bölüm23

11.8K 770 250
                                    

Kurumuş yaprakların botlarımın altında ezilişini dinlerken kulağımdaki kulaklıklardan hafif tonda çalan slow şarkı birbirine yumak gibi bağlanan düşüncelerimi çözmeye yetmiyordu, etrafımda ne kadar etken olursa olsun tek odaklanabildiğim kırmızı, soğukluğun içinde kanımı kaynatan sıcak ve pamuksu yumuşak dudaklardı. Aklımdan atmaya çalıştıkça daha çok zihnimdeki bataklığa saplanıyor ve çıkmıyordu.

Ana caddeden çıkıp, sahile yaklaştığımda derin tuz ve yosun havasını içime çekip, birkaç saattir bana ruhsal anlamda işkence çektiren kulaklıklarımdan hızlıca kurtulup, beyaz ceketimin küçük ceplerinden birine sıkıştırdım ve kayalıklara doğru dikkatli adımlarla ilerlemeye başladım. Yosunların sarıldığı büyük kayalardan birine oturarak, önüme dökülen denizin narin ve parlak dalgalarını izleyerek kısa bir nefes verdim.

Günbatımı uzağından bana el sallayarak sıcak gülümsemesini sunuyor, deniz kenarında olduğum için dalgaları oluşturan her bir rüzgar ceketimden sızarak içimi titretiyordu; yine de yalancı güneşin dostane gülümsemesini kabul ederek bacaklarımı kendime çektim ve boynumu okşayarak enseme küçük dokunuşlarda bulunup, saçlarımı hafifçe havalandıran rüzgardan kesik bir nefes çekerek, gözlerimi yumdum.

Ne yapacağımı bilmiyordum. Jungkook'un bana bir şeyler hissettiğini düşünmek aptalca olurdu. Pekala ortalama güzellikte bir kızdım fakat erkeklerin bir kızda aradığı çoğu şey ben de yoktu. O, her erkeğin aradığı kızı Seju'yu bulmuştu ve mutlu görünüyorlardı. Seju'yu okuldan dönerken evine bırakıyor, sahile götürüyor ve sıcak bir şeyler içirerek üzerine belki de en sevdiği battaniyesini örtüyor, yanağına yumuşak öpücükler bırakıyor ve belki de annesine bile dokundurtmadığı saçlarına dokunmasına izin veriyordu. Seju, benim hayal edebileceğim her şeye sahipti onun hakkında. O kadar da aptal değildim, Seju'yu  okuldaki herkesten daha iyi tanıyordum ve Yoongi'ye sarıldığını gördüğümde neler döndüğünü anlamıştım. Onun kimseye böyle baktığını, karşısında eli ayağına dolaştığını görmemiştim. Yoongi'ye aşıktı, bana olan nefreti ona katlanmıştı. Peki neden bunu yapıyordu? Sırf beni sinir etmek için hoşlanmadığı biriyle çıkmak onu zorlamıyor muydu? Midesi nasıl kaldırıyordu bunu?

Daha fazla kendime sorular sormayı bırakarak bileğimdeki akıllı saate baktım.

12.37

+

jjkook proud of mama

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

jjkook proud of mama

tae.hyungg, namjoon11, yugyeomie, kimmira, yeonnn +500 beğeni

paarkjim.in seni rezil ederiz diye bizi sergiye sokmayarak hayatının hatasını yaptın kardeşim

bambambambam37387re7eok beyim beni neden almadın bu avanaklar neyse de:(((

namjoon11 @bambambambam37387re7eok  he alsaydı da tablolara yavşasaydın

tae.hyungg annenle ben de gurur duyuyorum taş gibi çocuk yapmış ayol

date with him |jkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin