ηεω яuℓεs | 7

2.3K 189 91
                                    

~

Arabaya bindiğimizde kendime dönmek için ne yapabilirim diye düşünüyordum. Bu dengesiz herif yüzünden bütün kişiliğim değişmiş suskun, pasif, duygusal biri olmuştum.

Ama bana ne iyi gelir biliyordum.

"You're getting to be a big boy." Caillou jeneriğini söylemeye başladığımda Jaemin'in 'ciddi misin' bakışlarını umursamadan devam ettim. "I'm just a kid who's four! Each day I grow some more, I'm like exploring I'm Caillou!" Caillou takıntıma alışık olduğu için beni sadece görmezden geliyordu. Araba kullanmasını umursamadan kulağına eğilip yüksek sesle söylemeye başladım. "So many thing to do! Jaemin sende söyle!" söyleyene kadar sesimi daha da yükseltecektim. "Each day is something new!"

Bir eliyle kulağını kapıyor diğeri ile araba kullanmaya çalışıyordu. Onun işi de zordu.

"Lan dur! Sokacam keline ha, kaza yapacağız." Daha da bağırdığımda pes edip söylemeye başlamıştı. "I'll share them with you, I'm Calliou!" Kahkaha atarak geriye yaslandığımda kelimenin tam anlamıyla mutluydum. "Müzik zevkine mi sesine mi ağlasam diye düşünüyorum. Bir insanın sesi nasıl bu kadar kötü olabilir?" Dalga geçsede haklıydı, normal konuşurken hoş bir tınısı vardı ama şarkı söylerken... tam bir faciaydı.

"Bir insan beyni olmadan nasıl yaşayabilir?" Yine güldüğümde göz devirdi. "Ha ve ha. Kaç yaşındasın? Caillou hayranlığın, laf sokma seviyen beş gibi gösteriyor ama." Uzattığım elime beşlik çaktığında dudak büzdüm. "Her zaman laf sokmada beden daha iyisin."

Sadece kafa sallayıp arabayı park etti. Okula geldiğimizde şu ana kadar olduğumuz gibi olamayacaktık, onun bir adı vardı ve başkalarının içinde kendinden ödün vermezdi.
Arabadan indiğimde havayı  içime çektim. İner inmez ayaklanıp bize doğru gelen Jieun panik olmamı sağlamıştı.

"Jaemin? Siz ayrılmamış mıydınız?" Jaemin kolunu omzuma atmadan önce omuz silkti. "Evet." Kolunun altındaki beni sürüklerken Jieun susma eylemine karşı koyuyordu."Ne zamandan beri eski sevgililerinle takılıyorsun?" Soruyla eş zamanlı durduğunda sendeledim.

Sadece başını döndürüp Jieun'a döndüğünde beklediğim cevap kesinlikle duyduğum cevap değildi.

"Eski sevgilim değil. Arkadaşım. Arkadaş olmaya karar verdik. "

Arkadaş?

-

ef ar ay i en di es
friends

tahmin edilebilir sıkıcı bir bölümdü biliyorum, üzgünüm

♡♡♡

『ηεω яυℓεs』Na Jaemin ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin