paarkjim.in kardeşim bence hazırsın
notmonalisa, tae.hyungg, namjoon11, kimmira, yugyemie, se_jun, chaelincl +298 beğeni
tae.hyungg pislik göbek adın falan senin
kimmira @se_jun umarım hala seviyorsundur ahahah
yugyemie hala yakışıklı bro
bambambambam37387re7eokd kirpiim
+20 yorumu gör
Yanlışlıkla beğendiğim fotoğrafla kısa çaplı bir kalp krizi geçirip telefonu dünyanın en zararlı maddesiymiş gibi yatakta uzağa fırlatarak, şu sıcak havada beni daha da darlayan uzun saçlarımı tepede bileğimdeki lastikle topuz yapıp, derin bir nefes alarak odamın içinde adımlamaya başladım.
Telefon yanıp söndüğünde bir süre kararsızca baktıktan sonra tekrardan elime aldım.
Min Yoongi +12 cevapsız arama
Min Yoongi: Mona
Açar mısın
İnstagram::
paarkjim.in: hey Mona
Partiye geliyor musun
Ödevi senin sayende bitirdik içecek bir şeyler ısmarlayabiliriim dostum
Yanlışlıkla beğendiğim fotoğrafın üzerine uzun bir süre baktıktan sonra kararsız bir şekilde dolabıma baktım. Hayır, gidemezdim. Seju'yu gördüğüm anda kontrolümü kaybedeceğimi biliyordum ayrıca daha önce hiç içki tecrübem olmamıştı kötü şeyler olabilirdi tanrı aşkına kesinlikle gidemezdim!
se_jun luvly
kimmira, hoseokie, yugyeomie, wangjack, kyull +400 beğeni
kimmira afet
beyeonp vavavavavavav
taeyong.brok sejun bildiğimiz gibi
İç çekerek telefonu tekrardan yumuşak yatağıma atarak dolabın önüne geçtim ve arada bir götürüldüğüm iş toplantılarında annemin sipariş ettirdiği tek tük elbiselerden birini çıkardım. Şu an Mona yatağın karşısındaki tekli koltuğa oturmuş şaşkınca beni izliyordu, içimdeki yabancı ise çoktan üstü bej, altı desenli eteği giymiş,doğal buklelerine dokunmadan yanaklarına birkaç kez allık dokundurmuş ve dudaklarının üzerine kırmızı rengi çekmişti.