Capitolul 6

338 16 4
                                    

~Erick POV~
-Exact! Nu uita ce mi.ai promis.

După fraza asta, mă trezesc brusc și lacrimile îmi apar pe fata.
Îmi sterg lacrimile si ma îmbrac in ceva lejer și fug spre spital. Când ies din casa observ că soarele nu a rasarit și când mă uit la ceas văd că e 2:24 așa că mă întorc acasă.

După ce stau 20 de minute pe gânduri îmi iau chitară și plec spre spital.

Când ajung intru in salon, fiind nu era nimeni lângă ea. Doarme așa frumos. Parcă ar fii un îngeraș. Ea e îngerașul meu. Îmi iau chitară și încep să îi cant Quisiera. După ce termin las chitara lângă ea și o iau de mana

-Iubito. Te rog, nu a părăsi! Nu mi.as ierta.o niciodată. A fost vina mea. Te rog trezește.te, vreau sa fim fericiți, iar eu fara tine nu voi fii... Te rog nu mă părăsi. Nu as suporta lipsa ta. Nu am dormit, nu am mâncat de când ești aici. Greu m.au convins băieții sa mănânc odată pe săptămână. Te rog sa te trezești. Și îți promit că vom fii cei mai fericiți. Vreau sa te trezești mai mult că orice. Dar dacă nu te trezești tu, voi adormi cu tine!!

Aștept câteva minute uitându.ma la ea apoi o sărut pe frunte și vreau să plec dar ceva mă împiedică! M.a prins de mana.

-Nu mă părăsi!! spune răgușită

-Mira, iubirea mea mica! Pitica mea frumoasa!!! Te.ai trezit!

-Da! Am preferat asta. Vreau sa din fericit împreună, dar și cu prietenii noștri.

-Asa e.

-Mi amor, ei unde sunt??

-Eu sunt acasă, dorm...

-De ce?? Nu vor să ma vadă??

-Ba da iubito, dar e 3 dimineața..

-Pai și tu ai stat aici??

-In ultimile 3 săptămâni da, dar ieri m.a trimis doctorul acasă.
Te visasem. Spuneai sa nu te uit și îmi dădeau lănțișorul.

-Stiu. Am intrat în visul tau. Nu aveam puterea de a mă întoarce. Și am vrut sa știu că vei fii bine și fără mine, dar apoi, mama a apărut și mi.a arătat ce s.ar întâmplă cu tine după moartea mea! Știu cum e sa duci lipsa cuiva, și nu vreau sa te fac sa treci prin asta.

-Ma bucur că te.ai trezit! Acum haide, odihnește.te mâine le voi spune celorlalți sa vina.

-De ce mâine?? Da.mi telefonul. Îl sun pe Christopher.

-Bine..

Convorbire
Christopher (C): Ești la spital?? A patit ceva Mira?? spune speriat cu voal ragusita
Eu: Ti.am lipsit??
C:MIRA??? TU ESTI??
Eu:Da!

Richard: Ce ai zis???? se aude Richard le fundal
Christopher:S.a trezit!!!

Richard: Mira!!! Ești bine!!! Când te.ai trezit??
Eu:Acum puțin timp. gândeam nu mai aștept si sa va spun și vouă m.am trezit.
Richard:Ok! In 10 minute suntem la spital.
Eu:Nuu!! Veniți mâine. Va rog! Odihniți.va acum!!
Richard:Bine. duc îi anunț pe ceilalți. Ai grija.
Eu:Și voi.

Adoptata de CNCOUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum