Evet İstanbul'da son günüm.Yeni bir hayata başlicam artık,nekadar üzgün olsam da mutluyum da biraz. Annemle babam geçen hafta ayrıldıkları ve annemin ailesi Antalyada oldugu için Antalya'ya gidiyoruz. Bu lanet şehirden,lanet arkadaşlardan ve okuldaki lanet hocalardan kurtuluyorum.Burada tek özliyeceğim şey kuzey olucak,ama burada olsam da zaten bana yüz vermediği için pek sorun olmaz galiba.Kuzeyin kim oldugunu anlamışsınızdır galiba sevdiğim daha doğrusu kreşden bu yana aşık olduğum çocuk,şuan 16 yaşındayım yani yaklaşık 12 yıldır falan onu seviyorum.Pişman mıyım hayır.
-Handeeeeeeeeeeee
-Anneeeeeeee
Annemle uzaktan iletişim kurunca böyle oluyor o mutfakta ben odamda
-Hazırlandın mı kızım
-Evet
-Hadi in o zaman uçağı kaçırıcaz
-Anne uçağı kaçırırsak hapse atarlar bizi yapmaaaa
Ve Handelik bu esprileri gerektirir.
-Hande dalga geçmede in hadi
-Babamın haberi var mı bugün gidecegimizden
-Evet hande yürü
Galiba gitme zamanı geldi elveda odam.
-Geldim
Odamdan çıktım ve annemin yanına gittim herşeyi kontrol ettikden sonra evden çıkdık.Bir taksi çağırıp taksiye bindik ve havaalanına geldigimizde taksiciye parasını verip indik.Ah babam yokdu gelmiyecek miydi galiba hayır.Uçağa bindik ve ben kulaklıklarımı takıp kendimi uçak moduna aldım yani uykuya.
____________________________________
-Hande kalk kızım
-Anne 5 dakika daha
-Hande kalk hadi geldik
-Tamam 2 dakikada kabul
Bir anda bir gülme sesi duydum ve gözlerimi açdım çünku bu annemin gülmesi değildi.Gözlerimi açdığımda esmer,kaslı,gamzeli bi çocuk annemin yanında oturmuş bana gülüyordu, tatlıydı ama bu bana güldüğü gerçeğini değiştirmezdi.
-Ne gülüyosun be
-Gülmek yasak mı günah mı?
-Bana gülmek yasak
-Hande yürü kızım.Sizde kusura bakmayın
Oha ama anne ya nerde ana kız dayanışması ve esmer çocuk 1 Hande 0 game over.
Bavullarımızı alıp bir taksi bulmak için yürümeye başladık
ŞİMDİ OKUDUĞUN
üst komşu
RomantikAdı Hande olan ve İstanbul'da yaşayan bir kız Antalya'ya gelip karmaşık,heyecanlı,iyi,kötü bir hayatı olacağını nereden bilebilirdi ki?