yeni baslangiclar 🎓👜🥇

19 4 2
                                    

Mudur bey ile odasından ciktik 1. Kati birlikte gezdik ogrenciler derste oldugu icin cok sessizdi koridor.
Başladı mudur bey okulu tanıtmaya;
- bak kizim bu okul kucuk ama iki köyün öğrencilerinin egitim ihtiyacıni karşılıyor . toplam ogrenci sayimiz uc sinif halinde 90 kisi . ali hocam var o suan iki sinifi birleştirdi acigimizdan dolayı ,mudur yardımcımız Ömer bey de 5. Sinif ogrencilerine ders veriyor arta kalan zamanlarda da m.yardımcılığı görevini yürütüyor. Gel ust kata cikalim.
Ne diyordum kizim ;
Ali hocam bir yıldır gorev yapiyor çok iyi kaliteli kişiliği olan bir beyefendidir. Öğrencilerini mesleğini cok seviyor, keza ogrencileride onu çok seviyor..
Birlikte cok iyi yeni nesiller yetistireceginizden suphem yok.
- Tesekkur ederim mudur bey ilginiz ve bilgiler icin. Cok memnun kaldim.
Ogretmenler odasina bakarken zil çaldi . sadece bes tane sandalyesi olan masaya gectik oturduk .
Meslektaşım Ali bey kapida göründü . mudur bey ile ayagi kalktik bizi tanıştırdı.
- Ali oğlum gel, yeni ogretmen kizimizla tanış .
-merhaba ben Ali ,hayirli olsun
-tesekkur ederim bende Esra memnun oldum.
- ne zaman başlıyorsunuz ?
- pazartesi günü İnşallah.
- cok güzel okulu ve ogrencilerimi seveceginizden suphem yok. Kucuk ama faydasi verimi cok olan bir okuldur.
- evet mudur bey hepsinden bahsetti çok tesekkur ederim. Bu arada benim sinifim hangisi olacak acaba?
- "tabi buyrun eslik edeyim size sinif zaten şuan bos " dedi ali bey.
-lütfen .
Ogretmenler odasının karşısındaki sinifa geçtik . 3-© sinifi. Temiz kucuk sirin mi sirin bir sinifti. Pencereleri ahşap, masa ve sıralarla uyumlu görünüyordu.
Bir an cok mutlu oldum ilk kez acimdan sonra icimde umut dogdu.
- "Cok mutlu oldugunuz belli oluyor Esra hanim daha bu baslangic . pazartesi gununden itibaren hayatiniz ,herseyiniz ogrencileriniz olacak. Bende oldugu gibi "dedi Ali bey.
- aynen oyle Ali bey ogrencilerime kavusmak istiyorum bir an once . ben izninizle ayrilayim zaten zil çalali bes dk oldu öğrencileriniz egitim bekler 😊.
- haklisiniz gorusmek üzere tanistigima memnun oldum Esra hanim iyi günler.
el sıkıştıktan sonra mudur bey'e de tesekkur ettikten sonra okuldan ayrildim .
İçimde tarif edemedigim bir duygu vardi . tam hayalini kurduğum köy okulu üstelik kendi köyümüzde eğitmen olacaktim. arabaya atladigim gibi a.sm'ne gittim.
Burcu kucuk bi bebeğe aşı yapıyordu . işinin bitmesini bekledim . ve beni gördü.
- oooooo sen ne geziyorsun burada canim cigerim  hosgeldin gel ,gel otur . nasilsin naptin gorusme nasil gecti?
- kizim bi nefes al dur .
-offf esra çatlatma beni anlat hemen.
- cnm arkadasim sen bana bi kahve soyle o arada anlatayim olurmu
- k.bakma cnm dusunemedim hic . bu arada kahve soyle diye birsey yok burası Azdavay cnm kendi kahvemizi kendimiz yapiyoruz.
Hazırlıyorum hemen .
5 dk sonra..
buyur cnm kahvende geldi anlat bakalim;
- ellerine saglik cnm kankim.
Okula gittim mudur bey cok sicak karşıladı beni . okulu gezdirdi . anlatamam sana burcu çok sirin kucuk temiz tatlı bi okul. Siniflar o kadar temiz ki en pahali ozel kurs masa ve siralarina değişmem o görüntüyü. İste biz konustuk zil caldi ogretmenler odasinda bekledik. Ali bey geldi .
-öhooho ohoooo öhhhö
- burcu yavas ic iyimisin noldu
- iyiyim bogazima kacti sen devam et cnm
- ali beyden sonra öksürük gelmesi gozumden kaçmadı degil 😊
-esraaaa sulandirma konuyu
- tamam tamam evrakları verdim p.tesi basliyorum ilk Dersime.
-ohaaaa ne çabuk
- tabiki cnm ogrencilerimin hepsi Ali bey'''de suan .
- Ali bey degince dokundurdugunu fark ettim sorarim sana bunun hesabini.aha hasta geldi bakayim geleyim.
- ben kalkicam neneme bakmam lazim haber bekler kadincagiz.
- tamam aksam gelirim sana.
- tamam cnm kolay gelsin.
- sagol hayatimm
.....

ÖğretmenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin