Ομοφοβία

72 4 0
                                    

Ίσως και ένα από τα πιο χειρότερα χαρακτηριστικά που μπορεί να έχει ένας άνθρωπος.

Πότε θα σταματήσετε επιτέλους να μιλάτε άσχημα και να ξεχωρίζετε τους ανθρώπους που είναι διαφορετικοί από εσάς;

Ένα πράγμα θα γράψω μόνο.  Αν πάρεις ένα μικρό παιδί και το αφήσεις να βγει στην κοινωνία , δεν υπάρχει περίπτωση να κάτσει να ξεχωρίσει κάποιον που είναι gay ,κάποια που είναι λεσβία, έναν άνθρωπο που έχει κάνει αλλαγή φύλου. Ξέρεται γιατί; Γιατί θα τον δεχτεί για αυτό που ακριβώς είναι. Γιατί θα θελήσει να γνωρίσει αυτόν τον άνθρωπο και όχι να τον κρίνει επειδή έχει διαφορετικές σεξουαλικές προτιμήσεις.

Καθώς μεγαλώνουμε αποκτάμε πρότυπα. Αν οι άνθρωποι που είναι δίπλα μας ( στις περισσότερες περιπτώσεις οι γονείς μας ) μια ζωή μας βομβαρδίζουν με λόγια τύπου " παιδί μου τον βλέπεις αυτόν τον άνδρα εκεί που φιλάει έναν άλλο άνδρα; Αυτός είναι κακός άνθρωπος να το θυμάσαι !" Τότε και εμείς θα αρχίσουμε να ξεχωρίζουμε τον ένα από τον άλλον.

Για όνομα του θεού πια ,σταματήστε να κρίνεται τους άλλους και να τους λέτε να πεθάνουν μόνο και μόνο επειδή είναι διαφορετικοί.

Κατανοώ ότι η εικόνα του άνδρα που τριγυρνάει με γυναικεία ρούχα μπορεί να σας ενοχλεί.  Ωραία.  Ας εκφράσεται την γνώμη σας όμορφα.  Δεν έρχεται κάνενα δικαίωμα να πείτε στον άλλον πως θα να ντυθεί και πως θα φάει. Έρχεται και σας ενοχλεί; Κάνει κινήσεις που δεν σας αρέσουν; Μιλήστε του ξεκάθαρα και ήρεμα.  Δεν σας αρέσει αυτό που βλέπεται; Γυρίστε το βλέμμα σας άλλου. Νομίζετε πως είστε καλύτεροι;

Επίσης έχω ακούσει πολλές φορές το γνωστό " αν ο Θεός ήθελε τους gay δεν θα είχε πλάσει τον Αδάμ και την Εύα  , αλλά τον Αδάμ και τον Μήτσο." Για πείτε μου λίγο εσείς ήσασταν επίσης που λέγατε ότι ο Θεός είπε πως ο άνθρωπος για να είναι ελεύθερος; Η μήπως είναι μέχρι ένα σημείο, μέχρι εκεί που σας αρέσει εσάς;

Να βγάζετε μια γνώμη για τους άλλους από τον χαρακτήρα τους και από τις πράξεις τους και όχι από τις σεξουαλικές τους προτιμήσεις . Όπως ξέρεται να δέχεσται τον μαύρο, τον αλβανό, τον φτωχό, έτσι μάθετε να δέχεστε και έναν gay ,μια λεσβία.  Άνθρωποι είναι  . Άνθρωποι όπως εσείς.  Δεν έχετε κανένα δικαίωμα να τους μειώνεται και να τους κάνετε να αισθάνονται σκουπίδια.

Να αγαπάτε  τους συνανθρώπους σας. Όπως και να είναι αυτοί.

Tumblr quotes Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang