canim annem canim babam 😭

19 4 0
                                    

Telefonu kapattıktan sonra bir sure kendime gelemedim. Avukat nr gorusecekti acaba ?.
Kendimi silkeledikten sonra Burcu'yu aradim.
-efendim esra'cim
-canim ne yapiyorsun?
-hasta bitti oturuyoruz sen?
-bende okuldan ciktim annemin avukat aradi benimle görüşmesi gerekiyormus. Tek gitmek istemiyorum . bana eslik edermisin?
- tabiki cnm kastamonu'ya mi gideceksin?
- yok o buraya gelecek cay bahçesine yaklaşık 1 saate burada olur.
- tamam 15 dklik isim var tahlilleri merkeze gonderecegim. Buraya gel buradan geceriz olurmu?
Benim arabam da yanimda zaten.
- olur cnm tamam geliyorum.
-tamam cnm.
....

Burcu'yuda alip cay bahçesine gectik. Buraya genelde kastamonudan gelenler azdavaya geçmeden bir cay içerler bi nevi kucuk mola tesisi gibi kullanılıyor. Zaten çok kucuk yer oldugu icin azvadayda kafe tarzı mekanlar olmuyor.yaklaşık 10 dk kalmisti ki masaya bi adam geldi.
-merhaba esra hanim degil mi?
-evet savas bey mi?
-evet esra hanim ben sizi taniyorum ama sizle çok karsilasmadiginiz için beni taniyamadiniz.
- doğrudur savas bey ,tanistirayim arkadasim Burcu,
Burcu-savas bey
-Memnun oldum ' dediler ayni anda.
- buyurun oturun
- esra hanim sizi yordum. k.bakmayin ancak önemli olmasaydi rahatsiz etmezdim
-estağfurullah sizi dinliyorum
- esra hanim ,anneniz vefat etmeden yani yaklaşık 5 yil oncesinden hayat sigortası yaptırmış . bu kapsamda yangında,kaza ile ,yada eceli ile vefat durumu fark etmiyor .sigorta sirketinden vefat sonrasi varisine yani 1. Derece en yakin kimse ona odeme yapiliyor.
- evet
- devam edeyim ,ayrica annenizin ve babanizin da miras durumu nedeniyle bir odeme alacaksınız arti olarak m.e.b tarafindan da size cuzi miktarda uc maas odeme yapilacak. Buyrun dosya daki evrakta kalem kalem yaziyor hepsi.
- uzattığı dosyayı aldim daha sonra incelerim dedim
- ucret icin mi geldiniz ?
- kısmen . birde kalan ev araba ,kucuk bir bahçe arazisi gorunuyor ailenize ait. Bunlarin ne olacağına sizin karar vermeniz gerekiyor.
Dosyayı incelerseniz göreceksiniz
Toplam nakit mebla 120.000 tl .
Miras olarak kalınan mal mülki haric.Kabul etmezseniz devlet hazinesine gececek. Bağışta yapabiliyorsunuz
- gordunmu burcu ,annem babam vefatinda bile maddi olarakta olsa beni düşünmüşler .
- esra hanim iyimisiniz?
- cnm esra kendine gel lütfen
Bi bardak su getirebilir misinizz
- kendime geldigimde burcu ,savas bey ve bir kaç kişi basimdaydi.

ÖğretmenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin