Capitolul 9

263 15 4
                                    

După ce am aranjat hainele am coborât împreună cu mana de mana.

-Ce frumos! Așa ceva nu vezi mereu!! spune Zabdiel râzând

-Zabdiel!! spune mama supărată puțin

-Scuze..

-Eu mă bucur să văd că mama mea se înțelege cu iubita mea. Mira chiar are nevoie de o mamă care sa ii fie alaturi in momentele grele.

-Voi fii mereu aici pentru fiica și fiul meu! Ii iubesc pe amândoi la fel de mult.

-Si noi te iubim, mama!! spune Erick îmbrățișând.o

-Uite ce mă gândeam. In seara asta să o lași pe Mira sa doarmă cu mine, iar mâine sa plec cu ea, Aaliyah și Yocelyn la mall.

-Mie îmi convine! spune Yocelyn
Putem?? întreabă ea că un copil

-Da!! De ce nu!? spune Richard vesel

-Da, de ce nu!? Orice că iubita mea sa fie fericită!! spune Erick și mă îmbrățișează.

3:45
Sunt in camera și nu pot dormi, dar simt o mână cum mă mângâie ușor pe par.

-Draga mea, e totul bine??

-Da.. Doar că nuprea am somn..

-Hai sa coboram sa îți fac un ceai, sau ceva..

-Bine.

Când am coborât jos rămân uimită văzând că Erick e acolo supărat.

-Mama, stai aici.. mă duc să vorbesc eu cu el..

-Bine, eu urc sus..

Intru în bucătărie și văd cum își șterge lacrimile.

-Mi amor, ce este??

-Nimic, iubito.. doar că nu aveam somn...spune cu lacrimi in ochi

-Si de ce plângi, mi amor??...

-Nu e nimic..

-Mi amor... Ce este?? 😥😥

-De când ai ieșit din spital, noi nuprea am mai stat împreună.. Înțeleg că ai nevoie de o mamă în viața ta... Dar eu am nevoie de tine...

-Mi amor, îmi pare rău.. nu am știut cum e simți. Uite, mâine vom ieșii doar noi doi! Si voi incerca sa recuperăm cat mai mult timpul pierdut. Și voi incepe exact de acum.

Ma duc la frigider si iau laptele si îl puteți la încălzit apoi, fiecare cu un mare pahar de lapte, îl iau de mana și mergem în camera noastră.

-Iubita, ce faci?

Nu îi răspund. Ii iau chitară și încep să cânt Primea Cita. El începe să plângă, îmi ia chtaa din maa și mă îmbrățișează.

-Esti cea mai tare iubito ♥♥
Acum hai la somn. Maine ieși în oraș cu mama și Yocelyn.

-Nu!! Maine ieșim noi doi.

-Iubita, mama mai sta doua zile. Maine ieșiți voi 3 și cu Aaliyah, și poimâine ieșim noi doi. Bine??

-Bine!!

-Acum haide, trebuie sa dormi.

A doua zii
Ma trezesc foarte greu si constat că Erick nu e in camera.

Cobor jos undr vad ca mama lui este în bucătărie cu bagajele făcute??

-Heii!!! Unde pleci??

-Acasa, scumpo.

-Dar..

-Nu.. V.am auzit aseară, trebuie sa stati împreună mai mult timp..

-Mama, îmi pare rău!!! spune Erick îmbrățișând.o

-Draga, nu e vina ta.

Am mai stat puțin de vorbă apoi mama se ridică și pleacă. Eu sunt in dreptul ușii, singura, trista..și o privesc cu pleaca.

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
Chicas, îmi pare extrem de rău că nu am postat atât timp, dar știți și voi, școală și chestii. Promit ca voi incerca sa fiu mai activă. Pupici.
Si bafta in noul an la școală sau liceu.

Adoptata de CNCOUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum