That's ok.It's love.(Extra -1)

2K 173 9
                                    

ဆိုးလ္တကၠသိုလ
အႏုပညာ ေမဂ်ာ မိသားစု
ဆုေပးပြဲႏွင့္ ေနာက္ဆံုးႏွစ္ေက်ာင္းသူေက်ာင္းသားမ်ားအား ႏႈတ္ဆက္ပြဲ အခမ္းအနာ

ဘြဲ႔ႏွင္းသဘင္ခန္းမမွာ က်င္းပတဲ့ ႏႈတ္ဆက္ပြဲအခမ္းအနားဟာ နာမည္ႀကီးေမဂ်ာပြဲေန႔မို႔ ေတာ္ေတာ္ေလးကို လူစည္ေနသည္.
လာၾကည့္သူေတြေရာ ၊ ကိုယ္တိုင္ပါဝင္ေဖ်ာ္ေျဖသူေတြေရာႏွင့္ လူေတြက ခန္းမထဲမွာ ပ်ားပန္းခတ္လ်က္.

ခုခ်ိန္ဆို ပိုဆိုးသည္.
႐ိုးရာကပြဲအစီအစဥ္မ်ားၿပီးသြားၿပီမို႔ လူကပိုစည္လာေပၿပီ.
စာသင္သည့္ ဆရာတေယာက္ေပမို႔ ဆရာမ်ားေနရာတြင္ ၾကည့္ရ၍သာ ေတာ္ေတာ့သည္.
မဟုတ္လွ်င္ေတာ့ လူတိုးတာႏွင့္ပင္ ေသလိမ့္မည္.

ခ်န္ေယာလ္ ခုလို ေက်ာင္းပြဲေတြကိုဆို အရင္က မၾကည့္တတ္.
သို႔ေပမယ့္လည္း ခုခ်ိန္မွာေတာ့ ေက်ာင္းရိွ ေမဂ်ာကုန္ ပြဲတိုင္းအကုန္သြားရသည္.
မသြားခ်င္ေပမယ့္လည္း စိတ္ကိုတင္းကာ သြားကို သြားရသည္.
သြားရသည့္ အေၾကာင္းကလည္း ရိွသည္.

ဟိုအယုတ္တမာေလး ဒိုေဂ်ာင္ဆူးေၾကာင့္ေပါ့...
သူ က လူထူထူႏွင့္ ေဟးလားဝါးလား လုပ္ရသည္ကို အေတာ္ႀကိဳက္သည္.
စင္ေပၚတြင္ ေကာင္မေလးမ်ားက စကပ္တုိတိုေလး ၊ေဘာင္းဘီတိုတိုေလးေတြမ်ား ဝတ္ကာ ကလွ်င္ စင္ေအာက္ကေန တဝူးဝူးတဝါးဝါးေအာ္တတ္သည္.
ကသည့္ ေကာင္မေလးသည္ ေတာ္ေတာ္ပင္ လွေနၿပီဆိုလွ်င္ ပန္းကုံးေတြ အ႐ုပ္ေတြပင္ စင္ေပၚတက္ကာ ေပးတတ္ေသး.
႐ုပ္ေလးႏွင့္ပင္ မလိုက္ေအာင္ ဗ႐ုတ္ကလည္း က်ေသးသည္.

ခုေခတ္ေက်ာင္းသားေတြကလည္း အေတာ္ဆိုးသည္.
ေဂ်ာင္ဆူးလို ဗ႐ုတ္က်တတ္သူက အမ်ားသားပင္.
ေဂ်ာင္ဆူးသည္ သူ႔လို ဗ႐ုတ္သမား ေကာင္ေလးေလးမ်ားႏွင့္ ေက်ာင္းပြဲတိုင္းတြင္ ေဝးေဝးဝါးဝါးလုပ္တတ္သည္ကလည္း ထံုးစံ..
ထိုထံုးစံေၾကာင့္လည္း ခ်န္ေယာလ္ ပြဲေတြအကုန္လိုက္ေနရျခင္းပင္.

ေဂ်ာင္ဆူးသည္ စာဖတ္သူတို႔ သိသည့္အတိုင္းပင္.
႐ုပ္ကေလးကလည္း ရိွ .
တခါတေလ ဆိုးတတ္တာေလးကလြဲရင္ စိတ္ထားေလးကလည္း ေကာင္းသူမဟုတ္လား.
ခ်န္ေယာလ္ ၿပီးခဲ့သည့္အပတ္က သတင္းတခု ၾကားခဲ့ရသည္.
ေဂ်ာင္ဆူးတြင္ ခ်န္ေယာလ္ရိွမွန္း သိရက္ႏွင့္ပင္ စႏႈိက္ခ်င္ေနေသာ အေကာင္တေကာင္သည္ ေမဂ်ာပြဲမ်ားကို ခုတံုးလုပ္ကာ ရင္းႏွီးမႈ ရေအာင္ လုပ္မည္တဲ့ေလ.
ခိုင္မာသည့္ သတင္းရပ္ကြက္က လာသည့္ သတင္းမို႔ လ်စ္လ်ဴ ႐ႈကာ မေနရဲ.
ေဂ်ာင္ဆူးေလးကို ယံုေပမယ့္ ဟိုစႏႈိက္ေကာင္က အတင္းစြဲေဆာင္သြားရင္ ခ်န္ေယာလ္ ဘယ္လိုလုပ္ရပါ့.
စႏႈိက္ေကာင္ေနာက္ ေဂ်ာင္ဆူးပါသြားမည္ စိုးေသာေၾကာင့္သာ ခ်န္ေယာလ္ သည္းခံ၍ ေဂ်ာင္ဆူးႏွင့္အတူ ေက်ာင္းပြဲေတြ အကုန္တက္ေနရျခင္းပင္.

 That's Ok.It's Love.Where stories live. Discover now