Gri Pencereler

17.7K 294 0
                                    

  Popüler kültür tarafından katledilen insanlar tarafından kabul edilmeyi bekleyen biri olamıyorum. Herşey popülerlikle alakalı, sevgi, sevgisizlik, dokunuş, bakış, uzaklık ve yalnızlık. Ama benim ütopyamda siyah ve beyaz kadar net herşey ve ön yargılarıma bütün yetkiyi verdim. filtreler açık! iyi birisi yada kötü birisi olamıyorum çünkü iyi ve kötünün kodlarını değiştirdim. Hissettiğim gibi yaşıyorum ve hissetmenin öteki evresinde, içimdeki şeytanın evindeki en güzel köşede kahverengi dikişli bir koltuğum var, aklımın odalarını kiraya verdiğimden beri, yangından mal kaçırıyormuşum gibi yaşamıyorum. Tanrım, artık labirentinde peyniri aramıyorum. Patlamış mısırlarını başkalarına fırlat.
yüzümdeki kuyulardan sarkan kadınlar yüzünden yüreğim o kadar ıssız ki, uzun zamandır rol bile yapamıyorum. Asıl anlatmak istediğime nasıl hala gelemediğim konusunu açmak üzere değilim henüz, belki yazacağım bir şiirde gizleyeceğim herşeyi. Güvenmemeyi görev biliyorum çünkü kendinizi gözlerimden görmüyorsunuz. Baktığımda gördüklerimi bilmiyorsunuz. filtreler açık! Okyanustan soğumuş bir su birikintisiyim. Ama ıslanmayı tavsiye etmiyorum çünkü ruhumu ve benliğimi tasfiye etmiyorum. etmeyeceğim.
kendimi sevebilecek kadar kibirliyim. başka birini sevebilecek kadar dipsiz. mürekkepsiz şairler ve parmaksız piyanistler tarafından eleştirilmeyi zevk hale getirdim. Sex ve alkol tarafından ruhumu vaftiz ettirmem gerektiği söylenmiş gibi, klasikleşmiş bir romanın kötü karakteri olmam teklif edilmiş gibi. içim yerle bir edilmiş gibi, dışım gökyüzüne meydan okuyacak gibi, her an. Sıradanlaş! Sıradanlaş!
içimin kapılarındaki tırnak izlerini sökmelisin. Sonra kopya insan koleksiyonlarımı görmeye gelmelisin. Aynalarla dolu bir odaya girmiş gibi hissedeceksin. Gülümse!, bir gün sende hissedeceksin. Satın alınmamış gibi! ölüm günüme sigaramı yakmış bir şekilde giderken dudaklarım düğüm olduğum yalnızlıkla olan düğünüme davetiye bastırıyor. ve en son sevdiğim kadınla olan kurduğum hayali çağırıyor. Onun gittiği sokaklardaki papatyaların arasından geçeceğiz, kavalyemi göğüs çizgilerin yapacağım. Göz altlarına bıraktığım masalları kıskandıracağım.
Genellikle hedefi bilerek ıskalayacağım ve biralar içip gülümseyerek ıslık çalacağım! Karanlığı üç yerinden zincirliyorum kalbimin kıyılarına ve yolunu kaybetmiş tsunamilere yol tarif ediyorum. Saçlarıma doğru! Ne büyük bir yıkım, zamansızlık ve sınırsızlık.
Siyah halılar serin gökyüzüne, yürüyüşe çıkacağım!
Siyah halılar serin sokağıma!
Çünkü beni göremiyorsunuz , gri pencerelerinizden.  

ParanoidHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin