Peste 20 de minute
O vad pe Mira de sus, stingem luminile și ne ascundem. A intrat.-De ce e așa întuneric?? Nu am greșit camera, nu?? spune ea derutata
Cand aprinde becul, noi sărim toți cu baloane si confetii.
-SURPRIZAA!!! strigăm toti
Mira POV
Christopher m.a sunat si mi.a spus că nu vor termina prea curând și că Ricky a spus că pot venii si eu.
Cand intru in camera unde repetă băieții era bezna.
-De ce e așa întuneric?? Nu am greșit camera, nu?? spun ea derutata
Cand aprind becul, au sărit toți cu baloane și confetii
-SURPRIZAA!!! strigă toți
Eu atunci cad în genunchi plângând și Erick vine la mine.
-Mira? Mira, ești bine?? spune speriat
-Multumesc!!! Nu a mai făcut nimeni asta pentru mine!!! spun și toți incep sa rada.
-La multi ani,ochi frumoși!spune Erick stergandu.mi lacrimile
-Multumesc!! si îl îmbrățișez
Va mulțumesc tuturor. E prima zii de naștere după mult timp.-Nu ai pentru ce sa ne multumesti. A fost ideea lui Christopher! spune Ricky Martin
Am petrecut toata noaptea. Am mâncat tort, am dansat, am cantat, si spre mirarea mea, niciunul nu a băut alcool. Am băut toți tot felul de sucuri.
Am jucat adevăr si provocare, unde am aflat ca la inceput Erick mă placea, dar nu a vrut să spuna, iar la aceeași întrebare Christopher a spus: "Nu răspund la aceeasta întrebare"Probabil răspunsul era "da" si nu a vrut să recunoască.
In dimineața următoare, un miros plăcut de ceai și pâine prăjită mă trezește. Mă întorc și observ cum Christopher se joacă in parul meu.
-Neata, Panda!! spun ragusita cu ochii închiși.
-Neata, somnorici! Ai dormit bine?
-Dap!! Dar m.am trezit si mai bine cu acest superb miros de ceai cald. Mersi frumos. spune intinzandu.ma că o mâță somnoroasa
-Nu ai pentru ce. Haide, se răcește, te așteptăm să vii jos.
-Bine!!
După ce iese, mă ridic din pat, mananc ce mi.a adus Chris și mă schimb in ceea ce nu credeam vreodată. Îmi iau o pereche de blugi tăiați în genunchi și un tricou negru largut.
Cand ajung jos, toți se uită uimiți intr.un mod bun la mine.
-Cred că în sfârșit a reușit băieți!! spune Zabdiel mândru
-Ce ați reușit??
-Sa te scoatem din aceea depresie și să fii alta persoană. Una mai vesela, mai sociabila. Și uite. E prima data cand te îmbraci altfel si cobori cu un zâmbet pe fata.
-Dar e la fel!! Stilul meu e la fel...
-Mira, uite! spune Erick ridicându.se
Și eu sunt îmbrăcat tot în negru... Dar nu înseamnă că sunt diferit. Daca asta e culoarea care te reprezintă, poarta.o-Asa e!Dar inca de când am ajuns aici, mă simt altfel, simt că în sfârșit am o familie..
-Mira, ochișori, dar ai!! Noi vom fii aici oricând ai nevoie!! spune Christopher îmbrățisandu.ma
-Uite, am vorbit înainte sa te trezești si am fost cu toții de acord ca Aaliyah si Yochelyn sa se mute aici, in cazul în care noi suntem plecați sa cu cine sa stai. spune Richard
-Okk.
La scurt timp a venit și Yoceliyn cu Aaliyah. Acum suntem la bucatarie. Eu stau cu Aaliyah în timp ce Yoceliyn face clatite.
-Și Mira, iti place a locuiesti cu nebunii astia 5??
-Da, sunt foarte de treabă.
-Ma bucur ca iti place. Acum.. Vreau sa te intreb ceva... E ceva intre tine si Christopher?
-Nuu! De unde ti.a venit ideea asta?
-Mi.a spus Richard ca în fiecared dimineata Christopher vine și iti aduce micul dejun și sta pana te trezești. Ca a pregătit o petrecere surpriză pentru ziua ta și ca el a venit cu ideea de a te lua din orfelinat..
-Mam gandit de multe ori la asta... Plus ca la ziua mea, Richard l.a întrebat : "Este adevărat adevărat o iubesti pe Mira? "
Iar el a spus "Nu răspuns la această întrebare"
Dar nu credeam ca e adevărat..-.....
Nu mai apucas a souna nimic ca atunci intra Richard
-Heii!! Ce vorbiti??
-De Christopher... spune Yoceliyn
-Richard... Christopher chiar ma place??
-Da!!... Mi-a povestit de multe ori... Dar nu a avut niciodată curajul să ți.o spună și tie..
-Pai... Adevărul e ca și eu îl cam plac..
-Atunci ce mai astepti?? Du.te in camera lui și spune.i!!!
I.o dau pe Aaliyah care era la mine in brate și ma duc la Christopher in camera...
-Hei! Pot să întru? spun dedeschizând puțin usa
-Normal!! Ce este??
-Vreau sa vorbim!!
-Te ascult!!..
-Tu ma placi??
-Ți.a spus Richard??
-Nu.. Am observat de mult... Dar am crezut că mi se pare..
-Pai.. Da te plac!! Esti foarte diferită... Sau.. In fine, erai...
-Christopher?? Ce vrei sa spui?? spun cu lacrimi in ochi..
Sunt aceeași, dacă am inceputs a fiu mai deschisa, nu înseamna ca sunt altfel.. spun și las capul în pământ cum faceam înainte..-Mira... Eu...
-Nu. Lasă. Am facut o mare prostie vrând să vorbesc tine.
Si ies în lacrimi din camera lui. Pe hol dau de Erick.
-Mira! Ce este? De ce plangi?
Apoi emoțiile ma năvăleau și izbucnesc îl lacrimi luându-l în brațe.
-Haide! spune și ma duce la el în camera
Ma duc sa fac niste ceaiuri. Tu stai aici, vin repede.~Erick pov~
Oare ce o fii patit Mira??
Intru îngândurat în bucatarie și nu observ ca Richard și Yoceliyn sunt acolo.-Ce ai mai? Nu stii sa saluti? spune Richard confuz
-Scuze bro, dar Mira plânge!
Atunci se schimbă la fata si se ridica nervos.
-Unde este??
-La mine in camera. Vreau sa vad de ce plânge.
-Venim cu tine.
-Nu!!! Vreau sa aflu ce are. Nu cred ca va vorbi dacă suntem mulți.
-Asa e! Erick dacă afli ceva anunță.ne și pe noi. spune Yoceliyn
După ce fac ceaiurile fug înapoi la Mira. Întru și o văd cu genunchii la piept și cu fata bagata în hanorac.
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
Gata pe ziua de azi!!! Ne vede. Data viitoare!!!
CITEȘTI
Adoptata de CNCO
FanfictionAceasta este povestea mea, Mira, o fata timida, de aproape 18 care locuieste in orfelinat. Si ar cam trebuii sa plec dar se pare că norocul e de partea mea.