3. Trandafiri
O poveste de iubire începe cu pași mărunţi. Câteva priviri pe furiși, zâmbete aruncate în treacă, cuvinte dulci care să-ţi atingă sufletul. Toate ducând la inevitabilul deznodământ, două inimi ce împreună dau naștere sentimentului numit iubire.
Care crește și crește până când ajungi să dorești permanent prezenţa celuilalt alături de tine.
La noi toate astea s-au intâmplat într-o lună. Zile presărate cu micuri dejun savurate împreună în fiecare dimineaţă urmate de ore pline cu discuţi prin care l-am descoperit pe celălalt și în acelaș timp pe noi înșine.
În momentul în care buzele sale au rostit cuvintele după care tânjeam de mult timp și s-au zdrobit de ale mele, m-am întrebat cum am putut trăi până atunci fără acele lucruri de care acum eram dependentă.
Făcusem umbră pământului douăzeci și patru de ani, din care zece au fost plini de plăcerile nevinovate ale copilărie, următori cinci de un coșmar ce mi-a distrus sufletul, iar ultimi nouă am fost ocupată cu lipirea bucăţilor ce reprezentau inima mea si încercarea constantă de a nu mă lăsa pradă coșmarurilor și ajunge să îmi pierd sănătatea mintală.
De abia acum îmi dădeam seama de lucrurile pe care le-am pierdut ascunzându-mă de oameni, trăisem cu teama că persoanele care s-ar fi apropiat de mine ar fi fost ca și el.
Mă depărtasem de lume, trăind în anonimat, Elena venise pe neașteptate și se instalase în viaţa mea, nu putusem să mă împotrivesc atunci sau mai bine spus nu voiam. Simţea lipsa unui suflet care să-mi fie aproape și ea a devenit acel ceva pe care mi-l doream.
În afară de ea mai existau doar câteva persoane în viaţa mea, două dintre ele erau plecate departe, iar a treia și cea mai importantă avea îndatoriri importante și nu putea sta mult timp într-un loc, dar nu uita niciodată să se intreseze de persoana mea.
Yu Kwon se alăturase acum lor și cu ajutorul lui învăţasem ce-i iubirea dintre două suflete nu numai cea dintre rude de sânge sau prieteni.
***
Ochii îmi zburau pe paginile cărți încercând în disperare să găsească rândul la care rămăsesem în ziua precedentă.
- Al treilea paragraf, propoziția a cincea, de la cuvântul ''ploaia''. I-am mulțumit Elenei ochii mei fixându-se instantaneu în locul de unde aveam să-mi reîncep lectura.
Liniștea înconjura încăperea, iar urechile mele percepeau din când în când vocea moale a prietenei mele cum murmură un cântec ce îi captase atenția.
Clopoţelu scoase un sunet aproape nesesizabil și mi-am ridicat privirea dând de zâmbetul lui Yu, îmi ceruse sa ma adresez astfel , spunea că Yu Kwon era prea lung și a ales o poreclă în schimb.
M-am ridicat imediat indreptându-mă grăbită spre el și l-am luat in braţe. Am inhalat mirosul cel înconjura și m-am incruntat pentru o secundă simţind ceva diferit.
Am alungat imediat acel gând crezând că doar mi se pare și mi-am ridicat privirea întâlnind-o pe a lui și am observat ceva ciudat.
Ochi mei s-au fixat imediat pe mâna ce îi era ascunsă la spate și înainte să-l pot întreba ceva și-a mutat brațul lăsând surpriza expusă vederi. O mare de petale roși mi-au fost arătate și imediat am simțit cum respirația mi se oprește.
Plămâni au primit imediat în locul aerului curat unul îmbâcsit cu acel miros nesuferit.
Gâtul începuse să-mi ardă, iar încercarea mea de a inspira oxigen nu prea dădea roade. Inima începuse să-ți accelereze ritmul, iar privirea să se încețoșeze. Îmi era frică.
Amintirile veneau la suprafață și mi se derulau prin minte cu viteza fulgerului, capul îmi pulsa de durere și încetul cu încetul simțeam cum nu mai sunt stăpână pe corpul meu. Articulațile picioarelor îmi tremurau și aveam impresia că se vor rupe dintr-un moment în altul.
Mintea îmi era tulbure și nu mai percepea nimic. Genuchi mi-au cedat și gravitația ma tras imediat în jos. Iriși mei au zărit prin ceață părul său de foc și teama pură ce îi era întipărită pe chip înainte să mă pierd cu totul.
***
Auzeam un zumzet de voci și simțeam o durere surdă în capul pieptului. Am deschis parțial ochi și am clipit de câteva ori pentru a face imaginea mai clară.
Yu mă privea speriat și poate disperat și am încercat să zâmbesc, dar imediat am zărit cu coada ochiului buchetul de trandafiri și frica mi-a acaparat sistemul. M-am ridicat imediat în șezut și am apucat rapid de flori.
Simțeam țepi ascuțiți cum îmi intră în carne și am icnit scurt înainte să arunc cu putere buchetul cât mai departe posibil, am luat la nimereală primul obiect pe care l-am văzut și l-am aruncat pe urma celuilalt.
Picioarele mi s-au pus imediat în funcțiune și înainte să-mi dau seama, coborâsem scara și ajunsesem în cafeneaua ce acum era goală. Ochi mei au zărit în treacă expresia nedumerită a Elenei și urechile mele percepeau strigătele lui Yu și sunetul pașilor săi.
Am trântit cu putere ușa făcând clopoțelul să se zgâlțaie cu putere, înainte de a lovi podeaua.
Simțeam stropi reci de ploaie cum îmi ating piele și vântul ușor răcoros ce îmi sufla părul în toate direcțile. O ploaie de vară.
Simpla scuturare a norilor se transforma treptat în furtună, părul mi se lipe pe față, iar faldurile rochiei de coapse. M-am oprit pentru a-mi recăpăta suflu și am privit în jurul dezorientată și speriată.
Sunetul unor pași se auzea în depărtare și mi-am pornit din nou cursa pe străzile pusti. Mintea îmi era încețoșată, iar gândurile încurcate. Singurul lucru de care eram sigură, era că dacă mă opream mă va prinde și dacă mă prindea ajungeam din nou în iad.
Am simțit cum îmi pierd stabilitatea în picioare și imediat am plonjat înainte. Avusesem ghinionul să calc pe o porțiune de iarbă udă, iar balerini mei alunecaseră instantaneu.
Mi-am închis strâns ochi așteptând căzătura, dar nu asta conta...el avea să mă prindă.
CITEȘTI
Roses and madness (Kpop Fan Fiction)
Romance"Parfumul trandafirilor și fumul, nu se diferenţiază în cazul meu, ambele îmi fac rău, iar tu... tu ești la fel ca și trandafiri, îi iubesc, dar nu-i pot atinge." - Elsa Winter © all rights reserved || K.S