ခံစားရသည္.
ကိုကို ပတ္ခ်န္ေယာလ္ အား တရက္တခါပင္ နပ္မွန္ေအာင္ မျမင္ရသည္က ဒိုေဂ်ာင္ဆူးေလးကို
အႀကီးအက်ယ္ ခံစားရေစသည္.လြမ္းဖ်ားလြမ္းနာ က်ေနသည္မို႔ အစားပင္ေကာင္းေကာင္းမဝင္.
ဝိတ္ေတာင္ က်သြားသလိုလိုရိွသည္.
ေပါင္ဝက္ေလာက္ေပါ့.ေရ႐ွည္တာ ဒီလိုလြမ္းေနရမည္ဆိုရင္ေတာ့ မလြယ္သည္မို႔ ကိုကိုခ်န္ေယာလ္အနား အျမဲေနႏိုင္ေအာင္ ၾကံရေပေတာ့မည္.
မိမိသည္ ဒိုေဂ်ာင္ဆူးေပမို႔ ၾကံတိုင္ေအာင္ ေဆာင္တိုင္းေျမာက္ ေလသည္ကို သိေပသည္မို႔လား...
................................................
႐ွာေသာသူ ၾကာရင္ေတြ႔
ဟူေသာ စကားအရ ေဂ်ာင္ဆူး ႐ွာေဖြေနေသာ ကိုကိုခ်န္ေယာလ္အနား ေနႏိုင္ေစမည့္ အခြင့္အေရးတို႔သည္ ေဂ်ာင္ဆူးလက္ဝယ္၌ ေက်ာင္းညစာစားပြဲ ဟူေသာ ေခါင္းစဥ္ႏွင့္ ဆင္းသက္ၾကေလသည္.တိုင္စာတန္ခိုးႏွင့္ အတန္းခ်ိန္မွန္မွန္တက္ေလေသာေၾကာင့္ ဌာနရိွ ဆရာဆရာမ တို႔၏ လက္စြဲေတာ္ မရိွမျဖစ္ ဆူး ျဖစ္လာသည္က သိပ္မၾကာေသး.
ဌာန၏ မရိွမျဖစ္ ဆူး ျဖစ္လာသည္ႏွင့္အမ်ွ
စီနီယာ အကို အမတို႔၏ အသည္းေက်ာ္ ဆူးေလးလည္း ျဖစ္လာေပသည္.ဤသို႔သာ ျဖစ္ရေပမည္ေပါ့.
ဒိုေဂ်ာင္ဆူးဆိုတာက ႐ုပ္ခံေလးလည္းရိွ
အေျပာေလးကလည္းေကာင္း လူတိုင္းႏွင့္ သင့္တင့္မွ်တေအာင္ ေျပာတတ္ဆိုတတ္ ေနတတ္ထိုင္တတ္ ေပါင္းတတ္သင္းတတ္ လူ႐ိုးလူေကာင္း လူခ်စ္စရာ လူလိမၼာေလး ေပပဲကို.မရိွမျဖစ္ ဆူးေပမို႔ ဌာန၏activities တြင္ စီနီယာမ်ားႏွင့္ ေရာကာ လုပ္ေဆာင္ရတတ္သည္.
ထို႔သို႔ လုပ္ေဆာင္ရေပသည္မို႔လည္း ကိုကိုခ်န္ေယာလ္ ႏွင့္ အေနနီးေအာင္ လုပ္ႏိုင္မည္ ျဖစ္သည္.ဟင္း...ဟင္း...ဟင္း
ေစာင့္ေနပါ ကိုကိုခ်န္ေယာလ္...
ကိုကိုခ်န္ေယာလ္ဆီကို ဆူးေလးက လာခဲ့မယ္.
ၿပီးရင္ေတာ့...ဟြား.... ဟြား...ဟြား
.................................................အႏုပညာ ဌာန၏ dinner party သို႔ ေက်ာင္းရိွ ဆရာ ဆရာမ မ်ားအား လူစံုဖိတ္ၾကားထားသည္မို႔ သူ ပြဲသြားတက္ရမည္.
သို႔ေသာ္...မသြားခ်င္ေပ.