"Öğretmenim benim adim Elif Büşra soyadım Yalcin.
9 yasindayim ,1 kardesim var, babam cifci."
"Aferin sana Elif ne güzel tanittin kendini.",devam edebilirsiniz diyerek yaninda oturan miniğe işaret verdim.
"Hoşgeldiniz öğretmenim ,
Benim adim Eda ünlü.
9 buçuk yasindayim.
1 kardesim ve 1 abim var.
Babam cifci.
"Tesekkur ederim eda'cigim.sırasıyla devam edebilirsiniz..."
"Adim Mahmut soyadım Özel.
9yasindayim . 4 kardeşiz . en kucuk olan benim. Babam burada Fırıncı."
"Adim Mehmet Dağ. 3 kardeşiz. En büyükleri benim.babam İnşaatta calisiyor. "
"Adim Emine Altunay.
Tek cocugum.babam tuhafiyeci.
"Öğretmenim Adim Melek Engin.
Babam memur. Annem ev hanımı . 3 yasinda kardesim var."
"Adim Yunus Polat. Babam a.s.m'de doktor.5 yıldır görevi icin buradayız.2 yasinda kardesim var"
"Hocam adim Ahmet soyadım Çolak. 2 kardeşiz. Babam tarla ,bahçe isi ile uğraşıyor. Annem öldü"
"Öylemi Ahmet çok üzüldüm ,hastamiydi annen? Size kim bakiyor simdi?"
"- yok hocam,evde yangın cikti oyle öldü. Babam ve ninemle yasiyoruz. Evler ahşap diye yangın çok olur buralarda. "
"Anladim basin sagolsun ahmet'cigim. Erken yasta buyumussun , benimde annem ve babam yok"
Sırayla devam eden miniklerim:
-kamil,sahin,Tuba,Ayse,Esma,Ömer,ibrahim ,ruken, ikizler (hasan-huseyin),kemal,begum,sait,sevda,sinan,çetin,baris,neslihan,zeynep beyza ,hakan ve fatma zehra'ydi."Hepsinin ayri hikayesi ve acisi vardi. daha kurcalasam neler dökülür du dillerinden acaba . diye icimden gecirdim.
Tanışma faslindan sonra ilk yoklamayı aldımm.
Ve zil çalar çalmaz mudur bey'in odasina gittim.kapiyi caldim.
- giriniz.( Ali bey'de oradaydı)
- merhaba mudur bey,nasılsınız?
-hosgeldin kizim sen nasılsın?ilk ders nasil geçti?
- iyiyim tesekkur ederim iyi gecti . tanistik hepsiyle.
-nasilsiniz Esra hanim?
- iyiyim Ali bey siz nasilsiniz?
- bende iyiyim uzgun gordum sizi sanki?
- evet biraz da bu yüzden rahatsiz ettim mudur beyi.
-estağfurullah kizim hayırdır ne oldu ?
- hocam ogrencilerime üzüldüm,maddi manevi sorunu olanlar var. Bana bu ogrencilerin gelir kaynaklarının olduğu bi rapor verebilir misiniz? Mumkunse tabi?
- tabi kizim excel'de de var cikti da alabilirim hangisi olsun?
- iki de zahmet olmazsa.
- tabi hazirlayayim hemen.
- Esra hanim ilk dersten baslamissiniz hayati öğrenmeye .
- evet ali bey ne kadar yardimci olabilirsem fazlasi için cabalayacagim.
- al kizim cikti burada mail olarak ta attim.
- cok tsk ederim mudur bey. İnceleyecegim bunlari. Zil caldi derse geciyorum izninizle.iyi dersler ali bey.
- tsk ederim sizede.