,,Ahoj."
,,Ahoj Belli."
Zase jsme se obejmuli.
Shawn nás vzal do nějaké kavárny v centru.,,Co si dáš?"
,,Něco sladkého a kafe."
Shawn se pousmál a objednal nám nějaké zákusky a latté.,,Shawni?"
,,No?"
,,Co ke mně cítíš? Ale upřímně, prosím."
,,Čekal jsem, že se zeptáš. Víš Belli, snažil jsem se, vážně jo, ale nějak tě nemůžu dostat z hlavy. Vím, že máš Sebastiana, ale já se do tebe zřejmě zamiloval."
,,Shawne já, já nevím, co ti na to mám říct, natož jak mám reagovat. Včera jsem nad tím hodně přemýšlela. S Bastem se znám už dlouho. S tebou jakoby taky, ale osobně jen pár dnů.",,Já vím Belli. Promiň, že ti to komplikuju."
,,No. Já, mám v tom najednou zmatek. Nevím, jestli Basta miluju. A nevím, jestli miluju tebe."
Vážně. Ve svých pocitech jsem měla totální guláš.
,,Belli, měla by sis to nechat projít hlavou."
,,To jsem dělala včera. A neznám odpověď."Najednou mě Shawn políbil. Byl to sice jen takový jemný a vcelku rychlý polibek, ale byl skvělý.
Pak mě políbil znovu, ale tentokrát už pořádně. A já začala spolupracovat.,,Tak co?"
,,Nevím. Ale musím ti něco říct. Pak už mě určitě nebudeš chtít."
,,Povídej."
,,Jsem vlčí dívka."
,,Počkej Belli, ty jsi vlkodlak?"
,,Ano. A Bast taky."
Dlouho mlčel.,,Tohle jsem vážně nečekal, ale nic se nemění. Pořád tě miluju. Ale tohle už je na tobě."
,,Já vím. Musím se rozhodnout."
K večeru mě Shawn odvezl domů.
Rozloučili jsme se objetím.
ČTEŠ
Vlčí dívka
Short StoryMám úplně normální život jako ty. Chodím do školy, žiju sama s mámou, mám koníčky, jsem zamilovaná, mám kamarády,... Ale mám jedno tajemství. Jsem napůl vlk a napůl dívka.