8. Bölüm

2.3K 160 154
                                    

- Evren: "Herkes çıkana kadar gitme diye."

- Selin: "Niye ?"

- Evren: "Aslında ben açık sözlü biriyim. Ve kimseden utanmam, insanların ne düşündüğü de umrum dışıdır. Fakat bu gün o kadar olay yaşadın ve bir de üstüne benim diyeceğim şey de yanlış anlaşılabilirdi. Senin açından düşündüm ve sen üzülme diye onların gitmesini bekledim."

- Selin: "Anladım. Peki ne diyeceksin ?"

- Evren: "Çizimlerine bayıldım ve böyle güzel çizen birini bulmuşken kendi çizimlerimi de gösterip değerlendirme, fikir alma fırsatını kaçırmamalıydım. :) Bugün benim evime gelmek ister misin ? Yani çizimlere bakmak için."

- Selin: "Hm.. Bilmem ki."

- Evren: "Bence gelmen lazım. Ve ben kimseyi, hele 1 günde tanıdığım birini asla evime davet etmem. Bence ikimiz de fırsatları değerlendirmeliyiz."

- Selin: "Tamam. Ama önce babama haber vermeliyim. Dışarda beni bekliyor olacaktı. "

- Evren: Tamam. Ben de gelicem şimdi.

Selin okuldan çıkıp babasının arabasını gördü. Yaklaşarak: "Baba bugün bir arkadaşım beni evine davet etti. Sen git ben kendim dönerim" - dediğinde Evren de onların yanına gidip selam verdi.
Selinin babası çocuğu görünce bir Seline bir de çocuğa baktı.

- Evren: "İzniniz olursa bugün kızınıza kendi çizimlerimi göstermek istiyorum efendim."

Selinin babası sanki bundan hoşlanmamıştı. Fakat kafasını sallayarak onay verdi.

- Evren: "Merak etmeyin. Kızınız bana emanet."

Selin içeri girip babasını öptü ve hızlıca çıktı. Selinin babası gittikten sonra Evren: "Arabam ileride. Sen bekle ben buraya getiricem."

- Selin: "Tamam bekliyorum."

Evren arabasını getirdiğinde Selinin gözleri parladı. Bu tam da onun sevdiği türden, Classic Vintage arabaydı.

- Selin: "Böyle bir bebek getireceğini düşünmemiştim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

- Selin: "Böyle bir bebek getireceğini düşünmemiştim. Çok güzel araba cidden. Ve bu tür arabalara zaafım var :)"

- Evren: "Öyle mi ? Çok ortak yönümüz varmış. Tesadüfe bak."

- Selin: "Evet"

Selin kemerini bağladıktan sonra yola koyuldular ve yol boyunca pek konuşmadılar.

- Selin: "Şey.. Sohbetine doyum olmuyor ya :D" diyip sırıttı.

- Evren: "Evet gördüğün gibi çok sohbet seven biriyim."

- Selin: "Sen böyle biri misin ?"

- Evren: "Nasıl böyle ?"

- Selin: "Dışarıdan bakınca soğuk, kaba gözüken, ama içini açtığında kalbinin sıcaklığı hissedilen biri."

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Dec 13, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Lise GünlüğüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin