ηεω яuℓεs | 20 *the end*

2.4K 175 133
                                    

~

Feryat cümlelerini yazarken hep tıkanıyordum. Tamam depresif biriydim ama o kadar profosyonelce kişiliğimi aktaramazdım. Daha acemi bir yazardım ve gösterim gecesine az kalmıştı.

"Ne? Beni öldürdün mü cidden? " Son satırları okuyup dehşete düşmüş bir şekilde bana bakan Jaemin'e sırıttım. "Biliyorsun kocacım olayları uzatırsam farklı yerlere gidecek ayrıca sadece kurgu bu, başrolü sen yapmış olmam aynı hayatı yaşayacağımız anlamına gelmiyor."

Evet, ben Isseul'dum. Hikayedeki diğer başrol.
Genç yazarlar gecesinin gösterimi için davet almıştım kocamla kendi adımı kullanarak acemice bir kurgu yazmıştım. İnsanların anlayacağından şüpheliydim oldukça karışık ve soğuk cümlelerdi. Yinede belki sevilir diye umut ediyordum.
Son olarak imzamı atıp email adresinden geceye katılacağımı bildirdim.

Beni ve hikayemi desteklemeniz dileğiyle, kendinize iyi bakın.

-

Öncelikle gerçekten ama gerçekten çok özür dilerim.
Böyle boktan bir son için.
Ama acilen bitirmeliydim ve zaten aceleyle yazdım.
Sorun aktif olamamam çünkü buna vaktim yok, yarım bırakmak da istemedim o yüzden aklıma ne gelirse yazdım çorba gibi oldu kitap.

Aktif olabildiğim zamanlarda, kendimi daha da geliştirebilirsem başka hikayelerde daha özenli olacağımdan emin olabilirsiniz♡

Eğer çok çok kötü olduğunu düşünüyorsanız kitabı kaldırırım ve ileride düzenleyip yayınlarım, dürüst olun ♡♡

Kendinize iyi bakın, özür dilerim tekrardan ♡

kaldırdığım nct kitaplarını tekrar yayınlıyorum blue whale de dahil lütfen bana hatırlatma yapmayı unutmayın <333

『ηεω яυℓεs』Na Jaemin ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin