio as isgirdau kaip atsidare duris ir atsisukes i ju puse pamaciau vaikina nusitaikiusi i mane.as greitai nusitaikiau i ji ir nespejus jo pasauti jis man pataike i ranka.Pajutau staigu salta metala savo rankoje ir krauja tekanti zemyn.periemes i kita ranka ginkla greitai ji pasoviau ir ilipes i sraigtasparni iskridau su kitais.
ilipes i vidu pamaciau susijaudinusi Mi Sung veida kas mane tikrai trigde.
-nesijaudink ,man viskas gerai.-tariau laikydamas zaizda su savo ranka bandydamas padrasinti ja jog man viskas gerai,nes dabar jei negalima jaudintis.
-KAIP GALI SAKYTI ,KAD TAU VISKAS GERAI JAIGU AS MATAU,KAD TAU NERA GERAI!!!!-mane apreke Mi Sung ir pasijauciau labai kaltas.nuleidau galva ir pradejau atsiprasineti.as zinau ,kad tai jos silpnybe nes jei nepatinka kai zmones jos atsiprasineja.
-as atsiprasau,bet tu zinai ,kad tau negalima jaudintis ir as sau neaitleisiu jaigu kazkas nutiks tau ir musu mazyliui.
-ahhh tiek tos....atleidziu ,bet tuoj pat susitvarstyk savo ranka !-tare ji ir padejo man ant keliu pirmosios pagalbos dezute.-IR PATS!-pridure.as dar niekada nesu mates jos tokios piktos ir tai mane baugino.Taeyong man padejo susitvarstyti ranka ir susitvarkes ja paemiau Mi Sung uz rankos ir pasakiau ,kad viskas bus gerai.
>time skip po 2h<
pagaliau po dvieju valandu skrydzio mes atsidureme vietoje kurioje busime tikrai saugus ,nes apie ja niekas nezino.
>Mi Sung pov<
beskrendant as uzmigau ,taciau kai pajauciau ,kad mes sustojome as iskarto atsibudau.islipus is sraigtasparnio as apsizvalgiau ir pamaciau graziausia nama.
sitas faizdas buvo toks grazus ir cia buvo taip jauku.
ieje i vidu mus pasitiko mazas mielas suniukas.jis man primine mano mazaji Miki kuri turejau kai buvau maza ,taciau ji partrenke masina .as nepajauciau kaip man pradejo byreti asaros kurias tuoj pat nuvale GD ir itrauke i savo glebi.
taigi nuejome i antra auksta kur buvo musu kambarys su visais musu daiktais.
-k_k_kaip...-paklausiau nieko nesupratus.
-suzinojes apie galima ispuoli as paskambinau ir paprasiau ,kad visus musu daiktus sukrautu ir nuskraidine sudetu i vietas.-ramiu veidu tare jis.-tu noretum nusimaudyti kartu ar viena??-staigiai pridure jis.
-ne ,dekui.as jau geriau nusimaudysiu viena.nesijaudink neuztruksiu.-ir pasiemus reikiamus rubus nubegau i vonia ,kad jis nematytu israudusios manes.
greitai ilipau i dusa ir pasijungiau silta vandeni.po keliu minuciu pajutau siltas rankas ant savo klubu .
-ka tu cia__-nespejau pasakyti kai GD atsuko mane i ji ir pabuciavo.
-pamaciau,kad tu nepasiemiai ranksloscio todel nusprendziau tau ji atnest ,bet paskui susigundziau issimaudyti ir prisijungiau prie taves.-tare ir pradejo toliau buciuoti.
................
>time skip po 15min (issimaude)<
mes issimaudeme ir nusisluoste bei apsirenge isejome is vonios.
nulipe laiptais i apacia pamateme mano broli kuris sedejo ant sofos.
-nesakykit ,kad jus abu buvote ten....-tare jis su pykcio pilnom akim.
-na ji mano suzadetine ir nieko blogo mes nedareme....-apsikabindamas mane is nugaros tare.
-TU NORI MIRTI AR KA?!?!?!?JI MANO SESUO IR NIEKAS NEDRIS JOS LIESTI!!!!-pilnas pykcio tare Taeyong.
-YAHH ..juk as turiu savo gyvenima ir as jau pilnamete ir as galiu nuspresti ko as noriu ir ko ne.-tariau priversdama broli atsisesti ir atsiprasyti.
atejo 20h ir mes visi iseje i terasa sedejom ir gerem taciau kadangi as esu nescia tai man dave apelsinu sulciu o patys gere vyna.
mums besedint staiga.....................
tj jooooo cia bus ir pabaiga sios dalies ,nes jauciuosi belenkaip pavargusi ir tingiu daug rasyt ,bet ziauriai noriu priartet pr pabaigos.as jauciu kaip si story baiginejasi todel bye bye iki kito karto:)
YOU ARE READING
mafios reikalai(retai Keliama) {BAIGTA}
RomanceNekalta 19-metė mergina sutinka vaikiną kuris atrodo mielas, geras ir ramus tačiau ar tai tikrasis jo veidas? O gal po šia gražia šypsena slypi kazkas daugiau negu mielumas? Mi Sung net neitaria i kokia painiava ji yra itraukta, bet ar tai nesugriau...