14

99 10 2
                                    

>Mi Sung pov<<

as visai nesitikejau to isgirsti is savo brolio todel kai suvokiau ka jis pasake,as puoliau jam i glebi ir dekojau is visos sirdies.

-ACIU ACIU ACIU!!-pradejau dekoti.

-ei ei ei....nereikia tiek dekoti juk as tavo brolis ir turiu gerbti tavo sprendimus,tiek pat kiek tu gerbi mano.-tare ir apsikabino kiek galima stipriau.

-A-As d-du-dustu...-tariau ir tada jis mane paleido.

staiga GD sulauke skambucio ir atsiprases musu isejo pro duris
>GD pov<
Mes dziaugemes sua minutę iki kol as sulaukiau skambučio.is nepazistamu numerių, skambučių sulaukiu dažnai, bet šis numeris atrodė itin keistas ir turiu blogą nuomonę.
Telefonu:
-dabar taip, tau zinoti kas as esu nereikia, todėl duodu tau 24valandas atvesti siuos narkotikus(*@&$@_) į XXXXX pastata ir jaigu jų nebus ten, tavo mioji sužadėtinė skaudžiai uz tai atsakys. - neleidus man istarti ne žodžio padejo ragelį ir as likau stovėti kaip koks kvailys.
,, jaigu jis taip rizikuoja, jis turbūt zino ka daro "tariau sau mintyse ir pradėjau eit link savo kabineto. Atidarius duris aš pamačiau apsikabinusius Mi Sung ir Taeyang. Tai atrodė labai mielai ir nors ir nenorėjau nutraukti šios minutės, bet privalėjau.
-Taeyang, mums reikia pasikalbėti. - tariau rimtai ir isejau su juo i balkoną.
-kas atsitiko? - uždarydamas duris paklausė.
-gerai, klausyk labai įdėmiai, nes tai liečia mus abu...... <... >-papasakojau viską ir po kiek laiko išėjome iš balkono.
-ar viskas gerai? - paklausė mūsų Mi Sung ir as pajutau kaip issilydziau nuo jos angliškos šypsenos.
-na kaio matai is savo mielo suzadetinio viskas gerai. - tare jos brolis ir jie abu pradėjo juoktis. Staiga kažkas pabelde į duris:
?? - pone, mus puola, turime kuo greičiau dinkti iš čia........

Tj jooo seniai nekeliau jokių dalių ir srr, kad trumpa. Stengiuosi parašyti kai turiu laiko ir norisi kuo greičiau uzbaikt todėl manau, kad šiai story prireiks ir antro sezono tj 100% kad liko 1arba 2 dalys

mafios reikalai(retai Keliama) {BAIGTA} Where stories live. Discover now