7.Bölüm Kulüp

292 16 0
                                    

Ben orada beklerken bir el omzuma dokundu korkuyla irkildim.Kimdi ki bu arkama döndüğümde Kıvancı gördüm bu gitmemiş miydi ya allah allah.

-Sen niye geldin.

-Pardon ama sen seni niye indirdim sandın.

-Beni burada bırakıp gitmeyecek miydin ben öyle sandım yani.

-Hayır dün seni kulübe getirecektim ya dün iptal edildi bugün çıkacağız ve senide davet etmiştim işte burası kulüp kulübe getirdim yani bırakıp gitmeyeceğim korkma.

Evet dün söylemişti ama gitmemiştik. Bugün getirdi demek allahım bende çocuğun hakkında neler düşünüyorum ya.

-Hadi girelim.

Bunu çok heyecanlı söylemiştim neden bilmiyorum ama onun sesini merak ediyorum.Daha sonra eliyle kapıyı işaret ederek bayanlar önden dedi.Bende önünden yürümeye başladım içeriye girdiğimizde bir grup müzik aletlerini hazırlıyordu.Ortamda yüksek sesli bir müzik vardı ama canlı değildi ve insanlar ya dans ediyor yada masalarda oturuyorlardı.Ben etrafa bakarken Kıvanç kolumdan tuttu ve yürümeye başladı.Bizde bir masaya oturduk ve o sahnedeki grup yanımıza geldiler.Herkes garsona içki sipariş etti bende rezil olmamak için bir içki söyledim.Garson gittiğinde onlar koyu bir muhabbete başladı.Bense etrafı izliyordum onları bile dinlemiyordum.Bir grup kızın bizim masaya baktığını gördüm allahım ya açlar ne biçim bakıyorlar.Masada olan bir çocuk beni dürttü.

-Bu sana fena aşık olmuş bu arada adın neydi.

-Adım Hande de kim bana aşık olmuş ya.

-Kıvanç başka kim olacak.

Kıvanç bir anda lafa atladı.

-Of saçmalama oğlum kıza sözüm vardı getirdim.

-Sen öyle getirmezdin kimseyi.

-Sanane bu sefer getiresim geldi.

-İyi neyse hadi yürüyün sahne bizi bekler.

Onlar gittiğinde Kıvanç da bana burada otur bekle dedikten sonra oda gitti. Sahneye çıktıklarında herkes onları alkışladı.Onlarda müzik aletlerini son kez kontrol ettikten sonra şarkı söylemeye başladılar.Onlar şarkı söylerken kızlar resmen içlerine düşeceklerdi.Bir el omzumda belirdi elin sahibine baktığımda onun Egemen olduğunu gördüm yani benim değerli sınıf arkadaşım.Egemen okul kampına gitmemiş miydi ya.

-Dans edebilir miyiz güzel hanımefendi.

-Tabi beyefendi ama size bir sorum olacak.

-Tabiki hanımefendi.

-Siz okul kampında diğilmiydiniz.

-Sen olmayınca sıktı ya orası.

-Hmmmm tamam o zaman hadi dans edelim.

Ayağa kalktım ve dans eden insanların olduğu tarafa ilerledik ellerimi omzuna koydum oda ellerini belime koydu dans etmeye başladık.Evet böyle dans ediyorduk çünkü slow bir şarkıydı.Ama Kıvanç bana beni öldürecek gibi bakıyordu.Sanırım yerimden kalktığıma kızdı yerinden kalkma demişti ya.Aman boşver ya dans et sen Hande.

-Eeeeee Seline ne oldu.

-Anlamadım?

-Seni yiyecekti ya.

-Of bırak ya.

-Tamam tamam gitme şakaydı.

Elleri daha sıkılaşmıştı.Daha sonra hareketli şarkılar çaldı ve hiç oturmadık saat dolduğunda herkes gitmişti çünkü kulüp kapanmıştı ama biz gitmemiştik çünkü müzik aletlerini topluyorlardı.Kıvanç benimle hiç konuşmamıştı ama.Daha sonra bir kız Kıvancın yanına geldi ve onlar birlikte çıktı.Kıvancın arkadaşı da yanıma gelip onun beni götüreceğini Kıvancın işi çıktığını söylemişti.Mal herif ya hem davet ediyor hem de bırakıp gidiyor.Bende arkadaşına teşekkür edip kendim gidebileceğimi söyledim ve bir taksi çağırıp eve gittim.Bir daha bu öküzle bir yere gitmeyeceğim bırakıp gidiyor ya.

üst komşuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin