kaza

26 5 0
                                    

Yatağından asagidan gelen seslerle uyandi esra . hemen hırkasını alip ahşap merdivenlerden asagi indi. Annesi ve babasi panik haldeydi. annesi babasina sarilip ağlıyordu .
Olanları anlamaya çalışıyordu.
- annecim ne oldu ,neler oluyor burada?
-kizimmm babammmmmm ,babammmm diyerek baygınlık geçirdi annesi.
Esra sogukkanli sekilde hemen annesine müdahale etti ,kolonya ile uyandirmaya çalıştılar annesini.
"Hadi annemm ac gozlerini lutfen".
"Babammmm diyerek acti gozlerini ,aglama krizine girdi.
Birkaç dakika sonra kendisine gelen annesi ;
- kizim babam kalp krizi geçirmiş sabaha karsi,ameliyata almışlar .
Esra buz gibi kesildi ,dedesi kalp hastasiydi zaten kastamonu merkezde oturuyorlardı.
Hızlı sekilde yola ciktilar babasi ve annesi . esra dedesi ve ninesi yaninda kalacaktı, annesi oyle istemisti.
-hayatim ben kullanayim arabayi lütfen sen iyi değilsin ?
- hayir murat ben kullanicam acele et ,babami gormek istiyorum bir an once.
- sen dedene ve ninene iyi bak kizim onlar sana emanet dedi babasi ve arabaya binip yola ciktilar.
....
Esra arkalarindan dakikalarca bakti . konusamiyordu gitmeyin diyemedi cok israr etse de babası ve annesi onun gelmesine izin vermedi. Dedesi cok yasli oldugu için yaninda kalmasıni istediler.
Esra elindeki su kovasini yola dogru döktü .
"Su gibi gidip ,su gibi dönsünler" diye.
..

Aradan iki saat geçmişti. Herhangibir haber yoktu . yol zaten 1.40 dk sürüyordu. Aramak istiyordu ama onlardan haber gelsin istiyordu.
Oturduğu koltukta oyle bekledi yasli insanlarla..
....

1 saat önce

-Eda biraz daha yavaş kullanır mısın ,aglama sakin ol lütfen .
-Murat o benim babam , babam,
Annemin ölümünden sonra tek hayat kaynağım,sevincim,dostum.
Anlıyor musun beniiiiiiii anlıyormusunnnnn ?
- evet hayatim yanliz hızını dusur iyi degilsin lutfen is makineleri cikabilir , hadi durdur ben kullanayim arabayi lütfen .
- babami kaybedilirimmmm anlamiyorsun ,ona yetismem lazimmm.
-hayatim dikkat ett is makinesiiii!
....
....
...

ÖğretmenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin