Selin. 17 yaşı var. Mavi gözlü hafif kumral bir kız. Maddi durumları iyi. Eski okulundan çıktı ve yeni okula burslu olara geçti. Yeni maceralar bekliyor bu kızı!
Evren. 17 yaşında. Evin büyük oğlu. Maddi durumları iyi. Egoist biri değil. Ama soğuk biri. Hiç kimseyle takılmıyor. Sürekli kızlar onun peşinde. Babası o küçükken trafik kazası geçirmiş. Babasızlığın yanında gelen acıyla hiç kimseyle konuşmuyor. Bu yüzden soğuk. Ama annesi hem çalışıyor, büyük şirket yönetiyor. Hem de anne ve babalık yapıyor. Bu arada sınıfın popüler çocuğu.
Kamelya. 17 yaşında. Maddi durumlar iyi. Okulun popüler kızı ve Evrenle aynı sınıfta. Bir süre Amerika da moda eğitimi almış. Herkes ona ve tarzına aşık!
Lila. 17 yaşında. Maddi durumları iyi. Kamelyanın yakın arkadaşı. O da popüler ama Kamelya kadar değil. Aynı zamanda Evrenle küçüklük arkadaşıydılar ama bir süre sonra Evren soğuk davranmaya başlamış. Sonra arkadaşılıkları biraz bozulmuş.
Erhan. 17 yaş. Sınıfın ineği. Başarı için elinden gelen herşeyi yapar bu. Tabi pek popüler değildir ama okulun 1'si olmuştu.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
ARKADAŞLAR KARAKTER TANITIMIYLA BAŞLAMAK İSTEDİM. EĞER HİKAYEYE İLGİ DUYULURSA, DEVAMI GELECEK. TABİ DAHA BÖLÜMÜ ATMADIM. AMA BİRAZ DÜZENLEDİKTEN SONRA ATACAĞIM.