That's ok.It's love - 8

1.4K 132 4
                                    


ကိုကိုခ်န္ေယာလ္သည္ ေခ်လြန္းသည္.
ေဟာဒီက ဒိုေဂ်ာင္ဆူးေလးက မုန္႔ခြံေကြၽးလွ်င္ မစားတတ္.
ကိုယ့္ကိုယ္သာ စားစမ္း ဟု ေျပာကာ ေ႐ွာင္သြားတတ္သည္.

Couple things ေတြ ဝယ္ရေအာင္ဟု ေတာင္းဆိုလွ်င္လည္း ကေလးကလားဟုဆိုကာ ျငင္းတတ္ေသးသည္.

႐ုပ္႐ွင္အတူၾကည့္ရေအာင္ဟု ေျပာလွ်င္ အိမ္မွာ TV ရိွတယ္ ဟုဆိုကာ ေ႐ွာင္လြဲတတ္သည္.

သူငယ္ခ်င္းေတြႏွင့္ ေတြ႔ေပးမည္ေျပာလ််ွင္ မအားဘူးဟု အေၾကာင္းျပကာ မလာတတ္ေပ.

ႏွစ္ေယာက္တည္း ခရီးထြက္ရေအာင္ ဟု ေတာင္းဆိုလွ်င္ ပင္ပန္းသည္ဟု ဆိုကာ ဘယ္ေတာ့မွ လက္မခံတတ္.

ကိုရီးယာကားေတြထဲကလို တေယာက္လက္ တေယာက္တြဲကာ ခ်ယ္ရီလမ္းတေလ်ာက္ ၊ ကမ္းေျခတေလ်ာက္ လမ္းေလ်ွာက္ကာ ၾကည္ႏူးဘူးခ်င္ေပမယ့္ ေက်ာင္းထဲတြင္ အတင္းလက္ကို တြဲကာေလ်ာက္မိသည့္အခါက မင္း ေနာက္တႀကိမ္ အဲ့လိုလုပ္ရင္ အျပတ္ပဲ.
မင္းႀကိဳက္သလို လုပ္ ဟု သတိေပးခံခဲ့ရထူးတာေၾကာင့္ ေဘးခ်င္းကပ္ေတာင္ မေလ်ွာက္ရဲ႕ခဲ့.

ကိုကိုခ်န္ေယာလ္ႏွင့္ မတြဲခင္ကာလကမွ ေဂ်ာင္ဆူးစိတ္ထင္ရာေတြ လုပ္ခြင့္ရခဲ့ေသးသည္.
ခုခ်ိန္မွာေတာ့ ေဂ်ာင္ဆူးေတြးထားသည့္ စိတ္ကူးထဲက relationship နဲ႔ လားလားမွပင္ မဆိုင္.

ေဂ်ာင္ဆူးထင္ခဲ့သည္က ကိုကိုခ်န္ေယာလ္သည္ အထိအေတြ႔ေတြ အတူေနသည္ၾကာလာေတာ့ မိမိအား ခ်စ္လာလိမ့္မည္.
မိမိအေပၚ ေပ်ာ့ေျပာင္းလာလိမ့္မည္ေပါ့.
အမွန္တကယ္ လက္ေတြ႔မွာေတာ့....

ေနာက္တခုရိွေသးသည္.
ကိုကိုသည္ ေဂ်ာင္ဆူးအား သူ႔အခန္းထဲသို႔ ေယာင္လို႔ပင္မေခၚ.
သူ႔အခန္းထဲသို႔ ေရာက္ဖူးလိုေၾကာင္း အရိပိအႁမြတ္အမ်ိဳးမ်ိဳးနဲ႔ စကားလမ္းေၾကာင္းေတြ ေပးေပမယ့္ ကိုကိုသည္ အခန္းထဲသို႔ ေယာင္လို႔မွ် ပင္ မေခၚခဲ့.

ကိုကိုေဂ်ာင္ဆူးအား ေျပာခဲ့သည္က စကားတခြန္းသာ.

"မင္းေျပာတဲ့ ကာလတခုၾကာတဲ့အခါ အလြယ္တကူထြက္သြားႏိုင္ဖို႔ မင္းျပင္ဆင္ထားပါတဲ့"

-----------–-------------/---------------
A/N

Ep no.ကို ေသခ်ာၾကည့္ၿပီးမွ ဖတ္ၾကေနာ္
ဒါက ep 8 ပါ
အေပၚအပိုင္းက ep 9 ပါ

 That's Ok.It's Love.Where stories live. Discover now