adım adım..

48 4 0
                                    

Sonunda Esra annesi ve babası ile Azvaday'a dogru yola çiktilar. Yogun bi donem geçirmiş stajyer öğretmenlik yapmisti .mart ayinin basinda atamasını bekliyordu,tercihlerini Azdavay ve çevresi icin yapmisti . cok seviyordu buraları.annesinin aksine lise düzeyi degilde ,ilköğretim okulu sınıf öğretmenliğini tercih etmisti. Cocuklari cok severdi,tek çocuk olmanın verdigi bir düşünceydi belki de...
Kulaklığı takmış müzik dinlerken bi yandan da camdan manzarayi seyrediyordu.
Bi ara kendini o kadar cok kaptırmıştı ki kendisine seslenen annesini duymadi.
- Esraaaaaaa iyimisin kizim ?
Dedi Eda hanim kızına endişe ile bakarak .
-Evet anne dalmışım,seni duymadim . ne diyordun ?
- kizim açmısın yol kenarında guzel bir yer var durabiliriz istersen?
- ha yok annecim tsk ederim az kaldı zaten ninem hazırlamıştır zaten birşeyler.
-peki canım.
...
Annesi ve babasi yaz tatili planlarını konusurken esra muzik dinlemeye devam ediyordu .
On dk sonra kavuştular .. Dedesi bahcedeydi ninesi kapida torununu bekliyordu .
- dedeeeeecimmm diyerek boynuna sarildi esra ,babasi ve annesini beklemeden koşarak.
'Ela gözlüm gelmişş' diyerek dedeside karşılık verdi . daha sonra ninesinede sarildi yillardir gormuyorlarmis gibiydiler birbirlerini.
"Hadi kizim valizler elimde kaldi, iceride devam edersin " diyerek gülümsedi kizina  babasi Murat bey.
Peki dedi esra dedesinin elinden tutarak iceri girdiler.
.
.
.

ÖğretmenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin