Keyifli okumalar🐾
"Ay bu nasıl oldu ki? Hiç de alışık değilim elbise giymeye."
Yeon aynada kendine bakıp aynı elbisenin nasıl olduğunu ellinciye sordu.
"Güzel dedik ya Yeon." Dedi Lee Cha her bir kelimeye vurdu yaparak. Sonra da tişörtünü çekiştirip dudaklarını oynatarak "Bıktım." Diye yakındı.
Gülmeden edemedim. Dibine kadar haklıydı. Zaten güzel olduğu için her kıyafet yakışıyordu ama Yeon saatlerdir kıyafet seçememişti.
"Jimin bu kıza aşık olursa kendimi keserim."
Kolumla karnına hafifçe vurdum. "Sessiz ol duyacak."
"Bana ne? Kuzenini sevmedim Nae Soo kusura bakma."
Evet sevgili kuzenim(!) Yeon. Jungkook'un babasına ne kadar yalvarsam da ya partiye 20 korumayla gidersiniz ya da partiye gidemezsiniz demişti. Bir de dikkat çekmek istemezsek diye 20 koruma gücündeki Yeon'u seçenek olarak sunmuştu. Tam partiye gitmemeyi seçecekken Jungkook, Yeon'un gelmesini kabul etti ve Yeon'u da herkese kuzenim olarak tanıttık.
Partiye birkaç saat kalmıştı ve Yeon ile uğraştığımız için ne Lee Cha ne de ben elbise seçememiştik.
"Aman sen ne halin varsa gör. Ben elbise bakmaya gidiyorum. İşin ucunda Jimin var."
Lee Cha mağazadan koşar adımlarla çıkıp her zaman elbiselerini aldığı mağazaya doğru giderken ben de üfleyerek arkama yaslandım.
"Güzel oldu işte Yeon. Gidelim mi? Ben de bir şeyl-"
"Bu elbiseyle tekme kaldıramam. Başka bulalım."
Omuzlarımı düşürüp giydiği mini gece mavisi elbisenin eteklerine baktım. Normalde mini elbiseleri sevmezdim ama etekleri uçuş uçuş ve pileliydi. Dar üstü ve kapalı yakasına tezatlığı cidden seksiydi. Belinin şeklini ortaya çıkarmıştı. Küçük göğüslerini bile orta beden gibi gösteriyordu.
"Emin misin çok hoş bir elbise. Dövüşmek zorunda kalmayadabilirsin."
"Çok beğendiysen sen al."
Aslında çok mantıklıydı. Zaten elbiseye dibim düşmüştü.
"Olabilir aslında." Diye düşünüp tekrar şöyle bir elbiseye baktım.
Cidden mükemmeldi.
Yeon tekrar kabine girip elbiseyi çıkardığında alıp denedim. Yeon'un yüzü aşırı güzel olabilirdi ama kaslı kolları ve küçük göğüsleri yüzünden elbise benim üzerimde kendini daha rahat gösterebilmişti.
Kabinden çıkıp Yeon'a poz verdim.
"Kesinlikle mükemmel. Bak ben de sen giyinirken bunu buldum."
Siyah kısa tulumu gözümün önüne doğru tuttu. Göğüs dekoltesi olmasa da sırt dekoltesi cidden seksi gözüküyordu. Tulum olması da tekme atabilmesi açısından rahattı.
Ona hak vermiştim sonuçta kendini sergilemeye değil bizi korumaya geliyordu. Onu ninja kıyafeti ile götürmememizin tek nedeni ise dikkat çekmek istemememizdi.
Yoksa onun güzel bir elbise giymesi hiç ama hiç işime gelmiyordu. Gerçi mağazadaki en güzel elbiseyi ben almıştım ama olsun ona çuval bile giyse yakışırdı. Sikeyim bu kızı cidden kıskanıyordum.
Elinde poşetlerle Lee Cha yanımıza geldiğinde kasada aldıklarımızı ödüyorduk.
"Ne aldı?"
"Siyah bir tulum."
"Sen?"
"Sen giderken denediği elbiseyi. Sen?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Friend | JJK
Hayran Kurgu"Bu işe tamamen girmeden çıkamazdın ama bir kere girersen zaten çıkama ihtimalin yoktu." Dikkat! Smut, fluff, dark romantizm, güzel anlar, şiddet, küfür ve duygusallık içerir. Eğer 18 yaşından küçükseniz lütfen okumayınız. Kitabın telif hakkı geçerl...