ηεω яuℓεs | 4

2.5K 208 132
                                    

  ~

Jaemin'in ağzından

Telefon ekranına bakıp sırıttım. En fazla iki hafta veriyordum.
'Izzy' dediğimde bile kalbini çıkarıp ellerime veren kız mı benden uzak kalacaktı? Komikti.

"Benimle ilgilen Jaemin." Çenemden tutup kendine çeviren kızın öpmesi düşüncelerimi dağıttığında umursamayıp karşılık verdim. Rus olduğu öpüşmesinden belliydi. Derin derin öpücüklerle gevşememi sağlıyor âdeta zihnimi boşaltıyordu, böylelerine verecektin pipeti boynuna sokup hayatını emecekti. Gıkımı çıkarmazdım.
Kulüpteki gürültüyle beraber ritmimizde artmıştı, elimi kızın bacağına koyup daha da kendime çektim. Çektikçe içine geliyordu. Milkshake gibiydi. Kızıl olduğunu varsayarsak çilekliydi.

"Jaem?"

Daha olaya giremeden Isseul'un sesini işitmemle durmak zorunda kaldım. Şaşırmıştım, neden aniden sesini duymuştum? Kafamı kaldırıp gözlerimle kısaca etrafı tararken hayali bir ses olduğunu düşünüyordum. Sonuçta az önce sorduğumda kulüpte olmadığını söylemişti, asla yalan söylemeyen biriydi gelmediğinden emindim ama ses çok gerçekçiydi.

"Ne oldu?" Kız dağılan ilgimi toplamak için boynuma nefesini verdiğinde umursamadım. Kafayı yemeden buradan gitmeliydim.

"Yok bir şey aşkım. Hemen geleceğim." Ceketimi alıp barmenin önüne küçük miktar atarak bakışlar eşliğinde dışarı çıktım. Kapıda bekleyen şoföre kafamla gitmesini işaret ettim. Sarhoş değildim. Arabaya bindiğimde gözüm genelde Izzy'nin oturduğu ama şu an bomboş olan yolcu koltuğuna kaydı.

Siktir sarhoştum.

Ne zaman kafayı bulsam o kızı özlüyor, delicesine aşıkmış gibi hissediyordum. Pezevenk herifin tekiydim ama bırakamıyordum işte. Tek bağlı kaldığım kızdı. Tamam bağlı kalıyor sayılmazdım ama geri dönüp duruyordum. Siktiğimin kevaşesinde takılı kalmıştım.
Hızımı arttırdım, saat on oluyordu. Onbir olmadan evine gitmeliydim babasına yakalanmak istemiyordum.

Tüfeği vardı.

"Izzy, Izzy, Izzy, gecemin güzel geçmesini sağla güzelim."

-



iyi geceler ♡

『ηεω яυℓεs』Na Jaemin ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin