1. Doi străini
Mirosul scorţișoarei și al mirodeniilor, umplea camera pictată în alb și bej.
Ceasul agățat pe perete arăta ora șapte dimineața, iar ticăitul său era inconfundabil în liniștea ce domnea în incapere.
Mesele albe si scaunele cafenii umpleau camera, alături de florile parfumate.
Ora matinală reprezenta motivul lipsei persoanelor din mica cafenea. Doar o masă era ocupată. În colțul cel mai ascuns. O silueta feminina, îmbracată într-o rochie vaporoasă cu modele abstracte pe un ton albastru. Umeri erau lasă-ți vederi, două bretele fine fiind singurele lucruri ce acopereau pielea catifelată, continuați cu o pereche de brațe albe, mainile fiind ocupate cu un roman.
Parul castaniu era prins brutal într-o coadă impletită ce se odihnea pe umărul gol. Bretonul drept îi acopera fruntea, fiind urmat de o pereche de iriși de jad, încadrați între două evantaie negre.
Pomeți fini erau pictați într-un roz pal, la fel ca și buzele catifelate. Ochi priveau visători paginile romanului, în timp ce asculta clinchetul ceștilor și al tacâmurilor.
O cană de ceai si câteva brioșe, se aflau pe masa alba, posesora lor fiind încă prinsă printre rândurile cărţi.
Un sunet melodios răsună în mica încăpere, atrăgând atenția fetei, în timp ce o persoană își face apariția. Picioarele îi sunt prinse într-o pereche de blugi închiși la culoare, iar partea superioară a trupului este ascunsă de o camașă albă deschisă la primi nasturi, mânecile sunt îndoite până la coate, lăsând la iveală antebrațele ușor atinse de soare.
Bretonul roșcat, îi acoperă fruntea, câteva fire ajungând pană în dreptul irișilor negri tăciune. Trăsăturile îl dau de gol, ochi alungiți și accentul ciudat arătându-i originile.
Privește plictisit geamul, în timp ce își savurează micul-dejun, compus ca de obicei dintr-o cafea cu lapte si câteva produse de patiserie. Deși încearcă să pară nepăsător, contemplă în liniștea minți sale silueta feminină pe care o zărește în fiecare dimineață. E mereu acolo, dinainte ca el să vină.
Sentimentele contradictori îl năpădesc din nou. Își dorește să protejeze acea ființă angelică, să nu lase pe nimeni să-i atingă puritatea. În același timp dorindu-și să-și lase amprenta pe pielea catifelată, să fie el cel ce fură și ultima fărâmă de inocență din acel trup.
Nu-i vorbește, nu a făcut-o niciodată, doar stă și o privește în neștire, neștiind că și fata îl analizează din priviri.
O pereche de ochi căprui privesc scena ce se desfășoară, trupul posesoarei fiind ascuns in spatele barului, ce se află aproape de ușă. Un zâmbet subtil decorându-i chipul. Ea era singura martoră a sentimentelor nerostite, ce ii cuprindeau pe cei doi tineri.
Roșcatul era un mister total, dar silueta feminină îi era bine cunoscută. De două luni îi observa și dedusese că sosise timpul ca unul dintre ei să facă o mișcare.
***
Trasam absentă lini imaginare in aer, unind stelele pentru a desena modelele constelaţiilor.
Era una dintre acele nopti in care somnul îmi ocolea persoana si singurul lucru pe care îl puteam face era sa stau si sa privesc stelele prin geamul ce-mi tine loc de acoperiș deasupra patului.
CITEȘTI
Roses and madness (Kpop Fan Fiction)
Romance"Parfumul trandafirilor și fumul, nu se diferenţiază în cazul meu, ambele îmi fac rău, iar tu... tu ești la fel ca și trandafiri, îi iubesc, dar nu-i pot atinge." - Elsa Winter © all rights reserved || K.S