Traş bıcağının jiletini çıkartıp elime sürttüm olmadı korkuyordum ölmekten ama istediğimde buydu zaten bu sefer gözlerimi yumup tam bileğime bastırarak bir çizik attım sıcak sıcak kan akmaya başladı çok korkuyordum internette okumuştum su deyerse daha hızlı olurmuş ölüm direk gidip banyoya girdim ve suyu açtım.Gözlerim yavaş yavaş kapanıyordu ve işte son buraya kadarmış güle güle hayat kendine iyi bak.
Gözlerimi hafif araladığımda başımda Emre Nazlı annem Furkan ve Kıvanç vardı.Annemle Nazlı ağlıyorlardı diğerleri ise çok sitresliydi.Bende bir sedye üzerindeydim ama gözlerimi tam açamıyordum zaten açtığımda da 2 saniye açık tutabildim ondada sadece yüzleri gördüm.Ama onlar benim gözümü açtığımı fark etmiyordu.Hepsi doktora bağırıyordu Handeyi kurtarın diye şimdi mi varlığımı fark etmiştiniz ah biraz geç oldu.Kolumun ıslak olduğunu hissediyordum ve bileğimden birşeyler akıyordu.Bİr dakika sadece kolum değil herşeyim ıslaktı.son hatırladığım bileğimi kesip duşa girdiğimdi ama olamazdı kurtarmamaları lazımdı beni.Ben ölmek istiyordum.Bu salak saçma hayata son verip yeni ve babamın olduğu bir hayat istiyordum.Ne de güzel değil mi sadece babam ve ben.
"Nazlı peçeteyi uzatsana." Annemin sesiyle uyanmıştım ama gözlerimi açmamıştım sadece odada kimin olduğunu öğrenmek istiyordum.Ama annemden sonra kimse ses çıkarmadı ve bende hafifce gözümü araladım yine tüm kadro odadalardı.Annem ağlıyor,Nazlı telefonla uğraşıyor,Emre başımda oturuyor,Kıvanç ve Furkan da dışarıyı izliyorlardı.Beni fark eden Emre konuştu.
"Hande duyuyor musun beni.Aşkım nolur bi hareket et." "Duyuyorum." Sesim o kadar sessiz çıkmıştı ki ben zor duymuştum onun duyabiliceğine şüpheliydim. "Aşkım duymadım ama zorlama kendini tamam." Herkes bir anda başıma toplandı.Her bir ağızdan aynı soru geliyor nasılsın Hande nasılsın kızım çok iyiyim ya hatta çok iyi olduğum için intahar ettim hayatım çok iyi bi bokluk olsun bide diye düşündüm sırf ondan.
"Ya tamam zorlamayalım kızı daha yorgundur." Ay düşünceli sevgilim ya benim."Kızım iyi misin?" Of cevap veremiyorum hala soru soruyolar yarappim doktoru çağırın imdaaaaat.
"Doktoru çağırır mısınız." "Hande ne oldu kızım bir yerin mi acıyor." "Doktor." "Tamam ben çağırıyorum aşkım bekle." ay sen ne güzelde aşkım diyorsun ya yerim senin aşım diyen dillerini ben.
Emre doktoru çağırmaya gittiğinde annem hala konuşuyordu allahım ben bu kadını da yerim şunun telaşına bak.Ben ne yapmışım ya şu insanlara bak Nazlının ve annemin ağlamaktan gözleri şişmiş Emre de ağlamış belliydi kıvanç yine aynı siklememe modunda Furkan da telaş yapıyo.Sanırım büyük bir salaklık yaptım Allahım teşekkür ederim beni bu insanlara bağışladığın için.Bir süre sonra Emre doktorla birlikte içeriye girdi doktor beni muayene ettikten sonra annemlere döndü."Gayet iyi iki gün sonra çıkışını yapacağız içiniz rahat olsun." Sonra yine bana döndü. "Bak güzel kız birdaha böyle bir şey yapıp aileni üzme seni çok seven insanların değerini bil." Diyip yanağımı sıktı ve odadan çıktı odadan çıkana kadar kimse konuşmadı doktoru izledi.Doktor çıktıktan sonra Furkanla Kıvanç koltuğa oturdular,annemde yanımdaki sandalyeye oturup Allaha şükretmeye başladı,Emre elimi tutmuştu elimi tutması bile bana o kadar çok huzur veriyor ki anlatamam.Nazlı da ne yapacağını bilemez bir şekilde bizi izliyordu."Bir daha küstüğünüzü görürsem fena olur ha." "Merak etme sen Nazlı ben bu deliyi akkıllandırıcam bi iyileşsin." "Eyvah iyileşmeyeyim ben." Yine kısık sesle konuştum ama duymuşlardı beni güldüler sesim travesti sesi gibi çıkıyordu ya.
Sonunda iki gün dolmuştu ve artık eve gidebilecektim annem kıyafetlerimi vs topladı Emrede benim bir koluma girip kaldırdı ben gayet iyiydim sanki ölecem gibi davranıyorlar ya."sakin olun gençler ya ben iyiyim bırakabilirsin kolumu Emre." "Ya kızım sus çaktırmasana bu bahaneyle koluna giriyorum." Öyle bir kahkaha attım ki tüm hastanenin duyduğuna eminim yani. "Ne oldu? Çok mu hoşuna gitti." "Bilmem ki ama seninle olduğum her an gülmek kahkaha atmak istiyorum." "Kızım deli misin sen valla bak başka kızlara kaçarım." Kolunu öyle bir cimcirdim ki çocuğun kolu morardı resmen."Tamam büyüksün abla." "Afferin koçum." Daha sonra yürümeye başladık hastaneden çıkmak için annem çıkışımı yaparken Furkan arabayı getirdi bindirdiler beni içine daha sonra herkes arabalrına dağıldı annemde bizimle geldi.Farklı arabalara binsek de hepimiz aynı yere gidiyorduk bizim ev.
Eve geldiğimizde kapıyı açıp indim Emre hemen beni kucağına aldı Allahım buna ne gerek var yani.Ama hoşuma gittiği için de bir şey demedim."İlerde evlendiğimizde de seni evimize böyle taşıyacağım."
***********
"Aşkım yavaş düşüreceksin." "Ya bir şey olmaz." "Dikkat et gelinliğime basma sakın döverim seni." "Ay ne değerli gelinliğin varmış hanımefendi." "Tabi değerli olum." İkimizde kahkaha atmaya başlamıştık ilk günden evimizden kovulucaz resmen. "Aşkım kapıyı aç."
**********
"Aşkım kapıyı açsana." Hayale dalıp gerçek hayatı unutmuştum ama hayal de olsa ne kadar tatlıydı ve çok huzurluydum."Aşkım kapıyı açacak mısın?" "Tamam aşkım patlama açtım ya.Of hem anahtar bende değil en yarım saattir aç aç diyorsun hayalimin de içine ettin." "Ne hayaliy..." "Durun durun geldim anahtar bende." Annemin zamanlaması süperdi eğer Emre hayalimi sorsaydı ve anlatsaydım rezil olma ihitmalim çok yüksekti seni seviyorum anne.
Annem kapıyı açınca sürü halinde ve tek sıra halinde içeriye girdik.Beni koltuğa yatırıp üstüme yorgan çarşaf ne buldularsa örttüler. "Ya sıkıldım artık ben iyiyim." Koltuktan kalkıp oturdum.Hepsi bana baya bakıp sonra önlerine döndüler.Oh be sonunda her şey eskisine döndü çok mutluyum.Hepbirlikte kızlarla mutfağa girdik ve yiyecek birşeyler hazırladık herşey hazır olunca masayı kurup herkesi çağırdık.Herkes geldiğinde yemeye başladık.
"Gençler size bir şey diyeceğim." Furkan herkesin dikkatini kendisine çekmişti ne söyleyeceğini hepimiz merakla izliyorduk."Ben yurt dışında okumaya karar verdim." Hepimiz azımız açık izlemeye devam ediyorduk. "Annemlerle böyle daha iyi olacağına karar verdik." "E biz ne olacağız." "Elif de benimle geliyor." Bu sefer Elide döndüm. "Bu ne ya bizi bırakıp gidiyo musunuz?" "Bırak abi ya siz nasıl kuzensiniz." Samet atarlanıp masadan kalktı gitti. Bende onun peşinden gittim nereye gidiyorduk bilmiyordum ama gidiyordum sonra merdivende durup vazgeçtim çünkü çok hızlı koşuyordu yetişemezdim.Geri eve döndüm ve masaya oturup sessizce yemeğimi yemeye başladım.
Yemek bittikten sonra herkes evlerine dağıldı.Bizde Emreyle vedalaştıktan sonra oda gitti.Artık uyuma vaktiydi odama gidip pijamalarımı giydim ve sıcacık yatağıma yattım.
********
Bugün annem herkesi kahvaltıya çağırmıştı tabi Furkanla ELif gittikleri için kahvaltıya dahil olamadılar hala onlara çok kızgınım.İlk gelen Emre olmuştu odamda otuturken Kenanla Nazlı geldi en sonra Sametle sevgilisi geldi.Hep birlikte masada kahvaltı yapıyorduk bir anda annem geğirdi.Herkes kahkaha atmaya başladı."Anneeeeee" "Pardon gençler bir anda oldu. "Of anne ya rezil ettin beni." "Hande saçmalama herkesin başına gelir bu." "Afferin bak Hande ben bu çocuğu çok seviyorum vericem seni buna." Ellerimle gözlerimi kapattım rezil ettikce ediyo ya kadın rezil etme makinası."Aşkım utanma utanma istemeye gelicez zaten seni." Emre bunu söyleyince dahada utandım kesin pancar gibi olmuştum.Herkes kahkaha atarken ben masaya kafamı gömmüştüm.
Kahvaltımız bittiğinde hepimiz kalkıp oturma odasına geçtik ve ne yapacağımıza karar vermeye çalıştık aklımıza hiçbir fikir gelmiyordu.
"Bence lunaparka gidelim." Sonunda birisinden bir fikir çıkmıştı bu büyük bir gelişmeydi. "Aşkım haklı bence de orada eğlenebiliriz." "Tamam o zaman hadi çıkalım." "Kızlar siz süslenmeyecek misiniz?" "Valla hiç yoramam kendimi ben sen ne diyosunuz kızlar?" "Bencede süslenmeye gerek yok." "İyi o zaman hadi çıkalım."
Evden çıktık ve herkes arabalarına dağıldıktan sonra gitmeye başladık.Lunaparka geldiğimizde herkes arabalarından indi.Hepbirlikte gişeye doğru ilerledik.Gişeye geldiğimizde herkes 10 bilet aldı.Tabi bizim cömert erkeklerimiz bize para ödetir mi hiç ödetmez tabi.
"Eveeeet gençler neye biniyoruz." "Kenan korku tüneline binelim."
Evet merhaba uzun bir aradan sonra yeni bölüm yayınladım aslında bölüm hazırdı ama neden yayınlamadığımı bilmiyorum.Aslında hikayeyi bıraktım ama sonra yazma isteğim geldi ve devam etmeye karar verdim.Iyi okumalar size hepinizi öptüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
üst komşu
RomanceAdı Hande olan ve İstanbul'da yaşayan bir kız Antalya'ya gelip karmaşık,heyecanlı,iyi,kötü bir hayatı olacağını nereden bilebilirdi ki?