8.Bölüm Babam Öldü

370 14 0
                                    

Merhaba neden bilmiyorum ama son bölümü yayımladığımda artık yazma isteğimin gittiğini fark ettim.Şuanda değişik bir duygu var ama içimde ve bu bölümü çok uzun yazmak istiyorum inşallah isteğim olur ve uzun yazabilirim.Ama uzun yazmak içinde saçmalamayacağım merak etmeyin :) ve ben konuşmaları çizgiyle yazmayacağım artık.Nedeni ise tüm herkes tırnak içinde yazıyor ve bende öyle yazacağım artık.iyi okumalar :)     

Evet yeni bir güne daha başlıyoruz.Bugün okul var ve ben okulsuz günlere alışmıştım ya neyse evde bön bön oturmaktansa gideyim okula.Ama daha çok erkendi ben niye erken kalktım bilmiyorum ama bir kaç gündür böyle hep erken kalkıyorum.Okul kamptan döneli 2 gün olmuştu.Ama erken kalkmama rağmen hiç dışarı çıkmadım bu iki günde neden bilmiyorum ama canım hiç istemiyor.O piknikten sonra zaten Kıvancı da hiç görmedim dışarıya çıkmazsam tabi göremem o ayrı bir konu . Her neyse ya annemi kaldırayım bugün güzel bir kahvaltı yapalım.Okul ve iş yüzünden Antalya'ya geldiğimizden bu yana hiç birlikte kahvaltı yapamamıştık.Yada annemi kaldırmak yerine ilk kahvaltıyı hazırlayayım sonra annemi kaldırayım.Kafamı yastıktan kaldırdım ve karşımda duran aynadan dağılmış topuzuma bakıyordum.Tipim şuan okadar iğrenç görünüyordu ki anlatamam.Beni dışarıda gören bir insan birde evde görse ne der bilemem valla dışarısıyla evdeki halim arasında asırlar var.Millet kalktığında fotoğraf çekip internete atıyor birsürü beğeni alıyor.Ben atsam herhalde millet beni siler.Aman ya silsinler onlara mı kaldık ama şuan bozulmuş ve sarkan topuzum beni fezi şekilde rahatsız ediyor.Saçımın enseme değmesinden nefret ederim.Tokamı çıkartıp topuzu tamamen bozdum ve kapamı eğip tepeden düzgün sayılacak bir topuz yaptım ve aynada kendime dil çıkartıp yataktan kalktım.Neden dil çıkarttığım hakkında en ufak bir bilgim yok ama çıkarttım işte.

Acaba ne hazırlasam.En iyisi peynir,domates,zeytin,salam,sosiz,nutella,salatalık koymak olur.Hem kolay hazırlanır hem de kahvaltıda onlar yenir.Dolabı açıp içinden dolaptaki olan malzemeleri aldım ve onları tezgaha koyduktan sonra buzdolabının üstünde olan nutellaya uzanıp aldım.Malzemeleri hazırladım ve mutfaktaki kahvaltı masasını açtım.Masaya hepsini yerleştirdikten sonra annemin yanına gittim.Odasına girmeden önce kapısını tıklattım ses gelmedi gelmesini de beklemezdim zaten,annem iki telefona bir saate alam kurup öyle kalkan bir insandır.Odaya girip bir anda üstüne atladım "hadi hadi kalk saat öğlen 1 oldu" dedim ama keşke demeseydim beni üstünden ittirdi ve hemen dolabına koştu. "ya tamam sakin ol şampiyon saat daha 6" dememle bana öyle bir bakış attı ki bir bakış atton kalbimi yaktın diyesim geldi ama tuttum içimde."ne diye o zaman bana saat öğlen 1 oldu diyorsun"çok sinirliydi ama nedenini söyleyince yatışırdı yani sanırım galiba "kahvaltı hazırlamıştım birlikte hiç kahvaltı yapamadık buraya geldiğimizden beri"ve evvet işe yaramıştı yumuşamıştı zaten yumuşamasıda gerekirdi çünkü ikimiz için birşey yapmıştım.Birklikte kahvaltıya indik ve güzelce bir kahvaltı yaptık.Daha sonra ben hazırladığım için toplamak yine bana düştü.Ben toplarken annemde işe gitmişti bende işimi bitirdikten sonra giyinip saçımı tarayıp çıktım.

Okula Furkanlarla diğilde otobüsle gelmeyi tercih etmiştim.Nedense hiçkimseyle konuşmak istemiyordum.Zaten okula girincede direk olarak sınıfa çıktım.Sınıfta birkaç kişi ve tüm sıralarda çanta vardı.Herkes dışarıdaydı yani bende kendi yerime çantamı koydum ve telefonumu çıkarttım.İlk olarak whatsappa baktım birsürü mesaj vardı.Tam olarak 241 mesaj vardı.Hepside eski sınıf grubundandı ne konuşmuşlardı çok merak ediyorum ama okumaya da üşeniyordum.Ne konuşacaklar ya of bende merak ediyorum dedikodu yapmışlardır.Hep almayın beni böyle gruplara derdim alırlardı illa olacakmışım aynı sınıftaymışız.Ben çıkardım onlar alırdı.Ama artık çıkmamam için hiçbir sakınca yok onlarla aynı sınıfta diğilim sonuçta.Ve evet çıktım almazlar artık yani sanırım.Aynı sınıfta diğiliz sonuçta.Whatsappı halletiğimize göre sıra facebookdan gelen mesajlara bakmakta oradan da 2 arkadaşlık isteği 3 mesaj 25 de bildiri vardı.İlk önce bildirileri açtım çoğu oyun isteğiydi sadece iki tanesi değildi onlarda Elif beni iki fotoğrafa etiketlemiş onları bildiriyor.Arkadaş isteklerindede iki kro sitek atmış hiç profillerini bile inceleyemem ya tiplere bak.Mesajların da zaten 2 tanesi o krolara ağitmiş.Diğeri ise Kuzey beye ağitmiş.Hiç mesaja bakmadan sildim.Daha sonra zil çaldı ve hoca derse girdi zaten.

üst komşuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin