9.

115 13 0
                                    

Tj jo nors ir si istorija yra apie mafija bet jos cia visai nėra (nu pradzioj siek tiek pries jiems susitikinejant buvo) tj primesiu daba tdl tikiuosi kad nenusisnekesiu.
____________________________________

>GD pov<(nu jo... Ir dar taip pasijunge dain,, missing you"tobula😍😂)<
Po gero laiko praleidimo paplūdimį mes nutarėme vaziuoti pas mane.

Kai atvaziavom aš išlaipinau savo gražuolę ir sukabines mūsų rankas pradėjau eiti link

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Kai atvaziavom aš išlaipinau savo gražuolę ir sukabines mūsų rankas pradėjau eiti link. Durų. Atrakinau duris, atidaręs jas ileidau M Sung ir uždariau duris. Kai tik uždariau duris, as iškarto atremiau ja prie sienos ir pradejau giliai bučiuoti. Praejus kelioms minutems aš ja pakėliau ir pradejau dar stipriau bučiuoti. Kai pritrūko oro mes atsitraukėm vienas nuo kito ir giliai kvėpuodami nusisypsojom vienas kitam. Atitraukiau ja nuo sienos ir nulipau laiptais į savo kambarį kur iviko VISI GERAI ŽINOT KAS......
>Mi sung pov<
Jau praejo 1men. Kaip mes susizadeje  tačiau šį rytą jaučiuosi nekaip.
Kai pramerkiau akis ir apsisukau, lovoje nieko nebuvo, o is tualeto jokiu garsų irgi nebuvo galima girdet.,, Turbūt jis vel anksti išėjo į darbą "pagalvojau aš.
Staiga mane pradėjo stipriai pykinti ir neistverus nubėgau į tuoleta išsivemti. Pagalvojus kodėl galėčiau jaustis nekaip, aš staigiai patikrinau kokia šiandien diena ir supratau, kad tos dienos vėluoja.
-juk tai negali būti tai ką aš galvoju.... - pasakiau sau ir greitai apsirengus nubėgau į artimiausią vaistinę. Nors ir gyvename name ir mėgstame ramybę, mes negyvenam kaip vienišiai ir stengėmės įsikūrti kuo arčiau kokių parduotuvių. Taigi nusipirkusi nėštumo testų aš kuo skubiau grįžau namo. Grįžusi namo aš nubėgau iki tuoleto ir ten uzsirakinusi atlikau nėštumo testą.
-velnias..... Kaip dabar pasakysiu tai GD?? Kas jaigu jis nenorės šio vaiko.....-paklausiau savęs vėl ir šios mintys man nedavė ramybės todėl sukaupiau visas jėgas ir paskambinau jam.
>TELEFONU<
-labas mejle, kas buvo, kad taip anksti skambi? - paklausė manęs ir išgirdus kaip jis teiraujasi apie mane aš tiesiog issilydziau.
-labukas, ziurek.... Aš noriu tau kai ką pasakyti, todėl norėjau paklaust kada grįši, o gal galiu pas tave į darbą atlėkti?! - tariau kiek galima greičiau, kad nesprogciau.
-na... Siandien būsiu tikrai užsiėmęs ir nežinau ar spėsiu ant vakarienės, bet jaigu tai labai svarbu aš galiu atlėkti dabar. - tarė jis nerimo balsu.
-ne, viskas gerai aš galiu atvažiuoti. - tariau kuo itikinamiau, kad nesuprastu jog nerimauju.
-gerai tada. Tai laukiu tavęs tada ir dabar turiu bekt nes yra dauk darbo, myliu, bučiuoju ir čiau. - tarė ir padėjo ragelį.
>SKAMBUČIO PABAIGA <
aš greitai nubėgau iki spintos ir Persirengiau:

>SKAMBUČIO PABAIGA <aš greitai nubėgau iki spintos ir Persirengiau:

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Po 30min aš sulaukiau taxi ir išvažiavau į GD darbo įmonę.
>po 15min<
Pagaliau atvaziavau į įmonę todėl prieš ieidama į ją aš giliai ikvėpiau ir iškvėpiau.
,, štai ir aš "pagalvojau. Nuėjusi iki administracijos paklausiau ar ponas GD yra savo ofise, ji atsakė, kad taip ir aš padėkojus pradėjau eiti lifto link. Įlipus į liftą paspaudžiau migtuka į 25 aukštą ir pradėjau kilti. Pakilus į 25 aukštą liftas sustojo ir atsidarė duris, pro kurias mane pasitiko jo sekretorė kuri man labai nepatiko. Greitu žingsniu nuėjau iki GD ofiso ir nė neklausius jo sekretorės, kad jis užsiėmęs aš atidariau duris ir pamačius jį tariau :
-aš laukiuos.... -tariau kiek galima greičiau.
-T.. t... Tu rimtai?? Nesakyk, kad juokauji... - nusijuokė ir staiga surimtejo kai pamatė mano rimtą bei pasimetusi veidą. Aš priėjau prie jo ir ištraukus nėštumo testą kurį atlikau, padaviau jam.
-MEILE!!! TU NEĮSIVAIZDUOJI KOKS LAIMINGAS AŠ ESU DABAR!!!! - tarė su didziausia šypsena savo veide ir apsikabinęs mane pakėlė į orą. Dar niekada nemačiau jo tokio laimingo. Aš supratau, kad jis nori šio vaiko ir nepajutau kaip man pradėjo riedėti ašaros.
-ejii, ko verki?? - susirūpinęs paklausė paklausė.
-tiesiog... As nemaniau, kad tu norėsi šio vaiko ir labai jaudinaus kaip tau pasakyti - tariau nusivalydama ašaras.
-klausyk, gyvenime yra vienas dalykas kurio noriu labiau už viską :sukurti šeimą su tavimi ir praleisti savo gyvenimą su tavim. - kai pasakė pabučiavo mane ir aš kuo greičiau atbuciavau ji, tačiau kai pritrūko oro, mes atsitraukėme vienas nuo kito ir susisypsojom.
-o kaip reikės pasakyti šeimai? Jaigu mano brolis sužinos jis nudes mane. - paklausiau
-na.......

Wow....kas cia per nesamone...... Kad gali paaiškinti ką aš parašiau.... Nu zodziu tikiuosi sueis ir kaip matau sios istorijos niekaip nepabaigsiu greitai kaip galvojau....

mafios reikalai(retai Keliama) {BAIGTA} Where stories live. Discover now