Dupa ce Erick a vorbit cu Ricky ne.am dus sa ne pregătim și am plecat. Eu și Erick ne.am îmbrăcat amândoi în negru și adidași albi, și Yocelyn,Richard și Aaliyah intr.un tricou alb, blugi negrii și o cămașă neagra cu roșu.
La studio erau Becky G și leslie Grace.
-Baieti, trebuie sa filmam clipul de la Diganle. spune Ricky venind la noi
Mira, cum ești??-Sunt foarte bine. Mulțumesc.
-Vad că ai scăpat de acea reținere.
-Cu ajutorul lor.
-Mai ales al meu. spune mândru Erick luandu.ma in brate pe la spate
-Sunteti împreună?? spune frecandu.se la ceafa
-E vreo problema? spun tristă
-Nuuu. Doar ca aveam in minte niste scene in care Erick și Becky foarte aproape unul de celălalt..
-Pe mine nu mă deranjează. Știu că e doar un clip.
-Pai atunci sa incepem. spune Ricky înviorat
Băieții au plecat sa se schimbe iar apoi au început filmările.
Adevărul este că m.a deranjat puțin să vad asta. Dar mi.am revenit știind ca e doar un clip.-Yocelyn mă duc până la baie. Vin repede
-Ok!!
Aveam nevoie sama spăl puțin pe fata. Inca de acasă sunt rău dar nu am vrut sa ii îngrijorez știind că au filmari.
Când ma întorc băieții terminaseră.
-Ăă... Richard, unde e Erick.
-Imi pare rău, nu știu! spune confuz
Plec să îl caut siilcasesc pe hol cu Becky.
-Becky, gata. Lăsa.ma! Nu vreau să mă cert cu Mira.
-Hai mai. Nu înțeleg de ce esti așa.pna sa o întâlnești pe ea eu eram totul pentru tine.
Dar cum a apărut piticanie asta parca ai înnebunit.-O iubesc, da!? Și gata!!!!
Atunci ea se apropie el încercând să îl sărute și eu o iau la fugă. Cred că m.au văzut că în momentul în care am fugit în urma mea îl auzeam pe Erick cum mă strigă. Am ieșit în lacrimi din studio cu ceilalți în urma mea. Trec strada in goana dar când aud un claxon ma opresc brusc. O as fii înghețat. Tot ce știu e ca l.am auzit pe Erick
-Mira!! Mira, iubito vorbește cu mine. Miraaaa!!!!
Apoi negru.
~Christopher POV~
Suntem de câteva ore la spital după ce Mira a avut un accident de mașină.
Doctorul încă nu ne.a spus nimic. Dar îl văd cum se apropie cu o fata tristă.-Imi pare rău... A intrat in coma.
-Nuuu!!!! strigă Erick cazan în genunchi.
E numai vina mea!!!! spune plângând-Erick calmează.te spun eu si băieții ridicandu.l de jos
-Putem sa o vedem??
-Ma tem că nu. Va voi anunța în cazul în care va fii vreo schimbare.
~Mira POV~
Sunt intr.un loc complet alb. Port o rochie alba și o floare tot alba in par.-Oare unde sunt?? spun cu voce tare
~Erick POV~
Sunt la spital de 3 săptămâni. Iubita mea nu da nici un semn că ar vrea sa se trezeasca. Stare ei de din ce in ce mai repede in fiecare zii..
Nu m.am despărțit de patul ei niciodată. Am stat mereu langa ea. Ii cantam, o mângâiam, ii sărutăm pana.-Domnule Colon, ar trebui să mergeți acasă. Nu ați părăsit acest hol de când este ea in coma. Duceți.va sa va odihniti.
-Nu plec de aici până nu îmi văd iubita că este bine. spun cu lacrimi pe fata
-Duceti.va sa va odihniți, va rog.
Au venit niste noi rezultate care spun că dacă nu se va trezi în 48 de ore nu mai este nici o speranta.-Poftim??? Nu se poate așa ceva!!!!
Când ajung acasă urc in camera și îi ignor pe toți ceilalți. E numai vina mea.
Îmi fac un dus, mă schimb și adorm cu un hanorac de al ei.
Mă trezesc intr.un loc complet alb. Hainele mele sunt și ele tot albe.
La o distanta destul de mare de mine e o fata intr.hn leagăn de doi.Mă duc la ea și când o văd la fata o recunosc imediat.
-Mira!! Iubito!! spun și o îmbrățișez
-Buna, mi amor.
-Mira, unde suntem!?
-In visul tau!!
-Dar... Nu contează ce contează e că ești bine.
-Erick. Vreau să îmi promiți ceva.
-Orice!!!
-Promite.mi că orice s.ar întâmplă vei fii bine si nu o să mă uiți.
-Dar...
-Nuu! Uite. spune si își dă lănțișorul jos
-E cel pe care ți l.am dat de ziua ta.
-Exact! Nu uita ce mi.ai promis.
~Mira POV~
După ce am vorbit eu Erick aud o voce care mă strigă-Mira, Mira! spune o voce calda pe care o pot recunoaște din o mie
-Mama!! spun plângând fugind la ea
-Da, mira.
-Mama, dar..tu ești.. asta înseamnă...
-Nu, scumpo. Esti intre cele doua lumi. Eu am fost trimisa sa te ajut sa iei o decizie.
-Ce decizie??
-Ai dreptul să alegi! Daca vrei sa te trezești sau nu. Uite... Știu că ți.a fost foarte greu după moartea noastră dar cineva vrea sa îți vorbească.
Și atunci îmi văd bunici cum apar că de nicăieri.
-Mira.Mira, ne pare foarte rau pentru felul în care ne.am piratat cu tine.
-Nu am înțeles niciodată de îmi făceați asta.
-Nici noi nu știm... Speram doar sa ne poți ierta.
Apoi ei dispar in ceata.
-Deci, ce zici?? Ramai cu prietenii tai, sau vii cu mine??
-Vin cu tine!!!!!
-Esti sigura??
-Da, de ce nu as fii??
-Chiar vrei sa vezi!?
-Daa!!
-Inchide ochii.
Închid ochii iar când îi deschid ii vad pe toți la cimitir langa un sicriu deschis. În el fiind.... EU????
-Mira!!!!! Te rog întoarce.te la mine!!!! MIRAAAAA!!!! strigă Erick plângând
Atunci eu fug sa îl îmbrățișez dar trec prin el..
Închid iar ochii si ii vad pe toți în casa, dar arata diferit...
In camera intra o fata frumoasa creata.-Erick, gata. Te rog... Au trecut foarte mult de atunci și iar plângi...
-Nu înțelegi... Azi era ziua ei... Ar fii împlinit 33 de ani. Aaliyah o iubesc.... Și a murit din cauza mea!!!
-Gata, Erick te rog calmează.te...
-Aaliyah, știi.. Mira avea vârsta ta când am adoptat.o..
-STAI CE??? Aaliyah???
-Da, scumpo. Aici este ce s.ar întâmplă peste 15 ani, daca tu ai venii cu mine.
-Nu știu...mă mai gândesc..
-Cum vrei tu.
Apoi mama pleaca și eu mă întorc în acel loc alb și pustiu.
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
CITEȘTI
Adoptata de CNCO
FanfictionAceasta este povestea mea, Mira, o fata timida, de aproape 18 care locuieste in orfelinat. Si ar cam trebuii sa plec dar se pare că norocul e de partea mea.