Η Σελίν μαζί με τους ακόλουθους της και την κόρη της πλέον στο πλευρό της κινούνταν μέσα στις σκιές παράλληλα του μονοπατιού του κάστρου. Το μόνο πράγμα που έβλεπε κανείς στο βλέμμα τις ήταν μίσος. Μια ψυχρή ματιά χωρίς κανένα συναίσθημα, ένα μυαλό που το μόνο πράγμα που σκεφτόταν ήταν ο θάνατος του Ιβάν και όποιου ήταν μαζί του. Θα έφτανε σε αυτόν με κάθε κόστος.Μια αστραπή έσκισε τον ουρανό και μια βροντή ακολούθησε. Σύννεφα κύκλωσαν το κάστρο και οι πρώτες σταγόνες δεν θα αργούσαν να φανούν. Η φωνή του Φέλιξ ακούστηκε απεγνωσμένη μέσα στους διαδρόμους, καθώς περπατούσε έχοντας πίσω του τον Μάλκολμ να τον ακολουθεί βιαστικά. Έφτασε στην αίθουσα συνεδριάσεων άνοιξε την πόρτα και ξεφύσηξε δυνατά.
<<Δεν είναι δυνατόν! Πάλι την χάσαμε για όγδοη χιλιοστή φορά!>> είπε τρίβοντας τα μάτια του μορφάζοντας από τα νεύρα που τον κυρίευαν.
<<Νόμιζα ότι θα την παρακολουθούσες!>> απάντησε ο Μάλκολμ με άμυνα.
<<Ποίος; Εγώ;!>>
<<Ναι εσύ θα την παρακολουθούσες!>>
<<Όχι εσύ θα την παρακολουθούσες!>>
Η διαφωνία τους κράτησε για μερικές στιγμές μέχρι να πιαστούν στα χέρια με τον Φέλιξ να ρίχνει κάτω τον Μάλκολμ και να του πιέζει το κεφάλι στο κρύο μαρμάρινο πάτωμα. Η πόρτα άνοιξε άλλα κανένας από τους δυο δεν έδωσε σημασία όντας απασχολημένοι με την διαφωνία τους. Ο Ιβάν μπήκε μέσα και κάθισε πίσω τους, σταυρώνοντας τα χέρια του στο στήθος του.
<<Πες το!>> ξεφώνιζε ο Φέλιξ πιέζοντας περισσότερο το κεφάλι του Μάλκολμ με το ένα χέρι και με το άλλο να του κρατάει το ένα χέρι, ενώ το άλλο χέρι του Μάλκολμ χτυπούσε το πάτωμα.
<<Χοντρός! Χοντρός! Χοντρούλης! Χοντρός!>>
Ο Ιβάν αποφάσισε ότι ήταν η ώρα να τους χωρίσει. <<Μα τι κάνετε;>> η φωνή του ήταν ήρεμη αλλά σοβαρή.
Ο Φέλιξ σταμάτησε να ασκεί τόση δύναμη, με αποτέλεσμα ο Μάλκολμ να ελευθερωθεί από το κράτημα του και να τον ρίξει στο πλάι με έναν γδούπο.
<<Ιβαν!>> απάντησε νευρικά ο Φέλιξ. <<Μιας και έκανες μια ερώτηση, ας σου κάνω και εγώ μια.>> είπε καθώς σηκωνόταν από κάτω. <<Ας πούμε->>
<<Υποθετικά μιλώντας πάντα.>> τον διέκοψε ο Μάλκολμ.
<<Ναι! Ναι! Υποθετικά.. Είναι ένας τύπος->>
ESTÁS LEYENDO
Love and Prejudice
Ficción GeneralΗ Αντζελίκ μια νεαρή δούκισσα, θέλοντας να βαδίσει στα χνάρια του πατέρα της και να συνεχίσει την ευημερία του οίκου της αποφασίζει να πάει ενάντια στους κανόνες του. Όμως ένας άγνωστος μαρκήσιος θα αλλάξει τη ζωή της και τα πιστεύω της. Τι θα συμβε...