Bölüm 5

2.2K 193 808
                                    

Louis o Cuma sabahı uyandığında, hala olanların gerçek olup olmadığını sorguluyordu. Ancak emin olduğu tek şey varsa o da pamuk pijamasının yapış yapış ve rahatsız edici olduğuydu.

Banyoda altını indirdi ve pijama altına geldiğini görünce yutkundu. Öfkeden ağlayacak gibiydi.

Bunun, Harry'nin onu öptüğünü kurduğu hayalle ilgisi yoktu, değil mi? Kafayı yemek üzereydi ve 15 dakika içerisinde kahvaltı için aşağıda olmalıydı.

Gay-delirmesi için doğru zamanlama değil. 

Kim gay olmakla bir şey söyledi?

Aman Tanrım cehenneme gideceğim.

Ve hepsi Harry'nin suçu.

Louis kendine bir daha Harry'le konuşmayacağına dair söz verdi; bu söz ona ceketi teslim eder etmez başlayacaktı. Ve dürüst olmak gerekirse ceketin bu kadar güzel kokması haksızlıktı.

Saçını düzeltip kravatını bağladıktan sonra ceketi çantasına soktu ve aşağı indi.

Çok dalgın davranıyordu ve annesinin aynı soruyu iki kere sorduğunu bile farketmemişti.

"Üzgünüm, ne?"

"Cuma günü Eleanor'la 5. yılınıza giriyorsunuz. Ona özel bir planın var mı?"

"Uh... bilmiyorum. Bir fikriniz var mı?"

"Geçen yıl haftasonunda Paris'e gitmiştiniz, belki de bu yıl Roma'ya gitmelisiniz. Ya da Berline?"

Açıkçası Louis bu yıl Eleanor'la bir yere gitmek istemiyordu. Sadece evde kalmak ve 3. yıllarında yaptıkları gibi belki birkaç arkadaşlarını davet etmek yeterli olurdu.

"Bir parti vermeyi düşünüyordum, okuldaki arkadaşlarımızla."

"Bir parti mi?"

Louis omzunu silkti ve onayladı, Zayn ve Niall'ın katılmasına izin verirler miydi merak ediyordu. Harry tabii ki davet edilmeyecekti, hatta girişi yasaklanmalıydı. Tanrı bilir neler çalardı.

"Sana bir sürprizim var Louis." kahvaltılarını neredeyse bitirdiklerinde babası söyledi.

"Öyle mi? Nedir?"

"Okulunla konuştum ve derslerinde çok iyi olduğunu söylediler, ben de doğum günü hediyeni erken vermeye karar verdim."

Louis'nin gözleri büyüdü.

"Ne? Yani sen-"

"Evet. Lamborghini'ni yarın öğleden sonra alabilirsin. Sürücü kursuyla görüştüm ve sürüş testini bugün okuldan sonra yapabileceğini söyledi.

"Harika! Aman Tanrım. Teşekkürler baba." babasına sarılmak için kalktı.

"Sadece bana değil, annene de etmelisin. Onun fikriydi."

Louis annesine bir öpücük verdi ve teşekkür etti. Liam'a ve okuldakilere söylemek için sabırsızlanıyordu.

Liam duyunca çok heyecanlandı ve tebrik etti.

Louis o gün gerçekten mutluluktan uçuyordu, ta ki Harry'e ceketini vermesi gerektiğini hatırlayana kadar. Rolex saatine baktı, sürüş öğretmeni 10 dakikaya burada olurdu bu yüzden acele etti. 

Okula girdiğinde herkes ona bakıyordu ve Louis biraz rahatsız hissetti.

Harry ve Niall'a yaklaşırken saçını düzeltti.

"Selam Tommo!" Niall'la selamlaştılar ve çantasından ceketi çıkarttı. Kollarını birleştirmiş oturan (bu kol kaslarını belli ediyordu ve Louis içinden çığlık atmak istiyordu, ama gay değildi, tabii ki) ve Louis'ye merakla bakan Harry'nin göğsüne fırlattı.

Baby Heaven's in your Eyes - Türkçe (Larry Stylinson Fan Fiction)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin