Αυτός

51 4 0
                                    

Τον έβλεπα να σπάει... Έβλεπα το χαμόγελο ότι να λείπει από το πρόσωπο του. Τον έβλεπα να βασανίζεται και να φοβάται να ανοιχτεί σε εμένα. Ήξερα πως μου έκρυβε πράγματα επειδή φοβόταν. Φοβόταν να μου πει το οτιδήποτε τον στεναχώρουσε. Δεν ήθελε να με στεναχώρησει βλέπεις... Έβαζε εμένα πάνω από εκείνον. Δεν ήθελε να με δει λυπημένη όσο κι αν βασανίζονται εκείνος. Μα τον ήξερα καλύτερα από όσο νόμιζε. Μπορούσα να ξεχωρίζω ποτέ η ψυχή του πονάει και ποτέ κυριαρχεί η γαλήνη. Μπορούσα να ξεχωρίσω ποτέ η ψυχή του άστο γάμα το μπορούσα να τον καταλαβαίνω μα δεν το ήξερε . Κι έτσι συνέχισε να με έχει πάνω από τον εαυτό του. Πολεμούσε το εγώ ότι για να είμαι εγώ καλά. Όμως για εμένα δεν ήταν έτσι. Δεν ήθελα να τον βλέπω να κατακλύζεται και να καταστρέφεται από τους δαίμονες του. Καταστρέφουν Κι εγώ μαζί του παρ'όλο που δεν το γνώριζε. Εγώ. Εγώ το μόνο που ήθελα ήταν να τον βλέπω χαρούμενο. Του πήγαινε τόσο να είναι χαρούμενος . Τα μάτια του έλαμπαν κάθε φορά που χαμογελούσε. Και έτσι χαμογελούσε και η ψυχή μου μαζί . Μα ακόμη καταστρεφόταν. Ακόμη φοβόταν να μου ανοίξει το μέσα του μήπως πληγωθω. Ακόμη ήμουν πάνω από το εγώ του. Κι εκείνος πάνω από το δικό μου εγώ. Γιατί όσο καταστρεφόταν αυτός, τόσο καταστρεφομουν εγώ. Όσο πονούσε αυτός τόσο πονούσα και εγώ. Μα δεν αντέχω να τον βλέπω να πονάει. Ήθελα τόσο να τον αγκαλιάσω εκείνες τις ώρες. Απλά να τον αφήσω να ξεσπάσει. Να μου πει τα πάντα. Οτιδήποτε τον βασάνιζε. Να μου ανοίγε την ψυχή του. Κι εγώ θα προσπαθούσα να εξημερωσω τον κάθε δαίμονα του. Θα προσπαθώ σα να τον κάνω να χαμογελάσει ξανά και να ρίξω φως μέχρι στην πιο σκοτεινή γωνία της ψυχής του . Και μόλις νιώσει καλύτερα απλά να τον αφήσω στην αγκαλιά μου και ύστερα να τον φιλήσω απαλά. Γιατί του είχα πει . Του είχα πει πως θα είμαι πάντα εκεί για εκείνον .Του είχα πει πως θα θυσίαζα τα πάντα. Πως όταν ήταν εκείνος χαρούμενος, ήμουν και εγώ. Κι έτσι συνεχίζαμε να θυσίαζαν τον εγωισμό μας ο ένας για τον άλλον. Θυσίαζαμε τον κάθε εγωισμό για αυτά που νιώθαμε. Περνούσαμε δυσκολίες κι ύστερα καταλήγαμε αγκαλιά να κοιταζόμαστε στα μάτια και να χαμογελάνε επιτέλους οι νύχτες μας.
Σε αγαπάω!

Tumblr quotes Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang