Keyifli Keyifli Keyifli okumalar oylamalar yorum atmalar♡Dudakları karşılık vermeyen dudaklarımı hafif hafif öperken kendimde geri çekilecek cesareti aradım. Ve çekildim.
Ellerimi yüzüne koyup yavaşça dudaklarımızı ayırdığımda alınlarımız hala değiyordu. Nefesi dudaklarımı yalarken ittirdim.
"Beni bir daha sakın izin almadan öpme."
Dudaklarını birbirine bastırıp teslim olmuş gibi ellerini kaldırdı. Ben de hızla kucağından indim.
"Seni yumuşatacağını düşündüm."
Kaşlarımı çatıp güldüm.
"Tanrı aşkına seni öpmenin beni yumuşatacağını düşündüren ne? Ne sebeple olursa olsun beni öpme diyorsam öpme."
"Pekala."
Yanaklarım alev alev yanıyordu.
Camın önüne gidip cama yaslandım. Temiz hava iyi gelecekti. Yani şu an ki durumuma eminin ki yardımcı olacaktı.
Şu an dudaklarımı kesip saklamak istiyordum.
"Ne anlatıcaksın?"
Yatakta dikleşti. Ciddi bir şey söyleyeceği belliydi.
"Sanırım babam pis işlere bulaşmış. Ya da direk pis işlerin kendisi."
"Pis işten kastın?"
Ellerini küçük çocukları korkutmaya çalışırkenki gibi yapıp sesini de incelterek
"MAFYALAAAAAR." Dediğinde istemsizce güldüm.
"Ciddiyim Jungkook baban ne iş yapıyor?"
"Kumarhanesi var ama kolları yeraltına da uzanıyor."
Aslında adamın pis işlerle uğraşması çok mantıklı gelmişti. Yani birileri belki onu ve ailesini öldürmek istiyordu ve o da bu yüzden Jungkook'u başka bir aileye verip kurtarmıştı.
O zaman Jungkook'un babasını bulması iyi bir şey değildi. Jungkook için tehlikeliydi.
"Ne yapmayı planlıyorsun?"
Kalkıp yanıma geldi. "Yarın akşam bir kumar gecesi var ve oraya gidiyoruz."
"Bay ve Bayan Jeon'un kumar oynadığını bilmiyordum." Dediğimde güldü ve elini omzuma koydu.
"Gidiyoruz. Sen ve ben."
• . ° • .° • . ° • .
"Daha yakınımda olmana ihtiyacım var."
Dudaklarını kulak mememden bir çizgi şeklinde boynuma doğru indirdiğinde tüm tüylerim ayaklanmıştı.
Nefesimi düzenleyemiyordum. Elleri giydiğim eteği sıyırdığında boynumu ısıran dudaklarını tekrar kulağıma çıkarıp fısıldadı.
"Çok daha yakınımda..."
Yanağımı yanağından çekip alınlarımızı birleştirdim. Ve o da dudaklarımızı birleştirdi.
Sertçe dudaklarımı emerken ben de karşılık vermeye başlamıştım. Havaya kalktığımı hissettiğimde ayaklanmıştı.
Bir saniye dahi ayrılmadan merdivenlerden çıkardı. Düz yolda yürüyemeyecek kadar sarhoştu ama kucağında bir kız ile merdivenleri öpüşerek çıkıyordu. Artık sürekli övdüğü profesyonelliğini sorgulamayacaktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Friend | JJK
Fanfic"Bu işe tamamen girmeden çıkamazdın ama bir kere girersen zaten çıkama ihtimalin yoktu." Dikkat! Smut, fluff, dark romantizm, güzel anlar, şiddet, küfür ve duygusallık içerir. Eğer 18 yaşından küçükseniz lütfen okumayınız. Kitabın telif hakkı geçerl...