A trecut o săptămână de cand am ieșit din spital. Crăciunul e în câteva zile și noi am inceput sa facem pregătirile. Am cumpărat multă mâncare si mult decorațiuni. Bradul este nul imens in sufragerie și mai avem unu minut in sala de repetiții.
Totul trece foarte repede. De când stau cu ei simt in sfârșit ca am o familie.
Peste câteva luni
Au trecut cateva luni și toti suntem foarte fericiți. Sarbatorile le.am făcut acasa. Nu au lipsit părinții băieților, iar asta m.a făcut să mă simt puțin singura... Dar băieții mi.au făcut i surpriza și numai adus.o pe doamna Martha de Crăciun. Dupa a fost ziua lui Erick, am o trecut.o pana in zori, eu și Yocelyn nu am băut alcool, însă băieții erau manga, in afara de Erick și Richard,ei nu erau chiar atât de beți. Chris se îmbătase atat de rău încât era sa mănânce din brad, Joel a sărit in lenjerie in zăpadă, iar Zabdiel începuse să sărute un perete.Acum câteva zile eu si Erick am implinit 10 luni de relatie si sunt foarte fericita cu el!!
Acum suntem în bucătărie, iar eu și Yocelyn incercam să facem clatite...
Spun încercam pentru că Erick și Richard își cam bag mâinile în aluat și ne murdăresc pe noi doua...-Gata!! strigă Zabdiel
Toată lumea la baie!! Curățați.va și schimbați.va!!După ce ne.am curățat am coborât înapoi jos.
-Mai!! Dar eu acum observ că Joel nu e.. unde e??
-Doarme de vreo oră și ceva!!
-Aaaaa!! Doarme, hă??
Apoi fug sus și umplu o canaa mare cu apa foarte rece. Ii aud pe ceilalți cum tot șoptesc.
Acea cana ajunge pe fata lui Joel, acesta trezindu.se ud si nervos..și nu știu cum printr.o mișcare ajung pe umărul lui și in următoarele 2 secunde sunt in cada udata cu dusul.
Apoi incep sa tip și ceilalți vin repede in baie.-Ajutoorr!!!!! Ma ineacaa!!! strig tușind
-Bai gata, e super rece apa!! Va racii! spune Erick oprind apa.
Apoi Joel iese nervos.
-Iubito, fa.ti un dus cald, mă duc să îți aduc niste pijamale.
După vrei jumătate de oră sunt in camera stand pe pieptul lui Erick jucandu.ma in parul lui și el în al meu.
-Auzi, iubito!
-Mm??
-Nici nu știu cum a trecut timpul. Au trecut deja 1 an de când ma trezesc cu tine in fiecare dimineață, de când adorm tinandu.te in brate, de cand am parte de atingerile tale fine, de săruturile tale ușoare. Si ma bucur că in afara acelui accident nimic nu ne.a mai despărțit și sper sa nu ne mai despart nimic.
-Mi amor, nu are cine sa ne desparta. Suntem doar noi doi. Și așa vom fii mereu.
-Te iubesc pitico!! spune si mă saruta
Am mai stat în jur de 10 minute apoi fara sa imj dau seama adorm.
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
Hei, fetelor. Îmi pare super rau că a durat atât și că e un capitol scurt dar nu am avut deloc idei. Sper să înțelegeți.
Pupici cu sclipici!! 😻😻
CITEȘTI
Adoptata de CNCO
FanfictionAceasta este povestea mea, Mira, o fata timida, de aproape 18 care locuieste in orfelinat. Si ar cam trebuii sa plec dar se pare că norocul e de partea mea.