5.

151 13 0
                                    

As surinkau visa informacija apie sunsnuki kuris sukiojasi aplink mano seserį. Nors as ir nesu kartu su savo seserimi, taciau kaip rūpestingas, vyresnysis brolis as noriu ja apginti ir nenoriu, kad jai kazkas nutiktu. Kai tėvai mirė mes neturėjom nieko išskyrus senelius. Tevu broliai ir seseris mums atsuko nugaras, pussbroliai ir pusseserės laiko mus mirusiais, net ir dėdė JYP nuo mūsų nusisuko kai suzinojo kuom uzsiminejo mūsų tėvas. Daug kas sako jog mūsų tevai mirė per teroristų išpuolį, tačiau kai užaugau ir peremiau jo verslą, as suzinojau tikrąją istoriją, istoriją kurios jokiais būdais nepasakosiu savo princesei nenorėdamas jos įskaudinti. Jaigu jai pasakysiu tiesą, kaip as galesiu jai pažiūrėti į akis, kaip aš galėsiu su ja kalbėti, o gal ji visai nebenorės su manimi bendrauti po to kaip as pasielgiau??? Sie klausimai man neduoda ramybes nuo pat to laiko kai man suėjo 18 metų ir sužinojau tiesą vos įžengęs į įmonę (turiu omeny verslo pasaulį, o jai dar tiksliau-mafios pasaulį). Jaigu plačiau pasakojant mano tėtis buvo labai garsus mafijozas tačiau po jo nuzudimo visi apie ji pamiršo ir tik tada kai į šią kompaniją izengiau aš, mūsų vardas vėl yra žinomas ir todėl neabejoju, kad žino kokie mes esam žiaurūs. Taigi, mano sesuo susidėjo su tokiu pat vaikinu kaip ir aš, iš išorės atrodo paprastas, svelnus ir mielas tačiau yra įvykdęs tokiu žiaurių nusikaltimu kad velnias prieš ji yra šventas. Nuzudyti nekalta šeima yra baisiau uz viską.... Ir dėl ko??? Viskas tik del pinigų, gero vardo ir uztikrintos ateities jog visi tavęs bijos, tačiau jis tikrai kazka slepia.... Tikri mafios vadai nevaidina vienokiu o yrs kitokie....as tai zinau nes jauciuk, kad jis kitoks, jis toks kaip as tik nesuprantu kodel jis tai daro....
>Jimin pov<
As su Junkook sėdėjom kavinėje ir gėrėm karštą šokoladą tik staiga as sulaukiau skambucio nuo boso. Atsiliepes ir išklausęs padėties as su Junkook pabaigėme gerti savo gėrimus ir padėkoje išvažiavome i įmone.sis atvejis yra tikrai rimtas. Bosas niekada nekalbejo taip  rimtai ir greitai. Si kartaeis jo balso buvo galima suprasti, kad kazkas rimto atsitiko, o paskutinį karta toki jo balsa girdėjom pries geris kelis metus. Po gerų 15 minučių mes jau buvome vietoje, prie įmonės. Junkook pastatęs automobilį stovejimo aikštelėje kartu su manimi išlipo is masinos ir ja uzrakines pametejo man raktus ir abu išskubėjo pas bosą (mūsų bosas yra Tae arba kitaip Taehyung, o jo bosas-GD, taciau girdejom kartais jis būna labai griežtas.). Įžengę pro kabineto duris mes iškarto atsisėdo i savo vietas prie Tae ir pradėjom darbuotis. Kadangi visa informacija išklausėm per telefoną mums tiesiog liko pradėti darbą.

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Pagaliau po 7valandu darbo mes suradom informacija kurios mums reikėjo,Ir tai ka mes radom buvom tikrai persigandę ir sutrikę

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Pagaliau po 7valandu darbo mes suradom informacija kurios mums reikėjo,Ir tai ka mes radom buvom tikrai persigandę ir sutrikę. Be miego, maisto ir poilsio mes sėdėjom, o gal tiksliau,, ilindom"i kompiuteri monitorius jog viska issiaiskinti ir dar kelis kartus patikrinom ar viską suvedėm teisingai. Tai buvo kažkas tokio ko mes visai nesitikėjom.tai....tai... Tai.....b-b-buvo..... T-Taeyang...... Jis vienas is geriausiu mafijozu visame pasaulyje kaip ir mūsų bosas. Nieko nelaukęs Tae pasiėmė telefoną ir isejas pro duris kazkam paskambino.

Žodžiu srr kad si dalis trumpa ir kad kelias dienas nekeliau... Taciau nebuvo ikvepimo ir jegu, o kadangi vakar vaziavau i klaipeda shopintis tj...... Zodziu noriu jums labai padekot jog pakliuvau i hot  romance ir uzemus esu 189vieta.tikrai to nebuciau padarius be jūsų ir tikiuosi toliau skaitysit sia istoriją, o kadangi esu labai laiminga dėlto, darau Q&A soo galit klausti klausimų ir padarysiu atskira dalį korioje atsakysiu i jūsų klausimus, taciau jaigu nebus jokiu com tj greiciausiai nedarysiu ir jaigu nori tag tj parašykit i pm ir butinai dėsiu tag jus.
Zodziu ziauriai aciu jums ir mano vakaras ziauriai praskaidrejo tj pasiatenksiu buti aktyvi kiek galima.

mafios reikalai(retai Keliama) {BAIGTA} Where stories live. Discover now