Prolog

166 4 0
                                    

Hei tu !Da ,tu . Cel care citesti . Ce faci?

Doamne , ce baliverne vrobesc . Sunt doar eu .. Sinugura .. M-am obisnuit .. Da ,mersi de intrebare sunt bine .. Sau nu?Poate .. Hai sa ramanem la a trei-a varianta .. Habar nu am.

Hai , gata . Vorbim serios . 

Am fost .. Repet .. AM FOST , o persoana fericita .. totul pe tava stiu perfect .. dar oare chiar asa sa fie?Mnu cred ..Dintr-a 5-a cam de pe acol' imi amintesc si eu cate ceva pana printr-a 9-a .. totul perfect .. Nu stiam ce ii aia sa iubesti .. sa fii iubit , sa fii trist .. Eu nu intelegeam oamenii ce plangeau .. Dar oare chiar asa sa fie ?Era adevarat ce le ziceam ''amicilor'' nu prieteni ca never , ever n-am avut?!Sau doar purtam o masca?Sincer pana intr-a 8-a ineputu' clasei a 9-a nu minteam .. Dar in liceu am dat si eu de oameni minunati ba .. da minunati . Mistocari . Tigari .. Bautura .. Fluturi in stomac . Stai lin ca nu beau .. nici nu fumez si daca te intrebi daca am facut-o .. ei bine cu bautura nu pot zice NU . Dar veata , da fara ''i'' cica asa-i la moda .. Glumeam ! Dar .. Viata .. Fluturi in stomac .. Ei bine nu stiu exact ce sunt .. Da' mna sa zicem ca is un sentiment fainut . Da ,  fainut .Poate te intrebi daca am prieten asa zis .. iubit ?N-am . De ce asa directa?Pentru ca m-am plictisit de mastile pe care le port si de tristetea pe care o port in spate ca un sac de cateva kg. Dar totusi deaceea arat fericita .. si .. incerc sa rezist greutatii .. Dar cat naiba sa te mai tina picioarele ? Cat esti tu de bazat .. Ceea ce cam sunt , bine .. inca incap pe usa .. Revenind .. SUNTEM OAMENI in pana mea . Da' inca pot si glumii dar de ce?Pentru ca m-am obisnuit .. A glumi , mie mi' se pare ca  un ''buna ziua'' .Dar oare mimica fetei .. arata chiar ceea ce zic?Daca m-ai vedea .. Nu cred ca ai mai avea aceeasi parere . Deci .. Ca sa te lamuresc .. Nu .. N-am .. Dar sper sa dau peste un Fat-Frumos pe calul lui visiniu .. De ce nu alb?Imi place visiniul si.. visinile Si da,  .. in liceu toate-s dive .. Da mai usor fetelor cu actoria , sa nu dati peste un regizor .

Dar .. Toti inca ma cred fericita ceea ce nu sunt . 

CONCLUZIA : Oamenii nu ma cunosc la fel de bine cum cred !



Hei. Sper ca va placut .. Desii , scuzati greselile .. N-am chef sa editez . Si nu e ceva wow , dar peste cateva capitole incepe actiunea si bineinteles capitole mai lungi...Stiu ca pana la capitolul intitulat ''NU'' poate nu o sa va placa dar de acolo cu siguranta.. Primele capitole le-am scris de mai mult de jumatate de an si atunci aveam alt stil , acum mi' l-am mai schimb..Si prologul e de pe atunci deci , se va vedea diferenta...


LovelyWhere stories live. Discover now