Çaylar içildikten sonra burcu direk konuya girdi.
- tercih sonucu hakkinda birsey soylemedin cnm?
- ne yapacagimi bilmiyorum da o yüzden .
-nasil yani?
- ne nasil burcu Allah askina söyler misin?
Annem babam hayatta yok,ne birakabiliyorum burayi ne ayrilabiliyorum . kabirleri burada istediğim zaman görebiliyorum , burada olmak hem iyilestiriyor hem öldürüyor beni .
- anliyorum cnm hic kolay değil yasadiklarin ama ataman buraya yani köy girişindeki okula yapildi . 500 metre ilerisinde sağlık ocaginda ben ,burada nenen ve deden . koy cikisina yakinda annen ve baban var. Bunlar yetmez mi ?
- burcu iyiligimi dusunerek soylemis olsa da gercekler balyoz gibi yuzume yuzume vuruluyordu sanki. Elime düşen gözyaşı damlası ile kafami kaldirdim
Dusunecegim burcu biraz zamana ihtiyacim var burcu .
- tamam ama acele et cnm cunku seninle birlikte birisi daha atanmış neydi adi dur ha ali kara .
Aşağı koyden de ogrenciler bu okula geldigi icin tek ogretmen yetmiyormuş.
- sen bütün bunlari nereden biliyorsun burcu ?okula mi gittin yoksa ?
- yok tatlim ya gecen gün bi öğrenciyi kustugu icin ali bey asm'e getirdi orada tanistik.
-tanistik!?!
- esraaaaaaa
-yaaa nasilmis burcu hanim benimle dalga geçmek.
-tamam yaaaa ben gidiyorumm.
- tamam tamam sustum . evrak teslimi icin son tarih ne zaman ?
-cuma yani yarin .
- oha o kadar erken mi ?
- 1 hafta sure vardi iste yarin son .
Bi an once karar Vermezsen yedeklerden alacaklar . okulda ogretmen açığı var cnm sana o yuzden acele et diyorum.
- tamam yarin gider gorusurum.
- ben kacar yarin sabah nobetim var cnm.
- tamam cnm gorusuruz. İyi aksamlar
-insAllah cnm . hayirli akşamlar.
.......Esra
1 mart 2019
Sabah 08.00....
Alarm çalması ile yerimden firladim. Kaç gündür uyuyamadigim için ilk defa 5 saat uyumustum.
Hemen hazirlanmaya basladim siyah takim etek gomlek giyindim saclarimi hafif topladim ,duz taban babetimi giyindim. Bir bardak meyve suyunu dolaptan cikarip ictim.
Sesten uyanmis olacak ki nenem geldi mutfaga ;
-Kuzum hayirdir nereye gidiyorsun boyle hazirlanmissin?
- ninem benim bir kaç evrak var benim atamam bu okula geldi kesin degil ama on gorusmeye gideceğim . dua'ni eksik etme .
- oyy kuzum benim annesinin emaneti ilk goz agrim benim neneni nasıl mutlu ettin bi bilsennn..
- oy nenem benim aglama nolur bende Ağlarsam gidemem .
-tamam kuzum git hayirli haberler gelirsin İnsAllah.
-tamam nenem optum .
.
.
...Evden ciktim on dk sonra okula kavustum. arabayı köşeye park ettikten sonra cv ve evrakları alip indim .
Okul iki katli olmasina ragmen ,biraz eskimiş duvar boyası ,bordo kapısı ve kan kirmizi bayragimizla fena görünmüyordu.
1. Katta idari birime ayirmislar bir tane mudur bir tane m.yardimcisi ve bir ogretmenle birlikte hademe disinda kimse yoktu.
Mudur odasina ulaştım kapiyi tiklattim.
-giriniz
- merhaba ben Esra Çelik.
2019 subat ayi ataması yapilan ogretmen adayıyım ,diyerek elimi uzattim.
-merhaba ben okul müdürü mustafa Bozkurt . hosgeldiniz Esra hanim buyurun oturun lütfen .
- birsey icmek istemisiniz esra hanim ne alırsınız?
- tesekkur ederim bir bardak su alsam kâfi.
- peki ama çay da ikram edelim size bizim çayımız cok lezzetlidir.
- peki efendim tesekkurler.
Cay geldikten sonra dosyami mudur bey'e uzattim. Bayagi sicak karşılamıştı incelemeye basladi.
Cayim bitirmeden dosyayı birakip gülümseyerek bana bakti
-Esra kizim dememde sakinca varmi ?
- hayir efendim sizi dinliyorum
-esra kizim diploma notlarin cv. Tum puanlarina baktim .
Bizim sizin gibi genc zeki basarili öğretmene ihtiyacimiz var. Tabi sende istersen kizim?
- ben kararimi onceden vermistim mudur bey , ne zaman isterseniz baslayabilirim görevime.
- cok sevindim öğrenciler daha sevinecek. 4 mart pazartesi sabah 08.00 de ilk dersiniz var hayırlı olsun kizim 😊
- bu kadar hizli olacagini tahmin etmemistim heyacanlandim doğrusu.
- resmi islerimleri ben halledicem m.e.b yazışma vs. Ogretmen ihtiyacindan m.e.b yedek kadrodan atama yapacaktı gerek kalmadi cok sukur. İstersen okulu gezdireyim sana .
- cok memnun olurum.