10.

108 14 0
                                    

>GD pov<
Kai man paskambino Mi Sung, aš atsiliepiau ir kalbėjau kuo natūraliau, kad nesukelciau įtarimų jog aš gan piktas. Taip, aš esu piktas, nes mano princesės brolis neleidžia mums tuoktis, o aš žinau kaip tai svarbu jai. Bet ko jūs tikėjotės, juk aš ir jos brolis esam ziauriausi mafijozai visame pasaulyje. Nors ir zinau, kad jis nenori jog ji būtų ivelta į visą šitą reikalą taip pat kaip ir aš, tačiau vienintelis būdas kaip ją apsaugoti yra laikyti prie savęs ir saugoti, kad niekas jos nepaliestu. Taigi, kadangi telefonu su Taeyang nieko nei mano nutarti, kadangi jis visada kartoja vieną žodį ne,  tai mes nusprendėme, kad mums būtų geriau susitikti ir pakalbėti, plius yra šiokių tokių ir verslo reikalų dėl kurių reikia pakalbėti.
Taigi grįžtant prie istorijos, as sulaukiau skambučio is Mi Sung ir kuo greičiau atsiliepiau. Mums bekalbant aš iš balso supratau, kad ji dėl kažko nerimauja. Tai mane trikdė. Kiekvieną kartą kai jos nėra šalia man sunku.... Sunku, nes vienintelis žmogus kuris mane supranta geriausiai yra ji, mano princesė, mano meilė, mano gyvenimo šviesa. Taigi, šiandien 13:15 pas mane į kabinetą turi ieiti Taeyang, Mi Sung brolis. Visą šį laiką jaudinausi. Tai mano pirmas kartas gyvenime kai jaudinuosi taip stipriai, o tiksliau išvis jaudinuos. Pagaliau atėjo ta valanda kai as ir Taeyang susitikome. Mes aptarėme visus darbo reikalus ir buvom be pradėję kalbėti apie asmeninius, šeimyninius reikalus kai staiga atsidarė duris ir pro jas įėjo mergina, kurią norėjau pamatyti beprotiškai.
-aš laukiuosi.... - ne tvirtų balsu tarė ji. Tą akimirką man aptemo mintys. Ir ne ta prasme, kad as to vaiko nenorėjau... As jo norėjau tiek pat kiek savo princesės, tačiau aš bijojau jos brolio. Kas jaigu jis jai lieps pasidaryti abortą? Kas jaigu jis atims ją is manes ir daugiau nebepamatysiu savo angeleliu?? NE! AŠ TO NELEISIU. Pasakiau sau mintyse ir grįžęs į realybę pradėjau krykštauti kaip mažas 5m. Vaikas gavęs saldainį.staiga jos veide pamačiau šypsena kuri mane padarė dar laimingesni.
-o kaip pasakysim tėvams? - staiga ji paklausė ir atsiminus, jog Taeyang yra šiame kambaryje, mane purtė šiurpas.
-Naa..... Manau pasakysi paprastai. - tarė rimtai ir Mi Sung lėtai atsisukdama į jį pasisveikino.
-broli!!! Labas.... Kaip as tavęs pasiilgau..!!!! - tarė ji nubėgus link jo ir apkabino.
-ajj tu maze, maze. Žinai, aš irgi tavęs pasiilgau, bet dabar tu turi man viską papasakoti. Nors gal geriau pirmą iš skaityk mano morala. - jis liepė mums abiems atsisėsti ant sofos ir lyg koks bosas rėkė ant mūsų. Staiga, kai jis pradėjo rėkti ant mano saulelės aš supykau ir pradejau ant jo rėkti.
-KA TU GALVOJI TU DARAI..... AR NEMATAI, KAD PRIEŠ TAVE YRA NĖŠČIA MOTERIS....NĖŠČIA!!!! TURĖK KIEK NORS PAGARBOS... TU NORI APSAUGOTI JA NUO MANĘS, KAI TU PATS ESI TOKS PAT KAIP IR AS..... IR KAIP TU GALVOJI NUO KO TU JA APSAUGOSI??! DABAR KLAUSYK MANĘS ĮDĖMIAI. JI YRA MANO SUŽADĖTINĖ, MANO MEILĖ, MANO ATEITIS, MANO ŠVIESA, MANO PASIDIDŽIAVIMAS, MANO GĖLĖLE, MANO PASAULIS, MANO ŠEIMA..... IR JAIGU JAI KAZKAS NUTIKS AŠ SAU NEATEISIU IR KALTINSIU TAVE. BET ZINOK VIENĄ.... AS DĖL JOS KOVOSIU IR TAIP PAPRASTAI JOS NEPALEISIU, NEBET JI PATI TO NORĖS. AŠ GERBIU KIEKVIENĄ JOS NORĄ IR TIK DĖL JOS BANDAU SU TAVIMI GRAŽIAI DERĖTIS. - priėjau prie jos, ir į ausį pasnabzdejau. - atsimink, kad tu esi mano priešas, ir as tave matau taip pat kaip tu mane, bet is pagarbos savo meilei as tave gerbiu ir susitaikau su ta idėja jog tu esi jos brolis.
-kodėl tu nesugebėjai to pasakyti anksčiau???? Seip,žinok vieną dalyką. Aš tavimi ne pasitikėjau, ir nepasitikesiu, bet suteikdamas tau šansą ir norėdamas paversti savo mažylę laiminga aš leisiu jums susituokti, bet ziNOK, JAIGU JAI KAZKAS NUTIKS, KENTESI TU!!- tarė rimtai ir atsisėdo ant kėdės.

Krc as eau ziauriai lazy person..... Ir ziauriai tingiu rasyt ir dėl šios priežasties aš stengiuosi parašyti kažką gero ir įdomaus

mafios reikalai(retai Keliama) {BAIGTA} Where stories live. Discover now