That's ok.It's love-9

1.5K 142 10
                                    

ေျခာက္လ.
ရက္ေပါင္း ၁၈၀
နာရီေပါင္း ၄၃၂၀
မိနစ္ေပါင္း ၂၅၉၂၀၀

ဒီေလာက္အခ်ိန္ကာလရိွမွ ေဂ်ာင္ဆူး ကိုကို႔အခန္းထဲကို ဝင္ခြင့္ရေလသည္.
ကိုကိုနဲ႔ တြဲတဲ့အခ်ိန္ကစ အိမ္မျပန္ေတာ့ပဲ ကိုကို႔အိမ္မွာသာ ေနခဲ့သည္.
ကိုကိုက သေဘာမတူေပမယ့္ ကိုကို႔ႀကီးေတာ္ႀကီး နားခ်ေတာ္မႈေၾကာင့္ ေဂ်ာင္ဆူးေလး ကိုကို႔အိမ္တြင္ဆက္ေနလို႔ ရခဲ့သည္.

ေဂ်ာင္ဆူးရဲ႕အိမ္ကိုေတာ့ တစ္လတခါသာ ပံုမွန္ျပနိၿပီး အိမ္ေတာ္ထိန္းႀကီးကို မ်က္ႏွာျပသြားရေလသည္.
မိမိမွာ က်န္းက်န္းမာမာႏွင့္ ရိွေနေၾကာင္းေပါ့..
မားမားနားသို႔ သတင္းေကာင္းေရာက္မွသာ မားမားက ေဂ်ာင္ဆူးအား အလြတ္ေပးမည္မို႔လား.
တခါတေလေတာ့လည္း မားမားႏွင့္ ေလးငယ္ကို လိမ္ကာ ကိုကို႔အနားတြင္ ေနမိသည္က မွားေနၿပီလားဟု ေဂ်ာင္ဆူးေတြးမိသည္.

ကိုကိုသည္ ေဂ်ာင္ဆူးႏွင့္ စကားအရတြဲေနေသာ္လည္း တကယ္ေတာ့ သံေယာဇဥ္ေတာင္ ရိွပံုမရ.
မတြဲခင္အေျခအေနႏွင့္ တြဲၿပီးအေျခအေနသည္ ဘားမွမထူးျခား.
ကိုကိုသည္ ေဂ်ာင္းဆူးကိုဆို အရင္လို ေ႐ွာင္ျမဲပင္.
ေမးေငါ့ကို တိုက္ခိုက္ခ်င္သည့္ ပတ္ဝန္းက်င္ကို မ်က္ႏွာေျပာင္တိုက္ကာ ကိုကိုႏွင့္ ေရႊလက္တြဲခ်ငိေသာ္လည္း တဖက္လူမွာ တုတ္တုတ္မွ်ပင္ မလႈပ္ခဲ့...
ကိုကို တကယ္ပဲ ဆူးကို ခ်စ္မလာႏိုင္ေတာ့ဘူးလား?
ေတြးရင္း ရင္ထဲတြင္ ေရႊမိုးညိဳသည္....

-------------------------------------------

ကိုကိုသည္ သူ႔အခန္းထဲသို႔ ေဂ်ာင္ဆူးအား ဝင္ခြင့္ျပဳလိုက္ၿပီမို႔ ေဂ်ာင္ဆူးအခန္း႐ွင္းရန္ ဝင္ခဲ့သည္.
ကိုကိုလည္း အျပင္သြားလို႔ပါေလ..
မဟုတ္ရင္ ေဂ်ာင္ဆူး မဝင္ရဲပါဘူး.
အရင္လို မေျပာဆိုေတာ့ေပမယ့္ မၾကည္ျဖဴ
တဲ့ ကိုကို႔ရဲ႕ မ်က္ႏွာအမူအရာေတြက ေဂ်ာင္ဆူးကို အေနရခက္ေစသည္ေလ.
ဒါေၾကာင့္ ကိုကိုမရိွသည့္ အခ်ိန္မွသာ ေဂ်ာင္ဆူးဝင္လာျခင္းျဖစ္သည္.
အခန္း႐ွင္းရန္ဟု အေၾကာင္းျပကာ ဝင္လာေသာ္လည္း အမွန္တကယ္က ကိုကို႔အခန္းအျပင္အဆင္ကို ေသခ်ာသိမိခ်င္၍သာ.
ကိုကိုက သူ႔အခန္းထဲ ဆႏၵရိွရင္ ဝင္ၾကည့္လို႔ရတယ္ဟု ေျပာသည့္အခ်ိန္တုန္းက ထခုန္မတတ္ေပ်ာ္ခဲ့ေသာ္လည္း ကိုကိုဆက္ေျပာသည့္ စကားေၾကာင့္ ေဂ်ာင္ဆူးတခါမွ မဝင္ျဖစ္ခဲ့ေသး.
ႀကီးေတာ္ ေတာင္းဆို၍ ခြင့္ျပဳ သည္တဲ့ေလ..

 That's Ok.It's Love.Where stories live. Discover now