2.

326 25 4
                                    

MS-pakeliay akis ir su šypsena tariau-žinojau kad taip nepaliksi manęs taip ir isvaziuosi.
GD-na as pamiršau čia vieną labai svarbu žmogų-priejo prie manes ir pastelėjo man į žandą. - atsiprašau dėstytoja, kad isibroviau i jūsų paskaita, bet ar galėčiau pasiskolinti Mi Sung siandienai?
Dėstytoja Su[S]
S- gerai, bet kitą kartą be svarbios priežasties jos neisleisiu. - rimtu zvilgsiu tare žiūrėdama i mane.
GD-labai jums ačiū. - sudėjo mano daiktus i kuprinę ir pasiėmęs mane už rankos nusitempė į savo mašiną.
MS-kas atsitiko jog atėjai ir issivedei mane? - susirūpinusi paklausiau, tačiau neslepiau jog buvau laiminga ji matydama.
GD-as tavęs pasiilgau ir atvažiavau, ka?? Nesi laiminga manes matydama nes tavo veidas sako visai ka kitą 😀😉-erzino mane.
MS-mes matemes vos pries 40min tai kaip galejau tavęs pasiilgti? - sugalvojus paerzinti ji atgal atsakiau.
GD-aiii baikk... Zinau kad manęs pasiilgai-pradejo daryti aego(kas nezino kas yra aego tj cia kaip suniuko akytes... Tp kad cute daro.. Krc pasiguglinkit).
MS-na ir kas kad pasiiglau?? Kas man užtai? - nesilioviau erzinti.
GD-duosiu bučkį i žandą. - ir prisilenkes prie manes pakstelejo i žandą.
MS-tik i žandą?? Tai vadinasi visai manęs nepasiilgai-suneriau rankas bandydama apsimesti pikta bet nuo staigiu jo žodžių sustingau.
GD- na bet jaigu nori galiu ir i lūpas nes man tai labai patinku ir neatsisakyciau😁-išsišiepęs staigiai tarė.
Mes abu pradėjom juoktis kai staiga kazkas paskambino GD ir išlipęs is mašinos atsiliepė. Kalbėjo apie 5min. Tačiau nenuobodziavau nes taip pat sulaukiau zinuciu nuo merginų kurios reikalaute(dd egzistuoja toks zodis? 😂) reikalavo paaiskinimo kas iviko prieš geras 20min.
>GD pov(vau magic bcs pasikeitė pov😂)<
Staigiai sulaukiu skambučio iš nepažįstamo numerio ir išlipęs iš mašinos atsiliepiau.
GD-klausau?kas tu toks? Ko tu nori iš manęs?
Nezinomas vyras[NV] po mano klausymu išpuolio pradėjo kalbėti.
NV-tu turi labai grazia merginą, įdomi kaip tau labai yra ji svarbi.
GD-tik pabandyk tu ja paliesti lochibane tu-piktu balsu rėžiau i ragelį visą savo pyktį.
NV-turi 24valandas palikti ja, jaigu nepaliksi as imsiuos priemonių, kad jus isskirt.....

Kaip manote kas tas paslaptingasis vaikinas? Kodel jis nori juos isskirti ir ar GD pasiduos ar nepaistys jo įrodymų?? Viska suzinosite. Kitoje dalyje.

mafios reikalai(retai Keliama) {BAIGTA} Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon