Capitolul 4

370 15 4
                                    

După ce fac ceaiurile fug înapoi la Mira. Întru și o văd cu genunchii la piept și cu fata bagata în hanorac.

-Mira, esti bine?? spun și îi dau cana de ceai.

-Da. Multumesc.spune și i-a cana de ceai

-Spune.mi ce s-a întâmplat??

-Nimic... spune printre lacrimi

-Mira, te rog spune... Ai ieșit în lacrimi din camera lui Christopher..

-Am crecrezut ca ma iubeste. spune și izbucnește deodată în lacrimi

-Mira, gata. Sunt aici!! spun și o i-au în brațe

-Nu trebuia să ma duc sa vorbesc cu el...

Atunci intra Richard.

-Mira!!!

-Lasa.ma!!!! striga la el cu mâinile la cap

-Mira, de ce reactionezi așa?? intreb confuz

-El mi.a spus sa vorbesc cu Christopher... Eu stiam ca el nu ma place...

-Mira, nu e adevărat... Nu este vina lui Richard..

Își sparge lacrimile, își aranjează părul și se ridică în picioare, iar noi după ea.

-Poate ca ai dreptate! Nu e vina lui! E a lui Christopher. Richard încerca doar să ma ajute. Richard imi pare rau.

-e ok!! Stai liniștită. Bine,eu va las.

~Andreea pov~
După ce iese Richard îmi aduc aminte de petrecerea de ziua mea când Erick a spus că m.a plăcut dar nu a vrut sa o spună.

-Erick..

-Da??

-O sa te întreb ceva, dar vreau sa fii sincer, foarte sincer.

-Ok...

-Cand ai spus când am jucat adevăr și provocare la ziua mea ca m.ai plăcut dar nu ai vrut sa o spui, era adevărat?

-Da..

-Si de ce nu ai vrut sa imi spui? Poate acum as fii foarte fericita cu cineva care chiar ma iubește...

-Si nu ai vrea sa incepi sa fii acum??

-Ce vrei sa spui??

-Spun că vreau sa fii iubita mea.

-Eu...

-Mira, de când te.am văzut mi.ai plăcut...Am vrut să îți arăt de neinumarate ori, dar Christopher era cu un pas înainte mereu. Si de mult am .......

Nu apuca sa termine că mă apropii de el și il sarut usor.

-Gata. Nu vreau sa mai aud de nimeni.

Apoi mă imbratiseaza ușor.

-Te iubesc, pitico! spune si ma sărută pe frunte

-Si eu!!

Am stat așa cam vreo 10 minute. In camera intra Zabdiel.

-Ăă..noi ieșim la un film, mergeți și voi??

-Normal!!

După vreo 3 ore suntem înapoi acasă.
Filmul a fost unul horror. Și fiindcă m.am speriat extrem de tare, nu i-am dat drumul lui Erick tot filmul.

Ajunși acasă Erick a insistat sa dorm cu el dar tot ca mine a fost și am dormit singura.

Mă trezesc brusc în miez de noapte și cobor sa beau apa. Mă duc în camera sa vad ce face Erick, dar rămân șocată când vând că el nu e.
Atunci fug repede la ceilalți.. nici ei nu sunt. Mă duc în sala de repetiții vrând să mă calmez cântând la chitara lui Erick dar când îi văd pe toți însângerați tip și toți plămânii.

Adoptata de CNCOUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum